N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

Helöy !

Mikäs ruuhka aika meillä täällä nyt oikein on ?? paljon on uusia tullut... :eek: tervetuloa vaan pinoon mahtavaan, joka kasvaa kasvamistaan ! :D
Teitä uusia on nyt niin paljon että varmaan sekoilen listankin väännössä moneen otteseen, mutta kertokaa sitten taas kun pino on sekaisin... ;) laitetaanko muuten uusista kaikki kuitenkin listaan ?

Devi anteesk muruseni.. :ashamed: mää olen vaan ollu niin väsyny etten ole jaksanut palloilla täällä.. ja eikä meidän yrityskään ole ihan huipussaan.. jos ei ollut viime kuussa mutta ei kyllä tässäkään... :ashamed: ollaan varmaan molemmat niin poikki tai jotain mutta ei seksi yksinkertaisesti kiinnosta. :'( kyllä sitten kun on itsensä saanu suostuteltua mukaan, niin muistaa että se olikin ihan ok ja ihanaa, mutta se alottaminen koko touhulle tuntuu olevan nykyään ihan liian hankalaa... onkohan kuitenkin vauva-asiat ollu liikaa mielessä..
Niin ooksä nyt siinä erikoistumisvaiheessa ?? vai missä kohtaa siun opinnot on ? Mä just tajusin yhden inhottavan asian joka taitaa lopettaa mun koulunkäynnin ainakin ens kevääseen.. en mä saa koskaan suoritettua kaikkia ammatillisia aineita erikoistumiseen mennes, joten varmaan on lykättävä vuodella... :ashamed: nyt tuntuu taas kaikki menevän pitkin perseitä... anteeks nyt kun täällä ja suhun puran, mutta on vaan niin paha olla ihan koko ajan. :ashamed:

aurinkoinen joko on arkirutiinit taas muistunut mieleen ? :D

Leena ei negaa nyt vaan hyväksytä! Teet testin uudestaan muutaman päivän päästä jos menkat ei ala... ? Millanen olo sulla muuten on ollu, onko oireita... ;)

iidesy tiedän tän hormooni hirviö olon.... tässä kun ehkäisyn olen lopettanut olin ihan super onnellinen ja iloinen koko ajan ja jaksoin tehdä vaikkas mitä, mutta nyt on ihan ihmeellist taas.. ihan kun ois syöny saman aikaisesti kaikkia mahdollisia hormoni valmisteita ja sen päälle raskaana, kun mieli vaihtuu ihan sekunneissa ja olen tosiaan vähint. joka aamu kun raivohärkä.
Mieskin tosiaan on tästä huomauttanut jo muutamaan otteeseen, mutta minkäs sille voi kun on tosiaan näin sekasin. Kai se on tää stressi ym mikä tän nyt aiheuttaa... raskaana en tosiaan ole ja ehkäisyäkään en tietoisesti ainakaan ole ottanut... :p

Mun on näin vapaapäivänä pakko alkaa siivoilemaan, joten yritän päivittää listan ensin. Kahtotaans kuinka sekasin sen oikein saa... :D
 

7.3 LAUANTAI

Linneja ..................kp 18/34-58?..............yk17.........1.lapsi
yöperhonen.............kp 20/28.....................yk14.........1.lapsi
MyPoodles..............kp 44/29-59................yk 8.........1.lapsi ?
onlyer....................kp 4/28(30)..............alk.11/05...1.lapsi
Aurinkoinen äityli......kp 13/32....................yk 11 ?.......2.lapsi
DeviLiah.................kp ?/40.....................yk6.........1.lapsi
Minttuliih................kp /28.............yk.alk.04/05........1.lapsi
niinuska05..............kp 36/27-29....................yk4.........2.lapsi
Lintsi85.................kp 30/32.......................yk2.........1.lapsi
Tähtirata...............kp ?/28.......................yk2..........1.lapsi
CoffeeCup..............kp ?/28-32...............yk 11/04.....1..lapsi
Zande...................kp ?/36.......................yk1.........1.lapsI
Olg4.....................kp ?/?..........................yk1.........1.lapsi
mama1988.............kp ?/?.........................yk ?..........1.lapsi
Mmiilia.........yritys alkaa muutaman kk päästä............2.lapsi
Haaveilia90...........kp 46/28-32..................yk3........1.lapsi
jybis.....................kp ?/?.......................yk ?.........2.lapsi
tupuna21.............kp 28/28-34...................yk3.........1.lapsi
Angelina88..............kp 17/?........................yk.........1.lapsi
Marjutti86............................................................1.lapsi
Leena86...............kp 56/33-64................yk 4............1.lapsi
Niiskuneiti-............kp ?/?.........................yk 1.............1.lapsi
JULIAN.................kp 18/28-30.................yk1.............1.lapsi
Pieniminä............kp / ..........................yk1..............1.lapsi
iidesy....................kp..............................yk1...........1.lapsi
dana88...............kp...................................yk1.......1.lapsi
aavikkotassu.................................................................



Hukkaan menneet ja TJOTtailijat


Pohojola...................TJOTtailee.........

leijona86...............
Nuhainen...............
Ida7....................
Drakonia..............



Haamuilijat




Plussanneet:


2007
Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija
Oikukas
Suvitus
Sh07
Santrra
Äippä84
Pippa
Annimanni
Wiivi84
Rihanna

2008
Anniel
Ines
paula83
miina-
Deluxxe
Sirpula LA 16.1 -09
garpalo LA 7.3 -09
Zoe-F LA 20.3 -09
Nanna21 LA 15.5 -09
Heidsu LA 22.5 -09
Minttu84 LA 4.6 -09
Nanakuu LA 4.6 -09
Vilmav +3.12 -08 LA 14.8 -09
Karvapallo + 23.12-08 LA 28.8.-09

2009
Zeny +4.1.-09 LA 11.9 -09
Olg4 +16.1.-09 LA ?
Tiiuska22
:heart:

Kaikkien laskettuja aikoja tai muuta en jaksanut kaivaa ylös, mutta tässä nyt on jotain... onnea vielä kamalasti plussa pinoihin siirtyneille ja jo syntyneille !


Siinä on taasen lista. Se on jo IIIIIIISO lista. :D Laittakaan uudet ja vähän vanhemmat uudet päiviänne niin saadaan se ajantasalle..;)
 
Linneja ajattelin sitä nimenhuutoo ihan sun parasta ajatellen ja tossa listassahan on hirveesti porukkaa jotka ei käy. Ja joista ei oo kuulunu PIIIIITKÄÄÄn aikaan :)
Mä oon ollu ihan paniikissa missä sä oot! Ja vaikka teillä nyt ei oo mitää yrityksii menossa, tai siis u nou, niin älä meit unoha!! Enhän määkään mittään yrittele! :) Vielä!
Ja mikäs sun opinnoissa mättää? Munkin opintojen piti mätätä aika hitosti, mulla on kasvusta ja hoidosta tutkintotilaisuus käymättä(näyttö) ja hoidosta aika hitosti kursseja uusinnassa. :( Ja kaik opettajat on sanonu, että erikoistumista EI saa aloittaa ellei perustutkinto ole valmis(eli kasvu,hoito ja kuntoutuminen) ja silti mä nyt syksyllä alotan erikoistumisen. Eli oikeestihan se menee niin, että erikoistumisen viimiseen tutk.tilaisuuteen(näyttöön) EN SAA mennä ellei perusosa oo takana. Näin selvitti mulle toimialajohtaja ja ryhmänohjaaja.
Ja tähän asti kaikki opettajat,opot yms. on sanonu et en saa alottaa erikoistumista. Ja kuinkas sitten todellisuus olikaan. Mutta yks meen opettajista sano mulle, kun kysyin et miks näin sanotaan, ni siks just ettei kaik (nuorisoasteen teinit) jätä asioitaan viime tippaan. Ja et se on vähän hlökohtastakin, että annetaanko mennä erikoistumiseen vaik perustutkintokaan ei oo kondikses. Eli nyt kuule meet puhumaan jonkun open kanssa ja selvittelet asioita ja teet kunnon hopsin! Kyllä sä selviit! Ja ei se nyt niin kamalaa oo vaikka vuos tuliski lisää, se on VAAn vuos. :) vois ol enempikin. Mut ymmärrän kyl hyvin sun tuntees ja turhautumises koulun suhteen. Koska senhän nyt kaikki soten opiskelijat tietää, et tämän kyseisen kaupungin amis, nimenomaan sote puoli on aika PEESTÄ! Kukaan tie mitään ja kaik aina sekasin. Huoh :headwall:
Ja kun noista hormooneista ootte täällä puhunu, ni täällä kans yks joka on niin sekasin hormooneiltas et huh huh! Itken,nauran,itken,nauran. Ja sekoon ;D
Mut olin siel lääkäris. Että mulla on ihana omalääkäri! :heart: Vaikka kuusviikkoo venasin aikaa, niin oli se sen arvosta! Terolutit määräs, ilman turhia testejä. Kolme kuuria niitä. Jos ei tehoo, varmaan clomit myös. Mut ennen clomeja tehdään hormonimääritykset. Mutta sanoi et tuskin on missään vikaa. Se on vaan se 6 vuoden hormonaalinen ehkäsy mikä on saanu aikaan tän..kroppa ei vaan tajuu toimia! Et vie aikansa :ashamed: Ja niin..sanoihan se mulle sit tästä painosta :ashamed: Ei pahasti, mutta kannusti pudottamaan painoa, muutamalla hassulla kilon pudottamisella voi kuulemma saada aikaan ihmeitä. Eli ylös,ulos ja jumpalle!
Ja anteeksi tämä kauhea sepustus! Viikonloppuja kaikille! :heart:
 
Hei kaikille!!

Mä oon edelleen täällä, mut tää pino on välillä niin hiljainen että. Mulla on tänään kp 2/28. Kierto sitten lyheni ja nyt oli vaan 27 päivää. Elikä uuteen kiertoon vauhdilla, toivottavasti ei toi luteaalivaihe lyhene hirveästi. Ensi viikolla on papan otto ja ajattelin pommittaa gyneä kaikilla kysymyksillä. :D

Deviliah, ihana kuulla, että lääkäri oli noin yhteistyöhaluinen!! Toivottavasti nää apulääkkeet auttaa ja plussaat pian :heart: Ja eiköhän tää asia oo niin tärkeä, että muutaman kilon pystyt helposti pudottamaan, eihän siihen mene kuin kuukausi. Tsemppiä paljon!!

Aurinkoinen, miten menee siellä?

Linneja, älä lannistu noista opiskeluista, vuosi sinne ja tänne :) Mullakin lykkäänty melkein vuodella ja alussa se harmitti niin paljon mut kyl se sit nopasti meni ohi.. Meet juttelee teidän opon kanssa, eiköhän kaikki selviä!!

Kivaa viikonloppua kaikille ja plussaamisia +++ !!
 
Deviliah elä huolestu... mää olen mukanaa, kun peräpukamaa.... :LOL: ja seuraavaksi, jos alkaa pännii niin vedä kännii... juh, mutta kun ei sekään kiinnosta.
Niin siitä opiskelusta, mun luokalla on yksi tyyppi jolla on ihan samanlainen kurssi sisältö ja suoritettuna kaikki samat, niin sille sanottiin että tervetuloa sitten ens keväänä... ja nyt mulla on perjantaina aika opolle, mutta musta tuntuu ettei se paljon auta jos yksinkertaisesti ei kursseja ole tarpeeks... :ashamed: mä en ikinä tule valmistumaan tuosta koska en mä edes aio suorittaa mitään yleisiä liikuntoja, joissa on ne kaikki alottavat sote opsieklijat, mene nyt niiden kanssa johonkin, vaikka uimaan, johon mua ei ikiniä tällä kropalla edes saa. :ashamed: mä en muutenkaan pidä liikunnasta..... en.
Sulla olikin mukava lekuri, laita mulle vaikka yv:nä sen nimi, kun mä olen pohtinu tota lekurin varaamista täältä pohjois-porista myös, mutta kun tuntuu ettei niistä kukaan tiedä oikein mikä on homman nimi. Mää haluan samalle ! :LOL:

pieniminä päivitellään kun keritähän... :whistle: :D

Lintsi niin no, eihän tuo vuosi muuten ole pitkä aika, mutta mitä ihmettä mä tässä välissä teen ennenkun uus erikoistuminen alkaa.. mulla loppuu sitäpaitsi työt ihan just... :'( kerro sitten mitäs vastauksia sait kysymyksiin...:) Susta tulee meille pinon oma lääkäri ! :LOL:

devi miten se teidän uus talo projekti ?? :D
 
joku olikin kaivannut minun kuulumisiani.. joten iha ok mennyt.. mies töissä ollu koko viikon ja me tytön kaa kaksin.. Ja ylläripylläri mies töiden jälkeen suoraan meni rassaa meidän autoa kaverin luo jne sit jäiki sinne juomaan ja YÖKSI sinne kaverilleen.. et mua ottaa päähän. |O Huomenna oltais menos leffaan illalla et jos sil on kamala kraplula niin ei olla sit menos et ihana vloppu sit tulossa ja naistenpäiväki sunnuntaina et muistaakoha mies!

Mä oon tänään niin suursiivouksen yksin tehnyt ettei tosikaan. puputtelua meillä ei oo pahemmin ollut olleskaan... :'( mutta jospa koitan saada neidin unille ja ite keskityn tentin lukemiseen, huomenna sitten tehtävän kimppuun et tehköö mies sit mitä tehköön et ei tarvii naamaansa näyttää et MUA NII raivostuttaa se miehen kaveri. Sori nyt vaan et purkauksia... :'(
anti olla..
 
täällä ollaan :wave:

en oo pariin päivään täällä käynyt syystä että ensin olimme ruotsin risteilyllä, joka oli täysi yllätys tuolta ukolta minulle... tuli vaan ja sanoi, että nyt lähdetään laivalle.! oli kyllä ihan mahtava reissu.! :) ja vielä selvinpäin :D ja meidän tietokone sano sopimuksensa irti... joten olen nyt telkkarin kautta koneella ja tää on erittäin haastavaa :D

tuo juomis politiikka nyt kyllä hämmästyttää ja kummastuttaa mua kovasti.! oon aina ollu melkonen loppasuu, mutta nyt ei maistu, ei niin millään.!! ei vaan maistu.! :eek: turha sitä on väkisin juoda.. ja mahakin on turvoksissa koko ajan. ihan ku oisin syöny jonkun jalkapallon :LOL: kaikki kaverit sanoo että oon raskaana ku en juo ja sitte ku toi mahakin on tollanen :D eli täällä hämmästellään ja kunmmastellaan.!!

mukavaa viikonloppua.! :)

YP :wave:
 
Linneja kuinka paljon sulla sit olis jotain yhteisiä opintoja valittavana? Tai miks niit ny sanotaankaan xD Ja meidän taloprojekti etenee niin, että oma on myynnissä ja kauheesti kyl katsellaan asuntoja. Mut me ei haluta tält puolelt jokkee mihkää :whistle: Ja meil on aika kova vaatimustaso kämppine suhteen, tai ainakin miehellä!
yöperhonen onkos mitään muita oireita liikenteessä kuin pallomaha ja alkoholin vastustaminen? :p
arska äiti Jos mies kaipas kavereitaankin sinä aikana kun oli poissa Suomesta? Ja siks sitten jäi sinne kaverille..miehet nyt on tollasii tyhmii, ei aina oikeen tajuu! Mennään vaan millai sattuu! Ja kaverit nyt tunnetusti painostavat toisiaan pahoihin aikeisiin! :/
 
Ja niin muuten, anteeks Linneja kun nyt tulen sun reviirille ja neuvon sua. Mut jos me pidetään nimenhuuto sen takia, et saadaan tiputettuu ylimääräset pois(kuulostaapas ilkeeltä), ni ain ku joku ilmoittautuu, sä voisit laittaa jonkun merkin nimen eteen, et tiedät sit ku tehdään pinon siivous et ketkä jää :LOL: Onko tää ihan huono idea?
 
Devi tuleva rouva on hyvä ja alkaa itse päivittelemään metrin pituista listaa, jos haluaa... ei kait, vitsi vitsi... :LOL: juh, niin mä ajattelinkin että sais tuota listaa hiukan ajantasaisemmaks... :D miten se nyt sanotaan.. ajantasaisemmaks... olipas hyvä.
NIMENHUUTO ALKANUT! kuka ken on vielä paikalla ?? :whistle:

niin siitä teidän talosta, eiks sillon ollu jotain juttua kun sanoin että jostain voi löytyä vielä se "parempi", niin olitte jonkun löytänyt ? Miten sen laita on ? Millanen talo teillä nyt on, mää voin sen siitä ostaa kun alkaa välillä tuon äijän kans käymään nämäkin seinät liian ahtaiks... :LOL: Suunnittelin tossa just aamulla että tänään kun saan lottovoiton niin rakennan tähän viereen toisen talon ja kannan sinne yksitellen mun nykyisestä (uudsta, upeasta ja itsesuunnitellusta) keittiöstä ovet kerrallaan sen talon uuteen keittiöön ja mies saa laittaa vaikka styroksin palat tämän talon kaapin oviks... :LOL: eilen sanoin just miehelle että onko se jo alkanut laittaa rahaa lippaaseen että saa ostaa mut pois tästä kun aion muuttaa vielä keskelle kaupunkia johonkin hikiseen yksiöön ison koiran kera. Niin ja tämä kaikki alkoi oikeastaan siitä että meillä oli TAAS vesiputket jäässä kun just oliko se nyt edellis viikolla ne hemmetit räjähti tonne meen kellariin. :ashamed: mutta onneks ei sen isompaa vahinkoa tullu, että kaikelta pahalta oikeastaan säästyttiin.

YP ihana yllätys mieheltä ! Lainaa nyt sitä miestäs mullekin kun mäkin haluan joskus jonkun reissun vaikka ihan tuohon nurkalle, ilman alkoholia !
Mua ainakin niin ärsyttää just ettei me voida lähteä mihinkään laivoille tai muuallekkaan, kun aina saa miettiä että me ei vain tulla toimeen jos mies on juonu. Se on sitten sama olenko minä selvinpäin vaiko miten, mutta aina me jostain ruvetaan tappelemaan kun mies saa muutaman oluen. Sen takia ainakin meillä on alkoholi bannissa. Kyllä muuten vois joskus maistellakin... ;)

Aurinkoinen noh, millaiset oli tunnelmat kun mies tuli kotiin ? Kyllä tuollasesta nyt saakin olla hiukan kiukuissaan, tai mä oisin ehkä hiukan enemmänkin... B) onhan sekin tosiaan ihan totta että miehelläs on varmana ollu ikävä niitä kavereitakin ja sitä niiden yhteistä puuhailua, mutta kyllä mä oisin kiukuissani jos mies tekis noin. Noh, ne on niitä.. miehiä. :LOL:

Minun mies senkun rassaa noita hemmetin vesiputkia.. ehkä ne siitä vielä joskus kuntoon tulee, toivottavasti.
Sain just äsken idean ja lähden koirapuistoon, juuu... se on isokokoinen MOI ! :)
 
mulla on tullut nyt menkkamaisia kipuja alamahassa ja kauhistuksissani luulen koko ajan että ne menkat alkaa nyt mut ei mitää oo onneks näkyny. eikä niiden pitäisi vielä moneen päivään alkaakaan. mä niin toivon että plussaan ku niin moni muukin on plussannu. :snotty:
 
kyllähä kiukutti hieman ku mies tuli eilen siin 13 maissa ja me oltii tytön kaa sillo ulkona. se meni sit suoraa suihkuun jne et sano et lähetään nyt typy viemään mummolaan ja mä + mies elokuviin. Käytii kattoo ralliraita 1, oli hauska mut tosin kiroiltiin aikas paljon.

tänää naistenpäivä et hyvää naistenpäivää kaikile!! Miun rinsessa nukahti puol tuntii sitten ja mies töllöttää telkkaa jossa on just näitä talon remppa juttuja.
Mut mä taidan keskittyä koulujuttuihin kun huomenna alkaa harjottelujakso, joten koko viikon oon illassa 13-21!! Sit vielä meidän pitää toinen auto saada jostain piakkoin. mut yks auto on ainaki tiedossa mut vasta perjantaina pystyttäis ostamaan ellei toisin käy hmm. :|

oviksesta ei oo mitn tietoa eikä tuntemuksia.. mut jos tosiaan menee tää systeemi sillee et mieheni ja tytär menee mummolaan ja mä tääl kotona nii eipä voida puputella. mieheni pystyis isänsä kans kulkee samalla autolla ku työpaikkansa ovat samalla paikalla mut eri osastoilla. Joten menee tää meijän kuvio iha päi mönkiä et mua nii kiukuttaa et vauvahaaveet saa kohta unohtaa ku ei MISTÄÄN tuu MITÄÄN |O :'(
 
minä olen paikalla!!! käyn aina välillä kun muistan katselemassa tätä pinoa mut on niin laiska etten aina jaksa möläyttää mitään.. c
lomit käytössä. olipa kiva kun oli hoitajien toimisto kiinni, hiihtolomalla, kun menkat alko, olis vaan pitäny perjantai 13 päivälle varata aika seurantaan... no jospa siellä aikoja mulle asti olis kun huomenna aamulla sinne soitan.
 
nyt on rinnatkin turvonneena ollut jo 4 päivää ja nännit ihan arat. janottaa koko ajan ja "menkkamaiset jomotukset" jatkuu vaan. vähän välii vihlasee ala mahasta. testi kannattaa varmaan tehä vasta sitten ku menkkojen pitäis tulla.
 
heellureej minäkin olen vielä täällä!! :wave: kp29 täällä, jotenki outo olo mahassa, on vähän turvonnut muttei yhtään kipee eikä tissitkään oo yhtään kipeet vaik mul yleensä jo 3pvää ennen menkkoja alkaa kivut kropassa.. voi kun vois toivoa parasta, mutta se pettymys on niin kova kun kuvittelee pääkopassa jo kaikenlaista ja sit alkaakin ne perhanan menkat :ashamed: tekis mieli jo tehä testi ku on sellanen fiilis mut ei vielä kuitenkaan halua hajottaa unelmia.. huomenna herätys 4.45 et ehtii töihin pikkunappuloita hoitamaan niin pitäs kai jo painella pehkuihin pikkuhiljaa.. hohhoijaa, kun en saa mielestäni vauvaa jota jo niiiiin paljon haluttaisiin :)
 
ainiin, kun nyt oviksen aikaan tarkkailin limoja(tai ainakin luulin et silloin oli ovis??!!) niin mulla tuli yht 2vkoa ihan housuihin asti just sitä kirkasta kanamunalimaa mistä joka paikassa höpötetään, ja että se kestäis muka max 6pvää, luin jostain.. et olenkohan ihan epänormaali??!! :x
 
JULIAN joskus ihan pelkät pms oireetkin aiheuttaa tollasta. Bongasitko ovista? Jos, niin voithan sä testata kun oviksesta on sellanen 12päivää..mut sillon yleens saa kyl haamuja. Ja kannattaa sitä testiä nyt ainakin menkkojen alkuun asti odotella :) Niin varmemmin saa jotain muuta kuin haamun :)
( . ) Huooooh..hiukan sit ottaa päähän..tuntuu ettei täällä Porissa oo yhtään meidän hintaluokkaan sopivaa pontetiaalista taloa.. Paitsi yks! Ja siitäkään ei voi tehdä tarjousta ennenku oma myyty :( Ja kummiskin se menee pian :'(
Vai onlyer on siirtynyt clomeihin? Oonko mä missannu jotain, ootko kertonu tääl jo..eli kauan oot syöny yms.?
Mullakin nyt noi terot.. ja arvatkaas ottaako päähän ku ne alotetaan vast kp15 ja sillon kun mä sain reseptin käteen oli kp17! Ja ihan varmana tääkin kierto venyy jonnekin kp100 paikkeil. Argh. Sit ottais päähän. Kun muutenkin ottaa päähän. Stana tommosii lääkkeit. Miks mun kroppa ei vaan voi toimia!?! Häh?!?! Miks ei?!? Sori, nyt angstittaa..
 
DeviLiah mulla on clomit käytössä inseminaation(lapsettomuus hoidoissa) takia. pitää leikkiä clomeilla ja puregoneilla(piikitettävä). en ole päässy vielä pregnyliin asti(irrotuspiikki). jospa joskus sinne asti pääsis...
 
Oon kans täällä!
Kans vähän taustaillut oon tässä nyt, lueskellut toisten kuulumisia, kun ei ole muuten jaksanut keskittyä pahemmin oikein mihinkään.. Oon ollu aika hirviö K:lle. Kaamee mäkätys ja nipotus kaikesta. Ehkä sitä vaan on jotenkin niin turhautunut, tai jotain.. Sekin vähän stressaa, et pitäis töitä ruveta pikkuhiljaa löytymään, ettei ihan tyhjän päälle jää, ku koulu loppuu nyt toukokuun lopulla.. Olis varmaan kannattanu keksiä jotain muuta kuin verhoilua alakseen.. Hmmph.
Kohta pitää taas kouluunkin lähteä. Ei jaksais yhtään kiinnostaa.. :/ Kevätmasennusta kenties?

Tos viikon päästä pitäis tulla menkkojen (17.pvän tienoilla), kattoa vähän kierron pituutta, et heittääkö kuinka ja jakelen sitten noi päivät teille.

Toivotan hyvää eilistä naistenpäivää kaikille! :heart:

--

MuoksMuoks:
Ai niin, täs tän viikon lopulla (ke/to-pe) ollut ihan mielettömiä vihlontoja keskellä alavattaa, omasta mielestä ei ihan niin tavallisia. Tai aiemmin ei ainakaan ole niin voimallisia olleet.. Ovis olis pitäny laskujen mukaan olla n.3.pvä, eli ti. Liittynee siihen jotenkin..? Nimim. tunnen oloni tyhmäksi.
Tyhmänä voin vielä kysyä noista clomeista sun muista, että mitä täh häh? Ilmeisesti jotain lääkitystä, mutta jos saisi jonkinlaisen tiivistetyn infopaketin aiheesta, niin olisin kiitollinen ja taas asteen fiksumpi. :)
 

Yhteistyössä