eiks maidonki voi ostaa normimaitoo ja lantrata sen vedellä kannuun :snotty: :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Mistä mun pitäisi muka vielä tosta säästää?Alkuperäinen kirjoittaja Wilpuri:Tuolla rahalla ostan 2+3:lle hengelle ruoat viikoksi, tänään just pitäs töiden jälkeen suunnata kauppaan.
jos mehuja pitää olla, laimennettavat mehut ajavat saman asian... esim. mehukatti.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Ne riittääkin meillä yli viikoksi. Ja meillä ei ollut niin paljon kangaskasseja matkassa,mut pitää ostaa vielä pari varastoon =)Alkuperäinen kirjoittaja ¤:muovikassit aivan turhaa tuhlausta! samoin mehujuomat!
Ostin mä säästöpakkauksen pyykinpesuainetta. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Sähän se tuhlari sitten ootAlkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Mulla vilahti satku kauppaan ja ostin vaan tälle illalle pizzatarpeet ja vähän ale-lihoja pakkaseen. Niin joo ja tytölle vähän alerekistä vaatteita. :heart:
Niin voiskin,mutta kai sitä voi välillä vähän "shoppailla",yleensä meillä on jotain muuta merkkiä.Alkuperäinen kirjoittaja pii:axe-suihkusaippuan voisi vaihtaa merkittömään (ja samalla edullisempaan).
No thänks :x :xmas: Toi likka tykkää vaan rasvattomasta,kuin minäkinAlkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:eiks maidonki voi ostaa normimaitoo ja lantrata sen vedellä kannuun :snotty: :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Mistä mun pitäisi muka vielä tosta säästää?Alkuperäinen kirjoittaja Wilpuri:Tuolla rahalla ostan 2+3:lle hengelle ruoat viikoksi, tänään just pitäs töiden jälkeen suunnata kauppaan.
Aijai, mikä laiskimusAlkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Se on miehelle evääksi töihin,yleensä mä teen sille itse jotain :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja PalstaVasara:Saarioinen lihakeitto 300g 2,09 Hyi, häpeä, valmisruokaa |O :xmas:
Meillä on kanssa joku hehtopakkaus tuolla kaapissaAlkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Ostin mä säästöpakkauksen pyykinpesuainetta. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Sähän se tuhlari sitten ootAlkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Mulla vilahti satku kauppaan ja ostin vaan tälle illalle pizzatarpeet ja vähän ale-lihoja pakkaseen. Niin joo ja tytölle vähän alerekistä vaatteita. :heart:
:snotty:Alkuperäinen kirjoittaja PalstaVasara:Aijai, mikä laiskimusAlkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Se on miehelle evääksi töihin,yleensä mä teen sille itse jotain :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja PalstaVasara:Saarioinen lihakeitto 300g 2,09 Hyi, häpeä, valmisruokaa |O :xmas:
mutta mä oon lukenu palstalta et se lantrattu maito on ihan samaa ku rasvaton :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:No thänks :x :xmas: Toi likka tykkää vaan rasvattomasta,kuin minäkinAlkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:eiks maidonki voi ostaa normimaitoo ja lantrata sen vedellä kannuun :snotty: :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Mistä mun pitäisi muka vielä tosta säästää?Alkuperäinen kirjoittaja Wilpuri:Tuolla rahalla ostan 2+3:lle hengelle ruoat viikoksi, tänään just pitäs töiden jälkeen suunnata kauppaan.
Hmm,oliskohan se päärynä mehukatti hyvää?Alkuperäinen kirjoittaja näin:jos mehuja pitää olla, laimennettavat mehut ajavat saman asian... esim. mehukatti.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Ne riittääkin meillä yli viikoksi. Ja meillä ei ollut niin paljon kangaskasseja matkassa,mut pitää ostaa vielä pari varastoon =)Alkuperäinen kirjoittaja ¤:muovikassit aivan turhaa tuhlausta! samoin mehujuomat!
Hellalettasko sua taas on neuvonutAlkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:mutta mä oon lukenu palstalta et se lantrattu maito on ihan samaa ku rasvaton :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:No thänks :x :xmas: Toi likka tykkää vaan rasvattomasta,kuin minäkinAlkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:eiks maidonki voi ostaa normimaitoo ja lantrata sen vedellä kannuun :snotty: :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Mistä mun pitäisi muka vielä tosta säästää?Alkuperäinen kirjoittaja Wilpuri:Tuolla rahalla ostan 2+3:lle hengelle ruoat viikoksi, tänään just pitäs töiden jälkeen suunnata kauppaan.
No meilläpä ei pakkasessa ollu enää mustikoita ja kaupasta ostettuna ne maksaa melkein sen sopan verranAlkuperäinen kirjoittaja tanene:no tuon mustikkakeitonkin voi tehä ite ja mehutkin myös mut halvalla pääsit
Ei oo, mut se sininen törppö ja violetti törppö ovat ihan jeesAlkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Hmm,oliskohan se päärynä mehukatti hyvää?Alkuperäinen kirjoittaja näin:jos mehuja pitää olla, laimennettavat mehut ajavat saman asian... esim. mehukatti.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Ne riittääkin meillä yli viikoksi. Ja meillä ei ollut niin paljon kangaskasseja matkassa,mut pitää ostaa vielä pari varastoon =)Alkuperäinen kirjoittaja ¤:muovikassit aivan turhaa tuhlausta! samoin mehujuomat!
Meillä on porkkanoita yllin kyllin ja marjoja pakkasessa,ei maksa mitään.Alkuperäinen kirjoittaja Marja:Miten voitte pärjätä noin vähillä kasviksilla viikon? Meillä menee esim. 1 kurkku, paprika, 0,5kg tomaatteja plus salaatti pussi per päivä hedelmien ja juuresten lisäksi
häntä on eräs palstalainen neuvonut. Tosin tämän kyseisen palstalaisen säästövinkit ei näy hänen omassa kauppalistassa..Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Hellalettasko sua taas on neuvonutAlkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:mutta mä oon lukenu palstalta et se lantrattu maito on ihan samaa ku rasvaton :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:No thänks :x :xmas: Toi likka tykkää vaan rasvattomasta,kuin minäkinAlkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:eiks maidonki voi ostaa normimaitoo ja lantrata sen vedellä kannuun :snotty: :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Mistä mun pitäisi muka vielä tosta säästää?Alkuperäinen kirjoittaja Wilpuri:Tuolla rahalla ostan 2+3:lle hengelle ruoat viikoksi, tänään just pitäs töiden jälkeen suunnata kauppaan.