Siis? Onko Dr Phill tommonen :O :(

Mies tekstasi töistä kun tietää miten phill fani olen henkeen ja vereen.

Kuulemma se on hakannut vaimoaan ja ovat kai eroamassa, on kotona tyranni ja siksi kukaan ei käy enää kylässäkään :eek: :eek: :eek: . Siis tä????

Googlasin ja löysin et sen ohjelmankin työntekijät inhoo sen tyrannimaisuutta showssakin kulissien takana ja haluavat erota työstään.

Nyt tipuin ja korkeelta |O |O |O :'( Phillllll, ei Philllllllll! Prkl :(

Avussa tai seurassa kuulemma oli ollu toi hakkaaminen. Onko joku kuullut?

HärreGyyd harmaana
Ohoh. No onpa tosiaan kaksinaamainen :( Eikös se sen vaimo usein istu siellä katsomossa ohjelmassa? Mun mielestä ne joskus on jotain avio-ongelmia neuvonu ihmisille pariskuntana? Onpa surullista, vaikka en Phil-fani sen kummemmin ookaan!

heh
Linkkiä kans tänne.

Yrittihän se epätoivosesti parantaa Britneynki huumesekoiluistaan, muttei onnistunut. Olis varmaan tehny hyvää kukkarolle toi tempaus =D

Siis käytännössä se työryhmähän ne tapaukset tekee ja neuvot, ukkohan on periaatteessa talk shown juontaja =)

Mut onhan tuo ihan hyvää viihdettä, itseä vaan ärsyttää kun on oikeen perinteiseti vaimot kummallaki mukana (niin pojalla kuin isälläkin). Eniten huvitti ne painonhallintajaksot, kun äijähän on itse ihan ylipainoinen =D

vieras
Joo, kunnon kulissit heillä. Musta, ja tämä on siis vaan mun mielipide, niin se on kyllä näkynyt siitä jo aikaisemmin, siis se tyrannimaisuus ja se miten se kohtelee vaimoaan. Aina kun se kysyykin siltä jotain, kiinnittäkää siihen ensi kerralla huomiota, niin sehän vaan toteaa sen asian ja kääntyy sitten vaimonsa puoleen ja sanoo eikö asia olekin niin, ja vaimo raukka vaan nyökyttelee. Ei se koskaan oikeesti ja aidosti ole siltä mitään kysynyt. Ja sellainen ihminen, joka on noinkin dominoiva työssään, ei takuulla ole kotona yhtään erilaisempi. Ainahan se on oikeessa, tietää paremmin eikä voi sietää kun sille sanotaan vastaan. Ei ollut yllätys mulle sillon kun tämän kuulin.

Ooo
Ja tehän uskotte sitä seiskaa kuin raamattua?? :LOL: Kaikista julkkiksistahan noissa lehdissä lukee pelkkiä totuuksia? Erityisesti sellaisissa jutuissa, jotka on lainattu joltain amerikkalaiselta juorulehdeltä... Kannattaa harrastaa myös hieman medialukutaitoa :D

Joo
Otin tuon alkoholismin esimerkkinä, en siis tarkoittanut että Dr.Phil on alkoholisti. Kuinka varmaa tietoa tuo väkivaltaisuus muuten on? Kontrollifriikki ja hallitseva, mutta että väkivaltainen...? Henkinen väkivaltakin on kyllä paha asia. Se ei selvästi ohjelmissaankaan siedä yhtään vastaansanomista, aina muistuttaa siitä että tämä on HÄNEN ohjelmansa.

Yhteistyössä