vieras
Oisko ehdotuksia että mitä kaikkee vois tehä?sellanen viikon lista ois kiva jos joku jaksis ehdottaa =) aika helppoa ja nopeeta sais olla.Ja lapsia 3kpl
Järjestystä voisi muuttaa niin, että jos tekee lihamureketta muusin kera niin tekee niin paljon muusia, että seuraavana päivänä voi käyttää lopun muusin siihen nakkiperunasoselaatiikkoon, niin pääsee helpommalla ja jos on tekee keitettyjä perunoit ja lihapullia niin keittää niin paljon perunoita, että niistä riittää seuravan päivän pyttipannuun. Makkarakeitosta ja muistakin keitoista tulee tosi hyvää kun tekee oikein ison kattilallisen. Loppukeiton voi pakastaa sopivina annoksina sellaiseksi helpon päivän ruuanksi.Alkuperäinen kirjoittaja tinni:perunat+lihapullat
nakki perunasosoe laatikko
makaroni laatikko
spagetti+ jauhreliha kastike
ranskalaiset+ kana nugetit
makkarakeitto
liha mureke+ muusi
tässä muutama äkkiä mieleen tuleva.... voit vaikka kysyy jokaiselta muutaman herkkuruuan ja tehä listan sen pohjalta...
Uuni?!Alkuperäinen kirjoittaja Ällikällä lyöty. :Mä tässä päivänä eräänä onnistuin tekemään hyvää ja helposti. Olen ostanut itselleni ison kasarin/paistinpannun hyvällä kannella ja sellaisella teflonpinnalla ja paksulla pohjalla (ei ollut ihan halpaa mallia).
Oli kaapissa proilerin minuttifileitä, sipulia ja pakkasessa sekavihanneksia ja vielä löytyi purkki kookosmaitoa. Vähän paistoin ensteks sipulia ja proitskua pannulla, heitin mausteet, vihannekset ja kookosmaidon sekaan ja hellan lämpötila 3-kohdalle.
Sitten riisivesi kiehumaan. Kun riisi oli valmis, oli broilerihässäkkäkin hyvin mureaksi hautunutta. Vähän kurkkua sekaan ja vot!
Molin ihan yllättynyt tosta pannusta, soli vähän kuin uuni!
Tää ei kyllä ainakaan mun silmiin näytä kovin hyvältä, lihapullat/perunat ja mureke/muusihan on melkein sama asia. Nakkikeittoa ja makkarakastiketta samalla viikolla?Alkuperäinen kirjoittaja tinni:perunat+lihapullat
nakki perunasosoe laatikko
makaroni laatikko
spagetti+ jauhreliha kastike
ranskalaiset+ kana nugetit
makkarakeitto
liha mureke+ muusi
tässä muutama äkkiä mieleen tuleva.... voit vaikka kysyy jokaiselta muutaman herkkuruuan ja tehä listan sen pohjalta...