?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Noh, erosivat vasta pari vuotta sitten ja kai ne ajattelevat että heillä olisi nyt uusi nuoruus vielä edessä Siksi minuakin painostetaan että en saisi vakiintua (olen saman miehen kanssa ollut jo yli 4v..) ja tehdä mitään "peruuttamatonta" kun heidänkään liittonsa ei kestänyt. Mutta en jaksaisi heidän virheistään maksaa, kai minä saan tehdä omat virheeni tai oikeat ratkaisuni?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Näin taitaa minunkin äitini ajatella Tosin meistä nuorinkin lapsi on jo 20v, ja äidillä vain työ ja paljon harrastuksia aikaa viemässä. Ja valitettavasti ei asuta edes samalla puolella Suomea [/quotAlkuperäinen kirjoittaja lkj:ON!!
Jos itseäni ajattelen, siihen olisi vain muutama vuosi. Minulla ei olisi yhtään aikaa hoitaa ja mummoilla, kun olen täysin töissä ja sen lisäksi pienin lapsi on alle kouluikäinen, eli tekemistä riittää.
Koen itse olevani vielä nuori, en todellakaan ala mummoilemaan.
Ja kun olen nuori nyt, olen nuorekas vielä 10v päästäkin jolloin aikaisintaan voisin kuvitella itseäni mummoksi.
En ymmärrä, mitä vanhemmiltasi jäisi saamatta lapsenlapsien myötä, sen kylläkin mitä jää saamatta, jos lapsenlapsia ei tule.
Tuntuu ihan, etteivät ole vielä kasvaneet aikuisiksi!
On se hankalaa olla kiltti tyttö
No on todellakin, mutta ei kai sinun nyt tarvitse huolehtia, millainen flaksi vanhemmillasi käy vapailla markkinoilla.