Vieras
Ootpa nuorena lapses tehnyt ja myös lapsesi teki nuorena!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olen itse 30 ja tuore isovanhempi.
Ootpa nuorena lapses tehnyt ja myös lapsesi teki nuorena!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olen itse 30 ja tuore isovanhempi.
outoa... siis mie ainaskii odotan sitte innolla sitä aikaa kun poikani mahdollisesti saa lapsia.. saa hoitaa vauvaa/taaperoa ja sitten sen voi palauttaa vanhemmilleen ihmetyttää tuo kamala minä asenne kaikessa..Alkuperäinen kirjoittaja Ei helkkari:Miten ihmeessä aina kysytään kuinka vanhaksi mummona ja jaksaako vielä hoitaa. Ei ne muksut oli mummolle tarkoitus tehdä. Ei edes viikonlopuksi että itse pääsee menemään. En ymmärrä miksi tarttee lapsia tehdä jos tarttee niitä hoitoon viedä.
Jos on vaikeasti vammainen on hoitolaitokset sen takai ja hoitoapua kunnalta/kaupungilta.
Mutta miksi hyvät ihmiset teette niitä isoäideille?
Itse olen 41 ja pienen tytön isoäiti. Alusta alkaen oli nuorelle parilla selvää että voi tuoda viikonlopuksi hoitoon. Mutta ei, en ota ennemmin kun täyttää noin 5 vuotta ja osaa haluta itse ja nauttia ajasta. Nuoripari saa käyttää maksullista lapsenhoito apua jos haluaa kaksin mennä. Vanhempien paikka on kotona kun on vauva perheessä.
Niin, eihän mummojen tarvitse hoitaa lastenlapsiaan, jokainen hoitakoon omansa!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onneksi nuoret äidit jaksavat hoitaa itse omat lapsensa... useimmat 48 v. mummot ovat vielä töissä.Alkuperäinen kirjoittaja SaNi-81:Ei todellakaan! Nuorista mummoista on vaan enemmän hyötyä!