Laihduttaminen raskauden jälkeen,miten jotkut voi antaa ittensä lössähtää?

• Viestiketjun aloittaja Jogger
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
Ekan lapsen jälkeen on ihan helppo pitää itsensä kunnossa.
Arvon ap ottaa vaan ja pyöräyttää sen toisen tississäroikkujan ja koittaa selvitä täysimetyksestä kun mustankipeä taapero kiipeää samaan aikaan kirjahyllyyn... Tai juuri kun olet saanut lapset ja itsesi puettua talvivaatteisiin, niin vauva vääntää oikein kunnon niskapjaskat. Siivoat ne, peset villapuvun ettei se mene pilalle, etsit uudet vaatteet, esikoinen on tällä välin repinyt ulkovaatteet pis päältä kun on kuuma ja vaikka "istuttanut" kukkaset uudestaan. Kaavit mullat takaisin purkkiin ja käännät maton ja koitat muistaa pestä sen kesällä.
Uudestaan toppavaatteet päälle, pienempi on väsyksissään huutanut koko kukkapurkkiepisodin ajan, pääsette ulos, kävelette kohti leikkipaikkaa ja juuri kun pääsette perille, isompi ilmoittaa, että mulla on pissahätä! Lastaat esikoisen äkkiä vaunujen alakoriin ja riennät kotiin ja riisut taas kaikki vaatteet ja pissatat lapsen.
Pienempi taas jo huutaakin, koska sillä on nälkä.
Keksit tietysti jotain kehittävää puuhaa isommalle että pääset imettämään. Kun lopetat, huomaat, että niillä värikynillä on kaikessa hiljaisuudessa vedelty pisin seiniä...

Sitten alat laskea sekunteja siihen, että mies tulisi kotiin. Huomaat, ettet ole ehtinyt kammata omia hiuksiasi ja olet näyttänyt tosi hehkeältä siellä lähestulkoon leikkipaikalla.

Kun olet siivonnut seinän, on taas aika vaihtaa vaippaa ja yllätysyllätys -imettää.

Miehesi soittaa, että jään ylitöihin -eihän haittaa? Kaupassa ei ole käyty ja koitat loihtia jotain herkullista makaroonista.

Miksiköhän sitä ei ehdi JOOGAAN? Suklaa rauhoittaa hermoja 0,2 sekunnissa.
Aika hyvä!
Mut miksi teette lapset noin pienellä ikä erolla, ettette pärjää niiden kanssa?

Diipadaapa
Mua ainakin ahdistaa raskauskilot ja on paljon mukavampi olo kun mahtuu jälleen omiin vaatteisiin. (Vaan kyllä se kroppa siltikin rupsahtaa vaikkei kiloja jäisikään.) Ei saisi olla itsetunto ulkonäöstä kiinni, eikä kyllä miehenkään kiinnostus, mutta jos totta puhutaan niin itseäni naisena ei kyllä kiinnosta lösähtäneet miehetkään.. Joten jos toivon mieheni pitävän itsestään huolta, niin pitäähän itsenikin vastavuoroisesti.

Lapsen kuoleman, keskosarjen ja rankan pikkuvauva-ajan väsyttämänä jaksan siltikin tilata itselleni välillä kampaajan, puen aamuisin siistit ja puhtaat vaatteet enkä päästä itseäni rupsahtamaan rasvatukkaiseksi puklunhajuiseksi lösöperseeksi. Koska oma oloni olisi paljon pahempi, jos en välittäisi itsestäni fyysisesti.

Diipadaapa
Alkuperäinen kirjoittaja Diipadaapa:
Mua ainakin ahdistaa raskauskilot ja on paljon mukavampi olo kun mahtuu jälleen omiin vaatteisiin. (Vaan kyllä se kroppa siltikin rupsahtaa vaikkei kiloja jäisikään.) Ei saisi olla itsetunto ulkonäöstä kiinni, eikä kyllä miehenkään kiinnostus, mutta jos totta puhutaan niin itseäni naisena ei kyllä kiinnosta lösähtäneet miehetkään.. Joten jos toivon mieheni pitävän itsestään huolta, niin pitäähän itsenikin vastavuoroisesti.

Lapsen kuoleman, keskosarjen ja rankan pikkuvauva-ajan väsyttämänä jaksan siltikin tilata itselleni välillä kampaajan, puen aamuisin siistit ja puhtaat vaatteet enkä päästä itseäni rupsahtamaan rasvatukkaiseksi puklunhajuiseksi lösöperseeksi. Koska oma oloni olisi paljon pahempi, jos en välittäisi itsestäni fyysisesti.
Niin ja perheestä löytyy myös toinen lapsi pienellä ikäerolla.

Nuori ja kaunis
Keijo, oletko itse adonis, jolla upea tukka, timmi vatsa(sixpäck) kestävä ja iso elin ja olet pitkä ja komea? Kovin arvostelet naisia, millainen itse olet? Vanha ainakin olet kuin taivas!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Sillä laihalla roikkuu paikat siinä missä muillakin jos sitä löysyyttä löytyy.
Ja se pullea voikin olla oikeinkin kiinteä.
Miten voi roikkua, jos ei ole mitään mikä roikkuis? Eikä läski voi olla kiinteää, pulleuden on sitten oltava lihasta.
Mun kaverilla on löysä reppu raskauden jälijltä(synnytyksestä 2 v.) painaa 51 kg. Samoin rinnat ovat tyhjät pussit. Pituutta hänellä 166 cm.

vieras
Olen samaa mieltä aloittajan kanssa, on kamalan näköistä kun naiset lössähtää jäätyään kotiäideiksi. Okei painoa voi olla jo ennen raskautta mutta vaikka olisi vähän ylipainoinen voi silti olla edustava ja pukeutua naisellisesti. Se vasta on kamalan näköistä kun naiset alkaa kulkea jossain kulahtaneissa kotihousuissa, tukka hassottaa ja ilman meikkiä. En todellakaan yhtään ihmettele että miehet pettää jos kotona odottaa se lössähtänyt vaimo.
Ja tämä nyt ei vaadi edes sitä lasten tekoa, vaan noin yleensäkin en ymmärrä miten jotkut ei pidä itsestään huolta. Ja vaikka sen lössähtäneen ulkonäön kestää niin ei se ylipaino terveellistä ole!

no voi jösses..
mä en palautunu omasta mielestä ekasta läheskään samaan kun mitä olin, vaikka vaaka näytti toista. mahaan jäi tollanen löysä nahkapussi joka tuskin koskaan siitä katoaa, kiitos pikkasen tän toisen joka sitä nyt venyttää =)

ehkä sitä tän toisen jälkeen sitten palautuu helpommin kun ruokailutottumuksetkin on jo sieltä terveellisimmästä päästä. vois varmasti olla terveellisemmätkin.

ja ehkä se lössähtäminen (vai mikä lie) on vaan asennekysymys, moni näyttää paljon terveemmältä muutamalla lisäkilolla varustettuna kuin langanlaihana tikkuna.

kiitos tän palstan, tiedän miks mun miestä ei enää sitten kiinnosta :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten voi roikkua, jos ei ole mitään mikä roikkuis? Eikä läski voi olla kiinteää, pulleuden on sitten oltava lihasta.
Mun kaverilla on löysä reppu raskauden jälijltä(synnytyksestä 2 v.) painaa 51 kg. Samoin rinnat ovat tyhjät pussit. Pituutta hänellä 166 cm.
Eihän se sitten laiha ole, jos löysyyttä löytyy.

Voi vihtori.
Laihalla voi roikkua se nahka vaikka sen laihdutuksen jälkeen.Ei se laihdutus yksin kiinteyttä tuo.

:LOL: okei...

Voi vihtori.
Laihalla voi roikkua se nahka vaikka sen laihdutuksen jälkeen.Ei se laihdutus yksin kiinteyttä tuo.
Mutta ei sellainen ole laiha, mun näkemyksen mukaan. Löysä.

Voi vihtori.
Mutta ei sellainen ole laiha, mun näkemyksen mukaan. Löysä.

Mulle laiha on laiha ei anorektikko.
Ja laihalla voi roikkua vaikka nahka jostain taikka ne tissit.

vierailija

Niin ja perheestä löytyy myös toinen lapsi pienellä ikäerolla.

Juuri näin! Vaikka on pienet lapset niin silti voi olla siististi pukeutunut ja nätti! Pikkaisen kun vilkaisee peiliin ja viitsii pari minuuttia nähdä vaivaa niin tekee ihmeitä! Sitä voi paljon paremmin kun pitää perusasioista huolta ja itsensä kauniina ja terveenä! Sitä kautta myös lapsella on paremmat oltavat kun äiti voi hyvin!

Äityli kolmelle
Muista en tiedä, mutta kahdella ekalla on ikäeroa vuosi, lähes päivälleen. Laihdutin 20 kg pois lähtöpainostani. Kolmannen sain ja kiloja on edelleen jäljellä 10 kg. en vain jaksa liikkua. Toisaalta en myöskään kivuiltani, masenukseltani aina siihen edes kykene.

Ja kyllä lenkkeilyn ja terveen ruokavalion aloitin ekana kotipäivänä eli 3 päivää synnytyksen jälkeen. Joten aina ei sekään riitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Jogger:
Mua ahdisti jo synärillä miten rapakunnossa ja löllyvä olen. Aloitin terveellisen ruokavalion joka on mukautettu siten että imetän samalla ja kävelyn heti kun kunto se salli. Kun lääkäri sanoo aamenen niin menen joogaan,salille ja juoksemaan jotta saan itseni kuntoon. Oma keho oksettaa ja ärsyttää kun vaatteet eivät istu ja kiristävät. Hengästyn pienissä mäissä ja tuntuu että järki lähtee ellei kohta pääse kuntoilemaan kunnolla.
Ymmärrän periaatteessa, mistä puhut. Oma hyvinvointi on - tai ainakin sen pitäisi olla - jokaiselle tärkeä asia. Toisaalta asenteesi huolestuttaa: koko elämäsi tuntuu pyörivän ulkoisen olemuksesi tarkkailun ympärillä. Nauti vauvasta ja ole itsellesi armollinen! Elämä ei roikkuvaan vatsanahkaan kaadu, mutta vauvasi ensi hetkiä et saa enää ikinä takaisin.

Rukoilijasirkka
Eihän se raskaus kyllä itsessään ketään rapakuntoon tai lihavaksi saata.

Vatsa on sen jälkeen tietty vähän reppu jonkun aikaa. Tyhmää jos mies semmosen takia lähtee. Voihan muutoinkin lihoa.

Hih
Alkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:
Valitettavasti moni nainen antaa itsensä täysin rupsahtaa synnytyksen jälkeen. Sitten ihmetellään, kun miestä ei kiinnosta enää vaimon kanssa olo.
Meillä on tuollainen kuva miehistä minkä sinä olet antanut, kohta ollaan lesboja koko porukka......
:)

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Hih:
Alkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:
Valitettavasti moni nainen antaa itsensä täysin rupsahtaa synnytyksen jälkeen. Sitten ihmetellään, kun miestä ei kiinnosta enää vaimon kanssa olo.
Meillä on tuollainen kuva miehistä minkä sinä olet antanut, kohta ollaan lesboja koko porukka......
:)
On se kauheeta, jos vaimon vatsanahka kokee muutoksia siksi, että vaimo synnyttää miehensä siittämän lapsen. Voi mies parkaa... :'( :'( mikä kärsimys hänelle. :headwall:

tekosyitä
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
Ekan lapsen jälkeen on ihan helppo pitää itsensä kunnossa.
Arvon ap ottaa vaan ja pyöräyttää sen toisen tississäroikkujan ja koittaa selvitä täysimetyksestä kun mustankipeä taapero kiipeää samaan aikaan kirjahyllyyn... Tai juuri kun olet saanut lapset ja itsesi puettua talvivaatteisiin, niin vauva vääntää oikein kunnon niskapjaskat. Siivoat ne, peset villapuvun ettei se mene pilalle, etsit uudet vaatteet, esikoinen on tällä välin repinyt ulkovaatteet pis päältä kun on kuuma ja vaikka "istuttanut" kukkaset uudestaan. Kaavit mullat takaisin purkkiin ja käännät maton ja koitat muistaa pestä sen kesällä.
Uudestaan toppavaatteet päälle, pienempi on väsyksissään huutanut koko kukkapurkkiepisodin ajan, pääsette ulos, kävelette kohti leikkipaikkaa ja juuri kun pääsette perille, isompi ilmoittaa, että mulla on pissahätä! Lastaat esikoisen äkkiä vaunujen alakoriin ja riennät kotiin ja riisut taas kaikki vaatteet ja pissatat lapsen.
Pienempi taas jo huutaakin, koska sillä on nälkä.
Keksit tietysti jotain kehittävää puuhaa isommalle että pääset imettämään. Kun lopetat, huomaat, että niillä värikynillä on kaikessa hiljaisuudessa vedelty pisin seiniä...

Sitten alat laskea sekunteja siihen, että mies tulisi kotiin. Huomaat, ettet ole ehtinyt kammata omia hiuksiasi ja olet näyttänyt tosi hehkeältä siellä lähestulkoon leikkipaikalla.

Kun olet siivonnut seinän, on taas aika vaihtaa vaippaa ja yllätysyllätys -imettää.

Miehesi soittaa, että jään ylitöihin -eihän haittaa? Kaupassa ei ole käyty ja koitat loihtia jotain herkullista makaroonista.

Miksiköhän sitä ei ehdi JOOGAAN? Suklaa rauhoittaa hermoja 0,2 sekunnissa.
Liikunnan harrastaminen ja terveet elämäntavat on asennekysymys. Tunnen monta suurperheen äitiä, jotka ovat yhä hoikkia ja timmissä kunnossa. Lapset on monelle tekosyy. Joku kantaa "raskauskiloja", vaikka lasten syntymästä olis kymmenenkin vuotta...

Yhteistyössä