Hakutulokset

1. Mintus

Kivojen ihmisten sisäpiiriketju VAIN KIVOILLE JUTUILLE!

Saaristossa täydellinen päivä, keli kuin kesällä. Aurinkoa, grillausta ja sienimetsässä 6 km kierros. Saaliina kuivuudesta johtuen vain rouskuja, mutta nyt onkin koko suolasienet säilötty!
  2. Mintus

Onko yleistä, että vanhat naiset vainoavat lapsiperheitä (talonyhtiöstä)

Ei tuo kyllä normaalia ole. Huono tuuri. Asiallinen keskustelu voisi auttaa. Katsokaa myös, että olette taloyhtiön kokouksissa mukana ja ihmiset oppivat tuntemaan teidät. Joskus on niin, että vanhemmat ihmiset yrittävät tekemisen puutteessa kontrolloida mitä sitten keksivätkin ja lapsiperhe on...
  3. Mintus

G: Iltapalasi?

2 ruisleipää päällä paistettuja tatteja ja juustoraastetta - voi herkku, miten hyvää!
  4. Mintus

Synttäreille suolaiset tarjottavat?

Ystäväni tarjoili huippuherkullisia kolmioleipiä. Välissä oli "mössö" joka sisälsi tuorejuustoa notkistettuna majoneesilla ja siihen sekoitettuna kinkkusilppua ja toisessa versiossa graavilohisilppua.
  5. Mintus

onko liian samantyyliset nimet sisaruksilla?

Kauniit nimet ja hyvin sopii yhteen. Onko teillä jokin tarina noiden nimien takana?
  6. Mintus

Dave Pelzer: Pimeän poika, oletko lukenut?

Rankka ja koskettava. Ei herkille. Minulla on se hyllyssä ja olen lukenut pariinkin kertaan.
  7. Mintus

Auttakaa! Mitä voin tehdä, kun lapset leikkii, juoksentelee, höpöttää jne. 1-2 tuntia sen jälkeen kun ne menee yöunille?

Ja mitenhän te aiotte sitten pärjätä kun 15 vuotiaat karkaavat ihan ulos asti aina kun huvittaa. Nyt olisi kiire saada ne kullannuput ymmärtämään kodin säännöt tai sitten voittekin luovuttaa ja alkaa elämään heidän järjettömillä säännöillään!
  8. Mintus

Toisen kuvien/tekstin lainaaminen..?

Kaupallisiin tarkoituksiin eli esim. yrityksen sivuille tarvitset aina luvan. Muuten esim. Blogeihin mun ymmärtääkseni linkittäminen on sallittu, mutta kuvia ei saa kopioida ilman lupaa.
  9. Mintus

lapsen synttäriongelma.

Meillä vähän sama tilanne. Jälkikäteen ymmärsin itse miksi, kaikki muut olivat vuosien tuttuja ja lapset olikin kutsuttu perheineen. Nyt kun lapsi miettii keitä kutsua ja sanoi, "ettei kutsu Kaisaa, koska Kaisa ei kutsunut mua" Mielestäni on ok. Lapsi saa itse valita 5 kaveria ja niiden...
  10. Mintus

Koska noi mm-kisat loppuu??

Kohtalontoveri täällä. Myös tytär katsoo isänsä kanssa ja tietää urheilusta tosi paljon. Mä olen tylsimys - kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Meillä kyllä kaikki urheilevat myös oikeassa elämässä, joten mistään sohvaperunoista ei ole kyse. Kieltämättä risoo asua kausittain täysin kuuromykän...
  11. Mintus

Miehen käytös. Suuttuisitteko tämmöisestä, vai ylireagoinko?

Joo eikä kannata edes yrittää. Kamat kassiin ja pihalle odottamaan. Vastuullinen perheenisä tai -äiti ei toimi noin. Juhlimaan lähdetään, mutta se pystytään myös lopettamaan sovittuun aikaan.
  12. Mintus

Miehet on sikoja

Minäkin luulin aina ettei ex mua pettänyt. Sitten yhteisten tuttujen kautta kuulin miten käyttäytyy uudessa suhteessaan ja totesin ettei ehkä sittenkään ollut niin suloinen ja ihana se meidänkään liitto. Nyt asenne on se, että itse en petä ja puolisooni luotan kunnes toisin todistetaan.
  13. Mintus

Miehen käytös. Suuttuisitteko tämmöisestä, vai ylireagoinko?

Samoin täällä. Ensimmäisen kerran kun lapsi osasi kysyä "Missä isi?" Enkä minä osannut siihen vastata oli järkytys minulle. Muutaman kerran uhkailin ja ei ottanut opikseen, joten toteutin uhkaukseni ja erosin. Elämäni paras päätös!
  14. Mintus

Nyt purkaudun ja sanon suoraan

Vahvoja vanhempia te olette ja vielä vahvemmaksi teidät tekee se että tunnistatte myös rajanne. Neuvoa en osaa, myötätuntoa ja lämpimiä ajatuksia sen sijaan lähetän tässä teille. Olen lukenut kauan sitten sellaisen kirjan kuin Deporah Spungen:Nancy ja eipä taida teidän elämänne yhtään sen...
  15. Mintus

Suorastaan huvittavia nämä jotkut hysteerikot joiden mielestä ei saa syödä leipää, valkoisia jauhoja, perunaa jne.

On se kyllä vähän toisinkin päin. Jätin vuosia sitten sokerin pois kokonaan. En siis syö mitään missä on lisättyä sokeria. Minulle se ei ole ongelma ja vältän nykyään siitä kertomastakaan. Aivan ihme huomautuksia tulee jos mainitsen asiasta "No entä sitten hedelmät?" "Ihminen ei voi elää ilman...
  16. Mintus

Pk-seutulaiset: näetkö ruotsinkielentaidon tärkeäksi lapsillesi?

Ruotsin kielestä on paljon hyötyä. Itse olen sen opetellut aikuisena ja nyt käytän työssäni päivittäin. Myös lapsilleni olen sitä suositellut ja sen opiskelua tukenut. Mitä useamman kielen osaat, sitä varmemmin saat haluamasi työpaikan.
  17. Mintus

Miksi alkoholittoman oluen juominen raskaana on synti?

Aika ahdasmielinen ajattelutapa joillain. Miksi sitten pitää juoda edes limppaa, miksi vesi ei riitä? Itse en ole oluesta erityisemmin välittänyt koskaan, paitsi raskaana ollessani. Ja silloin olen kyllä hyödyntänyt näitä nykyään saatavia alkoholittomia oluita ihan surutta. Vauvan syntymän...
  18. Mintus

Hei Kantojäärä, Löysitkö tosiaan noin paljon torvisieniäkin? Täytyypä käydä tarkistamassa niidenkin vakiopaikat. Kiitos vinkistä!
  19. Mintus

Kaasomekko. Kuka sen kustantaa, hääpari vai kaaso?

Kaaso kustantaa vastetuksensa ihan itse!
  20. Mintus

Voi ihanuus tätä elämää. Mökillä, kynttilöitä elokuun pimeässä illassa. Viikonlopulle tiedossa keppihevosten väsäämistä ja sienestystä. Ei vieraita, mutta naapurissa ihania ystäviä, joiden seurassa rentoa jutustelua.

Yhteistyössä