Miehen käytös. Suuttuisitteko tämmöisestä, vai ylireagoinko?

• Viestiketjun aloittaja nojooo o
  • Ensimmäinen viesti
nojooo o
Mies lähti eilen juhlimaan ystäviensä kanssa, oletuksena että siis tulee tänään kotiin. Soittelin päivällä ja sanoin että vois alkaa jo tulla, ja sanoi että joo. Tästä on kohta 5h, tuon jälkeen ei siis enään vastannut ja nyt on puhelin kiinni. Mä olen ihan raivona, eikä kyse ole vain siitä, että mä en jaksaisi hoitaa lapsia yksin mutta kun esikoinenkin odotti jo aamulla isää kotiin. Eniten vituttaa tuo ettei voi vastata puhelimeen! Ei siis mitään hajua, onko tänäänkään tulossa yöksi kotiin... Huomenna mulla oli vielä sovittu meno ja miehen piti olla lapsien kanssa kotona.

Mies käy ehkä kerran kahdessa kuukaudessa ryyppyreissulla.

Suuttuisitteko te? Mä oon nimittäin aivan raivona.

Ap--
No voin kertoa ettei ole ensimmäinen kerta, kun lakkaa vastaamasta puhelimeen ja jää pitemmäksi aikaa kuin on ollut ehkä tarkoitus. Tosin tätä ei ole tapahtunut yli vuoteen...

Ap--
Eniten suututtaa lapsen puolesta, joka kaipaa isäänsä (3v) ja odotti tänään jo näkevänsä isin, ja tietysti aamulla sanoin että isi tulee kyllä kotiin tänään, kun ei ollut aavistustakaan että aikoo jäädä ryyppäämään vielä tänkin päivän.

Ap--
[QUOTE="...";28869790]Et ylireagoi. Ota lapset ja lähde johonkin pariks päiväks, etkä vastaa ukon puheluihin.[/QUOTE]

Empä mä nyt noita nukkuvia muksuja viiti mihkään lähteä roudaamaan. Huomenna voisin kyllä krapulaiselle miehelle tehdä niin, että saa hoitaa yksin mukulat ja lähden itse siihen menoon mihin oli tarkoituskin, siinähän kärvistelee sitten oloissaan.

akava
ihan tulee mieleen siskon kihlattu nuorempana :) mutta siis heillä ei ole lapsia ja sillon olivat muutenkin "nuoria ja hurjia" ja siskolla meni silti hermot... aina oli se sama, "soititte matkapuhelimeen johon ei juuri nyt saada yhteyttä" ;)

Mieheni ei humputtele todellakaan noin usein. Mutta jos on viihteellä ja on sovittu että on jossain muualla yötä niin ei mun tarvi perään soitella että tulis kotia jo. Tulee kun herää, on syönyt ja sen verran fiksuna että jaksaa olla. Hölmöä soitella turhasta, uskaltaa pitää puhelinta päällä äänien kera kun tietää että soitetaan oikeasta asiasta.

Lasten ei anneta ymmärtää että isi aurinkoinen tupsahtaa aamukymmeneltä ovesta sisään voisilmäpullien kera.

"vieras"
[QUOTE="koi";28869809]mä erosin ku entinen teki noin. Nyt onkin paaaljon parempi mies ;)[/QUOTE]

Samat sanat. Ex-mies teki tota samaa. Tsemppiä sinne ja sitten kun mies tulee kotiin niin ota puheeksi et haluat erota jos mies ei muutu. Rajansa kaikella.

kolmassamis
[QUOTE="vieras";28869860]Samat sanat. Ex-mies teki tota samaa. Tsemppiä sinne ja sitten kun mies tulee kotiin niin ota puheeksi et haluat erota jos mies ei muutu. Rajansa kaikella.[/QUOTE]

Heh, mä myös erosin entisesta suhteesta samasta syystä. Onneksi on entinen. Toisaalta, osaanpahan arvostaa nykyistä kumppania tässäkin suhteessa.

Stoppi moiselle touhulle. Tee selväksi, että seuraavaksi lähdet. Ja sitten oikeasti lähdet. Tehottomat uhkaukset ei auta mitään.

[QUOTE="vieras";28869860]Samat sanat. Ex-mies teki tota samaa. Tsemppiä sinne ja sitten kun mies tulee kotiin niin ota puheeksi et haluat erota jos mies ei muutu. Rajansa kaikella.[/QUOTE]

Samoin täällä. Ensimmäisen kerran kun lapsi osasi kysyä "Missä isi?" Enkä minä osannut siihen vastata oli järkytys minulle. Muutaman kerran uhkailin ja ei ottanut opikseen, joten toteutin uhkaukseni ja erosin. Elämäni paras päätös!

lol
:LOL: Voimiensa tunnossa olevat ämmät täällä taas ketjussa hehkuttavan eroa ratkaisuna siihen jos mies ei alistu naisen kontrolloitavaksi.

Löytyyhän niitä tietysti sellaisia munattomia luuserimiehiäkin jotka näiden keittiöjyrien alle suostuvat jättäytymään.

Yhteistyössä