Hakutulokset

1. Mintus

Miten ilmoitatte kun olette yötä poissa kotoa?

Voimia sinulle. Voisin kuvitella että viimeinen oljenkorsi löytyy ainoastaan erossa olemisen kautta. Pakkaa miehelle tavarat mukaan ja ilmoita että paluuta et enää odottele. Sitten vain selvittelet, onko mahdollista lunastaa talo vai pitääkö muuttaa edullisempaan. Mikään talo ei voi olla este...
  2. Mintus

G:Mukavinta tässä päivässä?

Tyttären raskaus ja tulossa oleva ensimmäinen lapsenlapsi ????
  3. Mintus

onko särkänniemessä paljon pienille 3-5-vuotialle soveltuvia laitteita?

On kyllä. Koiramäki ja suurin osa Angry Birds -alueesta. Mutta koiramäki on kyllä paras!
  4. Mintus

Onko sinulla ja puolisollasi yhteiset rahat? Vai maksatteko kaiken erikseen?

Yhteinen lainatili, jonne kumpikin siirtää rahaa asuntolainan lyhennyksiä ja vastikkeita varten. Muuten omat tilit. Mulla on käyttöoikeus miehen tiliin, miehellä ei mun tiliin. Mä maksan laskut sen tililtä jolla on enemmän rahaa. Yleensä omalta ensin ja jos tyhjenee liikaa loput miehen...
  5. Mintus

Mitä leivoit viimeksi?

Pikkupizzoja. Pizzapohjan jaan pieniksi palloiksi ja litistän litteiksi "lätyiksi" Päälle tomaattimurskaa, tonnikalaa tai jauhelihaa ja ananasmurskaa, juustoraastetta ja oreganoa. Edullista ja hyvää herkkua. Teen kerralla ison satsin ja pakastan osan.
  6. Mintus

Nopeita, vaivattomia ja suht edullisa arkiruokia?

Suosikkeja arjessamme ovat - siskonmakkarakeitto - jauhelihakeitto - kookoskanaa ja nuudelia - lohipasta tarjousfileestä Kaikissa aina reilusti vihanneksia, itse en syö perunaa ja täysjyväpastaakin vain vähän. Ja siis teen alusta asti itse, käytän maustamattomat kanat ym. ja...
  7. Mintus

Auttaisitko aikuista lastasi tässä asiassa vai et?

Sovittaisiin puolisolle ja juttelisin hänen kanssaan. Voit myös itse soittaa siskopuolellesi ja kertoa että sinä välität ja olet hänestä huolissasi. Noita myös kehoistaan häntä menemään lääkäriin, esim. työterveyshuollosta saa varmasti apua ja ohjausta eteenpäin. Itse en voisi olla lapseni...
  8. Mintus

Suosittele lämmin ja hyvä matkakohde tammi- helmikuulle

Otsikossahan se jo tulikin, jonnekin takuulämpöiseen mieli tekisi. Kaksi aikuista ja yksi alle 10-vuotias lapsi. Thaimaa ei ole mulla ihan ykkösenä listalla, mutta voin harkita jos joku osaa senkin puolesta puhua.

Yhteistyössä