Miehen käytös. Suuttuisitteko tämmöisestä, vai ylireagoinko?

• Viestiketjun aloittaja nojooo o
  • Ensimmäinen viesti
Ap--
Juu ei ole mies talutusnuorassa, saa lähteä juhlimaan jos siltä tuntuu, en ole kieltänyt, joskus olen jopa baariin sen patistanut kun ei ollut aikoihin käynyt. Mutta tämä, että piti tulla kotiin, mutta ei kuulu eikä voi ilmoittaa itsestään vaan pistää luurin kiinni on musta aivan helvetin lapsellista ja rasittavaa. Aikuinen ihminen osaa kyllä käyttää päätään sen verran että pistäis sitte ees viestin että ei tule. Aivan varmasti mies tietää, että täällä häntä odotetaan ja ei silti voi ilmoittaa jos ei tulekkaan tänään. Ja ei ilmeisesti tule kun ei mitään kuulu.

Joten ihan turha syytellä.

muijah
Ai että suuttusinko? Helvetti olisi irti. Lapsenvahti olisi kutsuttu heti, kun epäilykset siitä ettei mies aiokaan palata kotiin olisivat heränneet. Olisin lähtenyt ite ettiin ukkoa helvetinkoirien kera. Ois saanu varoa jos jäisi kiinni!

[QUOTE="wtf";28869908]No voi vittu mikä hysteria ja draama taas aivan turhasta. Ei se mies ole sinun talutusnuorassasi.[/QUOTE]

Joo eikä kannata edes yrittää. Kamat kassiin ja pihalle odottamaan. Vastuullinen perheenisä tai -äiti ei toimi noin. Juhlimaan lähdetään, mutta se pystytään myös lopettamaan sovittuun aikaan.

"vieras"
Suuttuisin ja suuttuis mieskin mulle jos tekisin noin. Pääsääntösesti viihteeltä kotiudutaan viimeistään aamuyöstä ja jos menis yhtään myöhempään/seuraavaan päivään niin siitä sovitaan jo hyvissä ajoin ja AINA vastataan puhelimeen. Tästä ei ole tarvinnut koskaan erikseen neuvotella, mutta molemmat näin tekee.

Vastuu pitää kantaa ryyppyreissuillakin.

hirttonaru
Luojan kiitos mun mies ei käy ryyppyreissuilla. Varmaa tossa tilanteessa luulisin, et on vähintään kuollut. Se käy kavereilla, mutta aina on aamulla sängystä löytynyt.

"vieras"
Suuttuisin. Meillä mies teki joskus samaa ja vielä valehteli "lähden ihan kohta/ tulen kotiin yöksi varmasti"...ja tosiaan itselläni oli vielä töitä yhtenä kertana eikä ilmaantunut kotiin, kun olin txt vihaisena jotain eikä jaksanut tapella. Joi sillon liikaa ja sammuili ties minne eikä.viitsinyt taksilla tulla. Nykyään tuo ei meillä käy, eikä mies ole niin tehnytkään. Olen aika selvästi tehnyt selväksi, että jos noin tekee, ei tarvitse enään kotiin tulla kun hakemaan tavaransa. On vähentänyt juomistakin minimiin sen takia, ettei sammu mihinkään. En minäkään meillä noin saisi tehdä tai olla yötä pois. Enkä todellakaan mitään viikonloppua.

Vai mitä te miehet olette mieltä jos vaimo ilmoittaisi olevansa pe-su kännissä jossain puhelin suljettuna ja sinä lasten kanssa kotona? Jos lapsille kävisi jotain, ei voisi vaimolle edes soittaa.

"vieras"
:LOL: Voimiensa tunnossa olevat ämmät täällä taas ketjussa hehkuttavan eroa ratkaisuna siihen jos mies ei alistu naisen kontrolloitavaksi.

Löytyyhän niitä tietysti sellaisia munattomia luuserimiehiäkin jotka näiden keittiöjyrien alle suostuvat jättäytymään.
Mitä peräkammarin poikia täällä vastailee? Kyse ei ollut kontrolloimisesta, vaan siitä, että toisella on menoja ja lapsetkin haluaa nähdä isän. Ja siitä, että sovitusta pidetään kiinni tai jos ei, niin ilmoitetaan, eikä heitetä puhelinta menemään. Mutta sitä se on, kun alkoholi menee kaiken muun edelle. Sama tarina joka viikonloppu varmaan tälläkin palstalla. Mutta pitäisi valita jo alussa sellainen mies, jota ei viina vie. Itse tein niin. Sympatiat kuitenkin ap:lle.

-75
Onneks mulla on niin aikuinen mies ettei todellakaan käy ryyppyreissuilla, ei käytä alkoholia oikeastaan yhtään. Enkä minäkään (siideri kerran 2 kk kotona lauantai-iltana). Mä en ole koskaan ymmärtänyt näitä ryyppyreissuja. Mitä ihmiset niillä hakee? Miksi? Miksi täytyy juoda itsensä niin känniin ettei muista mitään, sammuilee ties mihin ja ties kenen kanssa? Mitä hienoa siinä on? Mun järki ei ole koskaan niitä ymmärtänyt. Jos mun mies tekis tuota että keran parissa kuukaudesaa ollaan viikonloppu jossain ryyppäämässä niin olis kyllä entinen mies.

Eli ap:n tilanteessa... suuttuisin, raivostuisin, ei ole aikuisen ihmisen käytöstä tuollainen että ei tulla kotiin kun luvataan ja sit ei vastata puhelimeen.

gdjid
Onneks mulla on niin aikuinen mies ettei todellakaan käy ryyppyreissuilla, ei käytä alkoholia oikeastaan yhtään. Enkä minäkään (siideri kerran 2 kk kotona lauantai-iltana). Mä en ole koskaan ymmärtänyt näitä ryyppyreissuja. Mitä ihmiset niillä hakee? Miksi? Miksi täytyy juoda itsensä niin känniin ettei muista mitään, sammuilee ties mihin ja ties kenen kanssa? Mitä hienoa siinä on? Mun järki ei ole koskaan niitä ymmärtänyt. Jos mun mies tekis tuota että keran parissa kuukaudesaa ollaan viikonloppu jossain ryyppäämässä niin olis kyllä entinen mies.

Eli ap:n tilanteessa... suuttuisin, raivostuisin, ei ole aikuisen ihmisen käytöstä tuollainen että ei tulla kotiin kun luvataan ja sit ei vastata puhelimeen.
Älä nyt niin nosta itseäsi muiden yläpuolelle, fiksu ihminen ymmärtäisi miksi jotkut toimivat kuten ap:n mies. Hyväksyä ei tarvitse mutta ymmärtäminen on aina hyvästä.

Jännä kyllä, en suuttuisi. Ajattelisin krapulan olevan paha. Ehkä olen sinisilmäinen.
Mutta sen sijaan ihmettelisin ennen ryyppyreissulle lähtöä tarvetta sellaiseen. Sitä mies saisi selitellä kotvan ennen kuin pääsisi matkaan...

"huoh"

Mä taas en ole koskaan ymmärtänyt jeesustelijoita. Mitä ihmiset jeesustelulla hakee? Miksi?

"huoh"
Jännä kyllä, en suuttuisi. Ajattelisin krapulan olevan paha. Ehkä olen sinisilmäinen.
Mutta sen sijaan ihmettelisin ennen ryyppyreissulle lähtöä tarvetta sellaiseen. Sitä mies saisi selitellä kotvan ennen kuin pääsisi matkaan...
"pääsisi matkaan"

Sääliksi käy miehiä jotka ovat vankeina omissa kodeissaan ja joku keittiöjyrä päättää mitä ja milloin mies saa tehdä. Aika munaton kyllä tosin pitää olla että tuollaiseen alistuu.

"hmMM"

Minusta yllä oleva ei ole jeesustelua niin kun joku tuossa sanoi. Olen itse samaa mieltä tuosta perseet vetämisestä, ei aikuisen ihmisen hommaa. Joskus vahinko voi sattua, mutta jos aina pitää juoda jalat alta ja muisti pois, on kyllä jo jotain ongelmaa alkoholin kanssa. Teineiltä tuon vielä ymmärtää.

[QUOTE="huoh";28870447]"pääsisi matkaan"

Sääliksi käy miehiä jotka ovat vankeina omissa kodeissaan ja joku keittiöjyrä päättää mitä ja milloin mies saa tehdä. Aika munaton kyllä tosin pitää olla että tuollaiseen alistuu.[/QUOTE]

Minulla ei ole tarvetta sanella mahdollisen tulevan mieheni menoja,
mutta

minulla alkaisi hälytyskellot soida, jos jollakulla ihmisellä olisi tarvetta ryypätä niin mahottomasti että lähtisi reissulle jossa tarkoituksena olisi juoda kunnon kännit.
Ihminen, jolla on elämä tasapainossa, ei tee niin.
Haluaisin tietää, mikä rakasta miestäni vaivaa.

"vierasnainen"
Silloin kun mies on laittanut lusikkansa siihen soppaan, että on perhe ja lapset hankittu; vastuullinen vanhempi ja puoliso ei katoa tavoittamattomiin ja noudattaa sitä, mitä on sovittu. Toimii kumminkin päin. Asiassa ei edes varmasti olisi mitään ongelmaa, jos se mies soittaisi ja kertoisi, missä menee ja kauan kestää.

Palsta osoittaa, että on miehiä, jotka eivät tätä ymmärrä. Parinvalinta on ikävä kyllä epäonnistunut, jos tällaisen on itselleen saanut. Pahinta on, kun nämä "supermiehet" eivät kuitenkaan uskalla sanoa, että he eivät ole kypsiä perheen perustamiseen (ovatko ikinä). Siinä sitten mennään mukana ja odotetaan, että nainen hoitaa jälkikasvun ja itse voi mennä miten haluaa. Kuka siis on munaton?

No joku tyyppi vaan
Ainoo että suuttuisin mutta älkää herran jestas ruvetko ihan hysteerisiksi kun kyllä miehetkin haluu vähän vapaa aikaa huville (olen mies) mutta sanoa että tulee kotiin ja laittaa kännykän kiinni on törkeää :p

viljavieras
Aikuiselle ihmiselle "pitäisi" MinunMielestäni riittää hummailuajaksi alkuillasta seuraavan päivän aamupäivään. Aamupäivää sen verran, että tokenee kotiin tulla.

joku makailija
Ne naiset jotka on ihan sieluttomia eroaa ton takia nimittäin toi pitäs hoitaa puhumalla eikä sillä että sä vaan lähdet ja voin vaan sanoa mun vanhemmat on eronnu ja se ei ole yhtään kivaa pikemminkin rasittavaa joten teidän lapset kärsii siitä jos eroatte ja ajatelkaa enemmän lapsianne kuin humalamiestänne!!!!

Yhteistyössä