Hakutulokset

1. S

ClearBlue / Donna / ovulaatio liuskatesti - kokemuksia kaipailen

Kiitos kiitos kokemuksista!!! kamalan kalliita nuo ClearBlue testit, mut vaikuttavat teidän kokemusten perusteella varmimmilta. Mitenkähän toi Daisy sylkitesti, se on suhteessa halvin jos joutuu useamman kierron ajan etsimään ovulaatiota??? Onko kukaan kokeillu Daisya?
  2. S

Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

KIRJOTTELIN EILEN NÄIN: Juu, eli tämä emäntä kääntää nyt kelkkansa. Onnea kaikille yritykseen ja pahoitteluja seuraavaan kiertoon siirtyville.
  3. S

Niin, ja ei tullut sitten meille kevätvauvaa. Taidan kohtapuoliin siirtyä tuonne KESÄVAUVASTA 2008 haaveilijoihin....
  4. S

ClearBlue / Donna / ovulaatio liuskatesti - kokemuksia kaipailen

Heippa! Oon jälleen kerran sortumassa näihin ovulaatiotesteihin..Voisitteko kertoa, mikä noista on ollu paras? Viimeksi kokeilin mammaksi testejä, enkä niillä oikein mihinkään tuloksiin päässy. Tak so mykket!
  5. S

Ja tuassiisa päivittäjälle hommia: eli kierron voi nollata. Paska. Mut mitenkäs se nyt sitten menee. Eli tänään olis kp26 ja kuukautiset alko? Jos joku tietäs, miten toi pitää merkata? Ja yk 3 lähtee menemään...Voi tuskaa!!! Siitä luteaalista vielä jos saisin selvennystä. Eli ovistuntemukset...
  6. S

Huomenta! Huoh mikä viikonloppu! Ei näitä rennoiks voi kyllä kutsua. Noooooh, haudassa sitten maataan... Mitenkähän mulla on menny ihan totaalisti ohi Tinkattaren haamuilu??!!! Huhuu, Tinkatar, miltä testi nyt näyttää??? Toivottavasti oikein hyviä uutisia tuot tulluessas. Entä Hilbert...
  7. S

Onnea Onnea Tinkatar!!! Toivottavasti viiva siitä vahvistuu ja pääset nauttimaan (???) raskaudesta! Diarmund, millon oot ajatellu testailla? Sulla noi päivät alkaa olemaan jo mallillaan? Ja oma napa...Tosi paljon ollu kaikenmaailman kolotuksia ja nippailuja, vaikka kp vasta 20. Siis...
  8. S

Pullosta vierottaminen, 1 v 3kk

No niin, ajattelin kertoilla, et nyt on eka yö takana meidän tahtojen taistossa. Poika huuti suoraa huutoa 2.5h, vettä tarjosin josta suuttu vieläkin enemmän. Olin kuitenkin asian päättäny omassa mielessäni, enkä suostunu maitoa antamaan. Neljästä eteenpäin nukuttiinkin sitten ihan rauhallisesti...
  9. S

Pikkukakkosta toivovat

Hoona82 Esikoista kun aloin oottaa, niin en tienny kyllä minäkään olevani raskaana. Oli niin epäsään. kierto. Eli kun plussasin, oli viikot jo 7!!!!! Eikä ollu mitään raskausoireita tai tuntemuksia, tosta sit piakkoin alkokin rinnat tursuamaan ja pahaa oloa / nälkää tekemään. Minä kyllä juhlin...
  10. S

Pullosta vierottaminen, 1 v 3kk

Meidän jässikkä siis yhä vetää yöllä maitoa napaansa, jotain 1 - 3 x. Niitä vinkkejä sitten kaipailen, miten ihmeessä ton saisi loppumaan. Nyt ei enää jaksas, huuto on kyllä kova jos ei maitoa anna. Vettä kokeillu, mut en varmaan tarpeeksi tarmokkaasti. Päivällä juo suht hyvin lasista maitoa ja...
  11. S

Hilipati, oho kun en muistanu miten tolla tervehdyksellä voisin saattaa hämätä! Sori, ihan ilonen tervehdys oli!! Juuri, onnea tosi paljon! Ei teillä oikeesti menny kauaa tossa yrittämisessä, nopiasti onnistuitte! Onnea teille kaikille PALJON! Ja oman itsensä tarkkailusta...Mulle on tullu...
  12. S

Hilipati Hei! Vähän taas tässä taustaillut, ettei yritys ylikuumene... Kävin kattoo ton Pesun laskurin ja sen mukaan ovis oiskin ollu tänään!!!??? Onneks miehestä löyty sen verran "miestä", et lähti leikkiin mukaan, itseä ei olis kyllä raskaan viikonlopun jälkeen vähempää voinut kiinnostaa...
  13. S

Katrinainen: Entäpä jos tuossa oviksessakin määrittelee se, että mitä kovempi niin sitä parempi... :whistle:
  14. S

Venla, älä vielä testaa. Saattaa vaikka kierto alkaa heittämään...Ihan oma kohtainen kokemus vaan, että kun testaa niin menkat alkaa JUSTIINSA samana päivänä stressin lauettua. Viime kerralla, kun meinas tuo testaaminen alkaa taas kummittelemaan, tein niin että ostin testin ja pidin sitä...
  15. S

Pikkukakkosta toivovat

Olispas aikamoinen arsenaali purnukoita, jos ottas kaikki kikat käyttöön. Eli mitäs niitä nyt on kerrottu; fooli, sinkki, punaviiniä lasillinen, greipimehut, jättihelokkikapselit, multitabs + raskautta yrittäville...Saattaahan se epätoivon hetki koittaa, et sitä lähetään tyhjentämään kukkaroa ja...
  16. S

RedD: Voi harmi, on varmasti nyt masentunu olo. Ainakin itteeni harmittas tosi lujaa. Tulis nyt sitten ne menkat, niin pääsisit seuraavaan kiertoon eikä junnaisi paikallaan. Tsemppaukset
  17. S

Pikkukakkosta toivovat

Hilbert Ite ostin foolihappoa apteekista, Foliren. Makso jotain 7 euroa, eli ei oo kallis "noitakonsti" Minä en mieti riittääkö rakkautta ja huolenpitoa kahdelle, lähinnä mietin miten jaksan sitten kahden kanssa. Toki tämä ensimmäinen kasvaa päivä päivältä (snif...) joten kaipa se sitten...
  18. S

Pikkukakkosta toivovat

Minäkin vielä tälläydyn mukaan tähän jengiin. Kovin siis toista pikkuista (poikaa..???) toivotaan. Esikoinen on poika, synt 5 / 06. Nyt on jotain 11 / 27 kp menossa ja yk 2. Joku kirjotti yrittäneensä esikoista 8 kk, me 18!!!!! TOIVOTTAVASTI ei mene noin kauaa, ens kesänä alkaa toivo hiipumaan...
  19. S

On joo hiljasempi päivä kuin eilen! Itseasiassa ei mullakaan ole edes mitään asiaa...Ovis pitäis olla meneillään ja sitten alkaakin ne piinaviikot. Viime kierrossa olin niin tyytyväinen kun tunnistin oviksen tosi selvästi, tällä kertaa olen vähän empiväisempi. Nippailee kyllä ala-vatsalta...
  20. S

No hö, Red D, elä nyt hyvä immeinen lopeta tuota päivittämistä! Jos et jaksa, niin tietysti voit lopettaa, mut uskon kyllä monen toivovan et päivittäisit yhä tuota listaa. Sattuuhan niitä kömmähyksiä kaikille.

Yhteistyössä