Minä haluan ajatella noin..Alkuperäinen kirjoittaja Bumba:Red Dragon taidetaan olla sitten samassa veneessä :'( Täälläkin menossa jo kp40 huomenna (kaksi edellistä kiertoa oli n.32-33) ja testit ei raskautta näytä... Kerrankin sitä tätiä sitten odotellaan jo kärsimättömänä..
Kylli tuossa muistuttikin että pillereiden lopettamisen jälkeen voi parit menkat tulla ajallaan ja sitten kadota... minä lopetin pillerit monen vuoden popsimisen jälkeen toukokuussa. Tosiaan kaksi kiertoa menkat tulivat ajallaan ja nyt ovat hukassa... Tuota minäkin epäilin että näin voi käydä...
Tai mitäs Red D. jos meillä olisikin molemmilla samanlainen "vika" että sitä raskaushormonia erittyisi niin hitaanlaisesti, ettei vielä testeissä näy Juu taitaa olla toive ajattelua, mutta piristävää sellaista, eikö ?
Tsemppiä kaikille muille plussan metsästäjille! :flower:
Jos ei sinne 24.8. mennessä ole täti tullut, niin mitä minä sitten teen?
Odottelen viel senkin jälkeen.. Aika tuskaista..
Mutta jospa se tulis pian.. Mies keskellä yötä tuli sanomaan saman mitä kaupassakin: "Mie jo niin toivoin, että siun sisälläsi kasvaisi meidän tuleva poika ( ).. Kerkesin jo tottua ajatukseen, että olet raskaana.."
Mutta nyt käyttää koiruliini ulkona, kaatosateessa, ja töihin! :wave: