Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Huomenta! Heräsin aikaisin, kun miehen piti yllättäen lähteä jo töihin. Ajattelin sitten alkaa lopputyötä väsäämään jo näin kukonlaulun aikaan.

Sydänkäpynen: kuulostaa aika pitkältä, jos joutuis odottaan 3,5 vuotta... Ite ajattelin kyllä mennä lääkärin puheille jo joskus 10 kk:n kohdalla, jos mitään ei ala tapahtumaan... Ainahan voi liioitella, että yritys on ollut päällä jo vuoden. ;)

Rhea: kiva kuulla sun kuulumisia! Niinhän se taitaa monella mennä, että takaisin kotiseudulle alkaa tehdä mieli siinä vaiheessa kun vauva tulee, sukulaiset ainakin yleensä lähellä. Hyvää odotuksen jatkoa sulle!
 
TORSTAI 16.8.2007

*Esikoisesta haaveilevat *


Tähtisilmä79........kp. 2/36..........................yk. 7
Hilipati.................kp. 6/27-35.....................yk. 5
Sydänkäpynen.....kp. 6/30..........................yk. 2
Kylli-täti...............kp. 7/25-29.....................yk. 6
Suikale................kp. 7/26-29.....................yk. 4
nea85..................kp. 8/28..........................yk. 3
katrinainen...........kp. 9/28-31.....................yk. 2
mouku80..............kp. 11/24-41...................yk. 4
Kaa......................kp. 11/28........................yk. 1
rina82..................kp. 11/??.........................yk. 28
wind.....................kp. 18/30-40...................yk. 2
Tinkatar................kp. 20/28........................yk. 1
piksu....................kp. 23/28-29....................yk. 3
Tinttara84.............kp. 24/16-29....................yk. 53
juuri.....................kp. 24/28-30....................yk. 3
gataa....................kp. 26/(24)31-39..............yk. 6
Diarmuid...............kp. 33/35-40....................yk.2
Bumba..................kp. 41/31-34 ...................yk. 3


* Toista toivovat *

Pixie.....................kp. 7/24............................yk. 3
Caffee81...............kp. 7/28............................yk. 7
äippä67.................kp. 7/28-32.......................yk. 8
Vilinäiti..................kp. 8/36............................yk. 16
balou....................kp. 9/19............................yk. 1
weiss....................kp. 9/27-30.......................yk. 3
sinuhe..................kp. 13/27..........................yk. 2
Summer81............kp. 14/28..........................yk. 3
Äityli -84...............kp. 16/31-40.....................yk. 12
buffo.....................kp. 22/30.........................yk. 9
Poni06..................kp. 23/28-39.....................yk. 2
Venla-05...............kp. 24/30..........................yk. 2
Hilbert...................kp. 25/?............................yk. 1
Äippä2006.............kp. 28/28..........................yk. 1


* Kolmatta kaipailevat *

Carla....................kp. 2/25-28.......................yk. 3
aurinkoenergiaa....kp. 4/28............................yk. 7
Red Dragon..........kp. 30/21..........................yk. 2
jane70..................kp. 37/28..........................yk. 1
khalawah..............kp. 45/28..........................yk. 1


* Neljättä toivovat *

pikkumyy42..........kp. 5/28.............................yk. 2
äiti-1966...............kp. 15/26-30.....................yk. 6
Päppä...................kp. 16/26-30.....................yk. 5


*Haamuilijat*

Ellen83 (kp. 26/26, yk.4)


* Plussanneet *

iida83..................................................................... ............12/07
Pikkueppu, Afu-82.................................................................01/ 08
Piipi79, Amalia-, Hissukka, Meillevauva, nipsuli, hannipupu.......02/08
Vauvakuumeinen, Olivia Ciba, tuittu-tilda................................??/08
äiskä äiskä, Rhea, Papagena, Hope08, Suvitus,
Emminmamma, Nenya............................................... ..........03/08
mussu81, Joanna, Aina-Ilona, rakastava äiti, Mavi,
siksakki, pipar, Heikko-Peikko, Jopa73....................................04/ 08
 
Huomenta!

Hiljaisempaa täälläkin välillä.. Sama mulla kuin Hilipatilla että nää päivät menee muissa asioissa, ja sit oviksen aikaan ja jälkeen alkaa taas piina..
Mie toivon nyt etten huimene TAAS :)
Menkat juu loppui, onneksi..

Onko Bumbasta kuulunut milloin viimeksi mitään? Huhuu?? Mitä kuuluu? sulla hurjat päivät lasissa... Tule kertomaan miten menee? :)

Jaahas.. töihin taas. Oikein hauskaa päivää ja plussaonnea!
Jännä muutes, että äkkiä rutinoituu työnteko, tiistaina vasta alkoi ja tuntuu taas ettei sitä kesälomaa ikinä oppilailla ollutkaan :eek:
 
Mies tokas eilen mulle illalla: "Tuo sun maha kyllä näyttää siltä, että olisit raskaana.."

Mutta testit negoja.. Ja eihän se ees alussa tuliskaan.. Pieni kumpu alavatsassa.. Itsenikin mielestä näyttää samalta ku mitä mies sanoi..
Mutta mutta..
 
Kiitos Dragonille ja Moukulle päivityksistä!

Mullakin meni tää homma taas niinku tosiaan pitiki...eli tänään on sinne gynelle aika joten eipä sitten mitään papaa etc otetakkaan, ku nuo menkat sit päätti just eilen tulla...jos ois menny sen mukaan miten tähän asti on menny niin ne olis ollu jo loppu, mut tää on tätä mun tuuria...mut juttelemma sit kuite, miten tästä edetään...en vihti aikaa perua kuitenkaan...

Että semmosta tällä kertaa...

Tiedän kyllä Dragon miltä tuntuu, kun oireita löytyy ja silti testi näyttää negaa ja menkkoja ei näy...itellä oli vielä eilen tähän aikaan sama tilanne...toisaalta on helpottunu olo kun menkat alko, mut ainahan sitä tippuu korkeelta ja kovaa, kun silti pienesti elättelee toiveita... :)
 
No niin nyt on gynellä käyty eli...

Uusi aika papaan on 29.8. ja sit siitä tulokset saa kahden viikon sisällä...siitä kuulemma aina aletaan ja kyllähän mää sen arvasinkin ja siksi papa ajan tälle päivälle varasinkin, mut sitten menkat vaan sekotti koko systeemin!

Mut kuite maanantaina (lääkäreiden ajat jaetaan) voin soittaa sitten jo valmiiksi lääkärille ajan, joka tulisi sitten tulevat seuraavat menkat huomioon ottaen syyskuun vimppa viikolle...eli sitten alotettaisiin jo jatkotutkimukset, joten aika sutjakkaasti näyttäis etenevän kyllä sitten...nuo hemmetin menkat vaan aina hiastaa ja sekottaa tätä touhua!

On siinä sitten yks mutta vielä, jos haluan syyskuun loppuun lääkäri ajan niin lääkäri tulee olemaan mies ja jos maltan oottaa kuukauden myöhempään eli lokakuun loppuun niin pääsisin naislääkärille...mut miten sitä maltaa oottaa...no pitää "punnita/sulatella" nuita asioita ja miettiä miten tekis...

Onko kellään kokemusta mieslääkäreistä??? Ittee jotenki ahistaa vaan jos mieslääkäri ronklii

Mutta ihan kiva oli jutella ja saada asioita eteenpäin...vaikkakin tympäsee ku menkat nakkas taas parin viikon viivytyksen tähän touhuun...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tähtisilmä79:
No niin nyt on gynellä käyty eli...

Uusi aika papaan on 29.8. ja sit siitä tulokset saa kahden viikon sisällä...siitä kuulemma aina aletaan ja kyllähän mää sen arvasinkin ja siksi papa ajan tälle päivälle varasinkin, mut sitten menkat vaan sekotti koko systeemin!

Mut kuite maanantaina (lääkäreiden ajat jaetaan) voin soittaa sitten jo valmiiksi lääkärille ajan, joka tulisi sitten tulevat seuraavat menkat huomioon ottaen syyskuun vimppa viikolle...eli sitten alotettaisiin jo jatkotutkimukset, joten aika sutjakkaasti näyttäis etenevän kyllä sitten...nuo hemmetin menkat vaan aina hiastaa ja sekottaa tätä touhua!

On siinä sitten yks mutta vielä, jos haluan syyskuun loppuun lääkäri ajan niin lääkäri tulee olemaan mies ja jos maltan oottaa kuukauden myöhempään eli lokakuun loppuun niin pääsisin naislääkärille...mut miten sitä maltaa oottaa...no pitää "punnita/sulatella" nuita asioita ja miettiä miten tekis...

Onko kellään kokemusta mieslääkäreistä??? Ittee jotenki ahistaa vaan jos mieslääkäri ronklii

Mutta ihan kiva oli jutella ja saada asioita eteenpäin...vaikkakin tympäsee ku menkat nakkas taas parin viikon viivytyksen tähän touhuun...
Mulla oli mieslääkäri kun lapsettomuuspolilla oltiin asiakkaina. Ilman häntä meillä ei olisi lasta. Hän oli ainoa lääkäri (muut naisia) joka suostui määräämään clomifenit. Ekasta kierrosta tärppäs.
Viimeksi kun kävin gynellä muissa asioissa niin oli mieslääkäri. Hänkin todella mukava. Jutteli ja kuunteli. Ultrasi pitkään ja kunnolla ja kertoi koko ajan mitä näkee ja näytti mulle ruudusta mitä hän tarkoittaa. Määräsi myöskin clomifenit.
Ainakin omalle kohdalle on osunu todella huomaavaiset ja hellät miesgynet. :)
 
Mulla ollut myös mieslääkäri kun gynellä kävin..aluksi hirvitti ajatus kun kuulin että lääkäri on mies, mutta menin silti. Ja hyvä lääkäri olikin, kertoi myös tarkkaan mitä tekee ja hänen kanssaan oli helppo jutella asioista. Elikkä ei tähän mennessä ainakaan mitään huonoa sanottavaa miesgyneistä. =)
 
hiljaista täällä ollu jo pari päivää... minä alotin oviksen tikutuksen tänään.. eipä tullu ku ihan haalea viiva mutta otin kyllä vähä varaslähdön ku vasta kahdeksas päivä menossa.. olishan se ihana tietää että edes ovuloi vaikkei nyt sit vauva ihan heti tuliskaan.. minäkin oon kuullu mieslääkäreistä vain hyvää.. pitää vaan ajatella että se on hänen työtään ja että on se varmasti nähny pahempaakin uransa aikana.. =) . plussaisia tuulia kaikille!! pitää kovasti heilutella peittoa viikonloppuna vaikka taitaa olla ihan liian aikaista vielä
 
Heippa! En maltakaan olla täältä pois....
Pakko kommentoida tuohon mieslääkäri asiaan:
Mulla on gynekologina Mies!
Ja olen kyllä tykänny.
siis naiset osaa jotkut olla tosi kovakouraisia (mistä lie johtuu ) :( :(
Mutta mun Gynis..on aivan huippu!
Ollu mulla sama jo noin 7v. :D :D

Sellainen NIIIN asiantunteva ja asiallinen kaikessa, esim mulle kun laittoi hormonikierrukan ja se ei pysynyt kuin 4kk niin oli tosi ymmärtäväinen, ei ottanut käyntimaksua, koska ymmärsi että aika tyyristä on koko ajan juosta gynellä... (on siis yksityinen ).
Tuliko monimutkaisesti???

Mitäs Retukalle kuuluu???
 
Heippa taas!

Tähtisilmä: mullakin on ollu kaks kertaa miesgynekologi. Molemmat oli ihan yhtä ok kuin naisetkin, eikä siinä enää ajatellut mitään intimiteettikysymyksiä kun olivat niin ammattimaisia. Ja eipä sitä alapäätä välttämättä vieraille naisillekaan kiinnostais niin esitellä, joten... :) Sori en oo ihan perillä et miks menit tutkimuksiin? Ts. oliko syynä vaan et lasta ei ole tullut vai jokin muu? Mietin vaan itsekin kuinka aikaisin sinne voi sit mennä ts. tarviiko niiden mielestä odottaa vuosi.

Sain kaverilta yli jääneitä ovistikkuja, mut niitä on niin vähän etten voi alkaa testailla kun vasta sit kun jotain ovisoireita ilmaantuu. Vielä ei oo mitään näköpiirissä.
 
Mouku80: Nyt kävin nais hoitajan luona ja hän tekee sen papan ja oli kyllä sitä mieltä että ihan hyvin voin mies lääkärille ajan varata, sano että työtähän tässä tehään, että ei sen kummemmin "ajatella"... =)

Juu, ihan sen vuoksi menin, että viime lokakuussa oon heittäny pillerit poisa, joten alkaa kohta vuosi olemaan täynnä pillereitten lopetuksesta, niin haluan että tutkivat ainakin aluksi nämä perus jutut...
 
jees, kyllä näköjään aika moni käyny lekurilla ku vauvaa ei näjy, ja kuulin että miespuoliset antaa aika helpolla just niitä clomeja...Sillä saa kierrot kuriin ja oviksen kunnolla...just se mun kaveri ni söi clomeja puoli vuotta ennenkö eka tärppi tuli ja toista yrittäessa söi vain 3kk...eli kyllä ne kierrot on tärkeetä että ovat säännöllisiä että varma tärppi kävis, eli mä meinaan kyllä seurata 2kk näitä mun kiertoja, samalla tietysti pupuilla mieheni kanssa niinku ennenki..hihii :heart: , mutta jos n.2-3kk jälkeen ei kuuluu mitään ja kierrot ihan sekaisin niin soitanpa lekurille..

Mulla loppui nyt siis menkat, ja vauva kuume vain kasvaa...
 
Itse kävin 15 vuotta samalla mies-gynellä.Huumorintajuinen ja asiansa osaava lääkäri.Pystyin joka asiasta juttelemaan hänen kanssaan.Nyt olen kakx kertaa ollut naisgynellä kun mies-gyne sen verran iäkäs jotta ajattelin hänen lopettavan pian hommat ja siksi vaihdoin lekuria.Maanantaina viimeksi soitin tutulle mies gynelle kysyäkseni jotta mikähän mua vaivaa kun ei meinaa ollenkaan enään raskautua.Nauroimme siinä jotta mahtaa tää 40 iän ylitys jo tehdä kepposia.Munasolun irtoaminen kuulemma alkaa tässä iässä "reistailemaan".Sanoi kyllä jotta emmehän me edes ole vielä kauaan yrittäneetkään lasta (omasta mielestä tuntuu ikuisuudelta...) :LOL: Tsemppiä toivotteli puhelun päätyttyä... =)

Todella miellyttävä mies-gyne! :D
 
siis tällä kyseisellä kaverilla myös mies gyne, ja sanoi tosiaan että oli eka naispuolisella, mutta naispuolinen ei halunnut antaa clomeja, ni meni sit miehelle ja mies oli sitä mieltä että kierrot ajantasalle ni kaikki selviää, ja niinhän se teki...eli kyllä haluan kanss sitten tarvittaessa miespuoliselle..
 
blaah, mulla niiiiiin tylsää täällä töissä että hulluks tuun pian....noh, mulla ja miehelläni alkaa pian loma...mulla sen takia kun töissä alkaa vuosihuolto joka on neljä viikkoa...ja miehellä kaks viimeistä kesäloma viikkoa...
Ja mä olin yllättynyt kuinka masentunu mä olin loppujen lopuksi ku menkat alkoi, ja sanoin siitä miehelle, mies vaan sanoi että: seuraavalla yritetän sitten paremmin...se sai mut heti paremmalle tuulelle ja hymyilemään =) ...mun oma mieskin haluaa nyt täysillä vauvan...hih, me ollaan niin onnellisia...
 
Heipsan taas!

Kyllikin jo ehti kaipailla :heart: Tosiaan täällä tilanne ei ole muuttunut minnekään. Tätiä ei näy, viimeisen negan taisin testata maanantaina. Tänään oli tarkoitus tulla kotiin apteekin kautta (kun hupeni jo nuo r-testivarastot :LOL: ) mutta tietysti unohdin ja nyt en enää taida jaksaa lähteä :headwall: Eli näillä näkymin testailen sitten vasta huomenna illalla/lauantaiaamuna seuraavaksi, vaikka tuntuukin turhalta testata kun jo selkeitä negoja monta takana... Mutta jos tätiäkään ei näy?

Kn on tullut jo huimasti alaspäin, ihan pinkeä ja pulloittava, siinä oleva reikä edelleen pieni ja öisin on aina ollut sellainen tunne että täti sieltä pian tulee! Mutta ei vaan näy... Hulluksihan tässä pian tulee!

Mites Red D.:lla menee?

Tuosta gyne-asiasta vielä, että minullakin on ollut molempia ja näistä naiset hyvin kovakouraisia ja miehet helliä :heart: :LOL: Ja kun joskus pelkällä papalla olen käynyt niin naisterkkarit kyllä asiansa ovat hyvin hoitaneet :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bumba:
Heipsan taas!

Kyllikin jo ehti kaipailla :heart: Tosiaan täällä tilanne ei ole muuttunut minnekään. Tätiä ei näy, viimeisen negan taisin testata maanantaina. Tänään oli tarkoitus tulla kotiin apteekin kautta (kun hupeni jo nuo r-testivarastot :LOL: ) mutta tietysti unohdin ja nyt en enää taida jaksaa lähteä :headwall: Eli näillä näkymin testailen sitten vasta huomenna illalla/lauantaiaamuna seuraavaksi, vaikka tuntuukin turhalta testata kun jo selkeitä negoja monta takana... Mutta jos tätiäkään ei näy?

Kn on tullut jo huimasti alaspäin, ihan pinkeä ja pulloittava, siinä oleva reikä edelleen pieni ja öisin on aina ollut sellainen tunne että täti sieltä pian tulee! Mutta ei vaan näy... Hulluksihan tässä pian tulee!

Mites Red D.:lla menee?

Tuosta gyne-asiasta vielä, että minullakin on ollut molempia ja näistä naiset hyvin kovakouraisia ja miehet helliä :heart: :LOL: Ja kun joskus pelkällä papalla olen käynyt niin naisterkkarit kyllä asiansa ovat hyvin hoitaneet :D
Ei ole täti ole tullut..
Tänään oli infotilaisuus näytöistä tai minun opinalasta, kun oppisopimuksella olen.. Mutta keväällä kuulin samat asiat =(.. Joten turhaan menin.. Minulla & yhdelle muulle oli sanottu 8.15 ja muille 10 oppilaalle, että alkaa klo 10.. Hyvin informaatio kulkee!


Jos kuun loppuun mennessä ei ole täti tullut, menen gynelle.. Ja mitäs sieltä pitikään pyytää saada

:ashamed: ?
 

Yhteistyössä