Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Alkuperäinen kirjoittaja Bumba:
Red Dragon taidetaan olla sitten samassa veneessä :'( Täälläkin menossa jo kp40 huomenna (kaksi edellistä kiertoa oli n.32-33) ja testit ei raskautta näytä... Kerrankin sitä tätiä sitten odotellaan jo kärsimättömänä..

Kylli tuossa muistuttikin että pillereiden lopettamisen jälkeen voi parit menkat tulla ajallaan ja sitten kadota... minä lopetin pillerit monen vuoden popsimisen jälkeen toukokuussa. Tosiaan kaksi kiertoa menkat tulivat ajallaan ja nyt ovat hukassa... Tuota minäkin epäilin että näin voi käydä...

Tai mitäs Red D. jos meillä olisikin molemmilla samanlainen "vika" että sitä raskaushormonia erittyisi niin hitaanlaisesti, ettei vielä testeissä näy :p Juu taitaa olla toive ajattelua, mutta piristävää sellaista, eikö ? ;)

Tsemppiä kaikille muille plussan metsästäjille! :flower:
Minä haluan ajatella noin..
Jos ei sinne 24.8. mennessä ole täti tullut, niin mitä minä sitten teen?
Odottelen viel senkin jälkeen.. Aika tuskaista..

Mutta jospa se tulis pian.. Mies keskellä yötä tuli sanomaan saman mitä kaupassakin: "Mie jo niin toivoin, että siun sisälläsi kasvaisi meidän tuleva poika ( :LOL: ).. Kerkesin jo tottua ajatukseen, että olet raskaana.."

Mutta nyt käyttää koiruliini ulkona, kaatosateessa, ja töihin! :wave:

 
Eikö kukaan tosiaan ole vähään aikaan plussannut? Paljon haleja kaikille tädin yllättämille ja negan saanneille. Meillä odotellaan jo ovista tulevaksi. Mies sanoi eilen, että eiköhän tässä kuussa oikein yritetä. =)
Minulla ei ole ainakaa mitään sitä vastaan. Olo on kummallisen tyyni. Jotenkin tuon negan jälkeen tuli ajatelleeksi, että tässähän tätä yritetään ja aikaakin saattaa kulua. Kiva olla vielä hetki kahdenkin. vauva on toki tervetullut, mutta yritetään olla pilaamatta tätä ihanaa kahden oloa hirveällä stressillä.

Mutta eiköhän tuo stressi taas parin viikon päästä pukkaa :LOL: .
 
Taidan lähteä poikkeeen, koska kyselin mitäs nyt -puolelta, että miten on kierron kanssa hormonikierukan poiston jälkeen..

Niin pari sanoi, että on tulleet miten sattuu tai olleet kokonaan pois.. Ja jollain on mennyt 11 kk, että on tullut raskaaksi, koska menkkoja ei ollut näkynyt..

Joten nyt rupean vain odottaa, että kierto tasaantuu
 
huomenta! eilinen jäi kokonaan väliin etten täällä käyny...on niiin :headwall: fiilis.
olen vuotanut n.3dl joka on TOSI paljon...
en ymmärrä, mutta ei oo kyllä yhtään minkäänlaista hyytymää tullu joten ei oikein kuulosta edes alkuraskauden km....
mikä lie!
ja eilinen testi oli NEGA..kuten arvata saattoi...

nyt vaan odottelen että täti pakkaa kamppeensa ja poistuu takavasemmalle eli..ärsyn naapurin tädin luokse... :LOL:
tänään PITÄIS olla viimeinen päivä... sitten ovista ootellaan tai sitten ei..taidan pitää yhen kierron "vapaata" sitä enempää miettimättä,... =) :heart:
 
Harmi Carla, ettei vielä onnea sinullakaan! :hug: Pahoittelut vielä kerran myös muille, jotka taas tässäkin kierrossa kovasti toivoivat raskautta!

Itsellä on koko asia jäänyt nyt mielessä hieman takavasemmalle, ja ehkä hyvä niin. Ajattelin kuitenkin ehkä ensi kierrossa ostaa ovistestit, niin tietää sitten ainakin että tapahtuuko ovis vai ei.

Aurinkoista päivää kaikille!
 
Red Dragon Tuli vaan mieleen,että jos ne kierrot tosiaan alkaa olla mitä sattuu,niin sitten vaan gynikselle hakemaan keltarauhashormonikuuri (mikä sanahirviö). Hittoako sitä odottelemaan,kun keinot keksitty siihenkin vaivaan.Mä sain silloin kuurin,kun esikoista ruvettiin yrittämään ja kierrot mitä sattuu pillereiden jälkeen.Ja heti kuurin alettua muutes tärppäs ;)
 
Hei pitkästä aikaa! :wave:

Isot isot halit kaikille tädin yllättämille ja negan saaneille! :hug:

Ite oon hengissä ja voin oikein hyvin. rv 10 tuli täyteen eilen! :heart:
Kovasti miehen kanssa puuhataan muuttoa takaisin Kokkolaan, joka siis on molempien kotikaupunki. =) Haikeeta on kyllä lähteä Jyväskylästä, mutta perheen luona on varmasti helpompaa.. :/

Paljon plussapuhureita ja jaksuja kaikille! :whistle:
 
On kyllä ollut aikast hiljasta täällä nyt noiden plussien kanssa, höh... Tädit halunneet joukolla näköjään liikenteeseen.. No, jos ne onkin lähteneet viimoselle kesäreissulle näiden helteiden takia ja sitten on reissut reissattu kaikkien osalta.. ;)
Omalla kohdalla tuo aika ei tahdo kulua millään.. vaikkakin olen varma, että täti kaartaa tännekin (kun se isännän ilkeys oli sen oletetun ovis-viikonlopun siellä ralleissa :kieh: ), mutta toivoahan aina saa..
 
Venla, älä vielä testaa. Saattaa vaikka kierto alkaa heittämään...Ihan oma kohtainen kokemus vaan, että kun testaa niin menkat alkaa JUSTIINSA samana päivänä stressin lauettua. Viime kerralla, kun meinas tuo testaaminen alkaa taas kummittelemaan, tein niin että ostin testin ja pidin sitä pöydällä näkösällä. Ja hip hei, kuukautiset alko kp 27, ei siis venyneet liian pitkiksi!!!

Oma ovis saattaa olla nyt ohi, täytyy kuitenkin tänään vielä vähän kokasta...Mut oli kyllä "huono" ovis, hirmu vähän limoja ja mahaa vain vähän väänsi. Höh.
 
Sinuhe Kovasti nauratti tuo sinun huono ovis... :LOL:
Mutta ovis mikä ovis, vaikka huonokin. Ei siihen tarvita muuta kuin, että se tapahtuu.

Hauskaa, että plussanneet jaksavat käydä vielä seuraamassa meidänkin menoa. Kiva kuulla, että hyvin menee.

Eiköhän nyt kaikki oteta se toukovauva vakavaksi tavoitteeksi ja tähdätä siihen. Aina ei voida kaikki vaan negata! :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aina-Ilona:
Red Dragon Tuli vaan mieleen,että jos ne kierrot tosiaan alkaa olla mitä sattuu,niin sitten vaan gynikselle hakemaan keltarauhashormonikuuri (mikä sanahirviö). Hittoako sitä odottelemaan,kun keinot keksitty siihenkin vaivaan.Mä sain silloin kuurin,kun esikoista ruvettiin yrittämään ja kierrot mitä sattuu pillereiden jälkeen.Ja heti kuurin alettua muutes tärppäs ;)
No, jos menkat ei ala saapumaan kuun loppuun mennessä, niin sitten otan gyneen yhteyttä.. Koska en mie kovinkaan kauaa jaksa odotella..

Mies tosiaan on todella pettynyt!

Mutta toisaalta tänään on vähän tullut valkovuotoa (ihan vähän).. Eikö se ole merkki siitä, että menkat ois tulossa?

 
Alkuperäinen kirjoittaja Venla-05:
Hilbert: Ei nyt heitetä kirvestä kaivoon etukäteen :p Yhtäpäivää mennään. Mulla toi testaus kyllä kummittelee tuolla mielen sopukoissa. Ei vaan kyllä vielä kanstsi, mutta.... :whistle:
Juup, ei heitetä :p On vaan sitten kamalaa olla kärsimätön! Älähän vielä testaile, vaikka kummitteleekin mielessä. Ensi viikolla sitten...
 
No juu, nyt mut sitten kanssa saa laittaa uudelle kierrolle...kummallisesti heitti nyt pitkäks tämän kierron, tähän asti ollu aina se 32, ainoostaan yhen kerran 31 ja 33...joten mystistä mikä nyt mättäs....varmaan se kun aloin tätä palstaa seuraamaan ja kirjotteleen... :)

Mut ei auta ku uutta yritystä kunhan tästä vuodosta taas vaan selviäisi...

Kaikille oikein paljon tsemppiä!!! :heart:
 
on ollut kyl aikas hiljainen palsta..

eihän Dragon kuitenkaan meitä jätä? tuntuu varma susta tosi pahalta nyt mutta kyllä se siitä.. tosi paljon voima:hug:

oon yrittäny pysytellä taustalla kun ärsyttä ja ahistaa välillä niin hirveesti kun ei onnista niin ei onnista.. tänään ukolle puhuin että oon aatellu jättää koko jutun niin se melkein suuttu mulle siitä.. rupes selittää että sitä pitään vaan yrittää niin kauan että onnistuu ja kun sanoin että ei se tunnu onnistuvan ni sanoi että sitten mennään lääkäriin juttelemaan mitä pitäisi tehä :heart: tuolloin taas tuntui että sen täytyy rakastaa mua kuin tuollaisia ihanuuksia puhuu.. että kai tässä vois sitten vielä kuitenkin :) mutta jos saisi ees oireiden miettimisen pois.. töissäkin näytti yksi nainen että olisi raskaana, voi kuinka se kouras sydämestä että hitto, kyllä kaikki muut.. mulla on nipistellyt kipeästi alavatsasta että voisko siellä tuntua sitä munasolun "kasvukipua" eihän ovis nyt voi olla.. muuutta mutta, plussatuulia kaikille :whistle: eiköhän se tästä..
 
Kaa
).( tämä taitaa tarkoittaa omia kuulumisia "oma napa", joten...

Olen kovasti mietiskellyt tätä ovulaatioasiaa ja jännännyt milloin se vois olla. Edellisen kerran, kun pillerit lopetin (lääk.tiet.syyt) eka kiertoni oli 24 päivää. Sen jälkeen se sitten piteni ja piteni. Olisiko nyt niin hyvä tuuri, että tämä kierto olisi samanlainen? Inhottavaa kun ei tiedä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tähtisilmä79:
No juu, nyt mut sitten kanssa saa laittaa uudelle kierrolle...kummallisesti heitti nyt pitkäks tämän kierron, tähän asti ollu aina se 32, ainoostaan yhen kerran 31 ja 33...joten mystistä mikä nyt mättäs....varmaan se kun aloin tätä palstaa seuraamaan ja kirjotteleen... :)

Mut ei auta ku uutta yritystä kunhan tästä vuodosta taas vaan selviäisi...

Kaikille oikein paljon tsemppiä!!! :heart:
Tuliko oikein? :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja suikale:
on ollut kyl aikas hiljainen palsta..

eihän Dragon kuitenkaan meitä jätä? tuntuu varma susta tosi pahalta nyt mutta kyllä se siitä.. tosi paljon voima:hug:

oon yrittäny pysytellä taustalla kun ärsyttä ja ahistaa välillä niin hirveesti kun ei onnista niin ei onnista.. tänään ukolle puhuin että oon aatellu jättää koko jutun niin se melkein suuttu mulle siitä.. rupes selittää että sitä pitään vaan yrittää niin kauan että onnistuu ja kun sanoin että ei se tunnu onnistuvan ni sanoi että sitten mennään lääkäriin juttelemaan mitä pitäisi tehä :heart: tuolloin taas tuntui että sen täytyy rakastaa mua kuin tuollaisia ihanuuksia puhuu.. että kai tässä vois sitten vielä kuitenkin :) mutta jos saisi ees oireiden miettimisen pois.. töissäkin näytti yksi nainen että olisi raskaana, voi kuinka se kouras sydämestä että hitto, kyllä kaikki muut.. mulla on nipistellyt kipeästi alavatsasta että voisko siellä tuntua sitä munasolun "kasvukipua" eihän ovis nyt voi olla.. muuutta mutta, plussatuulia kaikille :whistle: eiköhän se tästä..
En mie teitä jätä =). En mie pysty enää, ku o tullut kuitenkin niin aktiivisesti olemaan ja jäänyt jo teihin koukkuun.. Kiirettä on nyt pitänyt, jonka takia ei ole kerennyt käymään täälläkään kirjoittelemassa.. Ja sukulaissota sattui eilen.. Onnex en ollut osallisena.. Mutta siitä ei sen enempää.

Mutta toivon, että tuo pikkuinen valkovuoto ois sen merkki, että täti tulee kylään lähi päivinä.

Ihana mies sinulla! Noin omakin ukko sanoi.. Että eihän nyt vielä kannata luovuttaa, ku ei olla kauaa yritetty ees.. Mutta kuitenkin se vetää mielen alas.

Plussatuulia kaikille!

:whistle:
 
Heipat täältä taustalta.. :)
:hug: negan ja tädin saaneille! Nyt sit vaan sitä Toukoa tekemään =)

Mä tilasin Clearbluen digitaalisia ovistestejä, varmaan huomenna tulee. Kalliita oli mut jos ne nyt auttais. Ne on kai markkinoiden luotettavimmat ovistestit ku näyttää selkeesti tuloksen, ei tarvii arvailla. Nyt en oo pahemmin vauva-ajatuksille aikaa uhrannut, mutta kyllä sen tietää että kun kierto lähenee loppua, niin.....

Mutta plussatuulia edelleen kaikille! :whistle: :wave:
 
juu, ei oikeesti kannata stressata jos ei tule raskaaksi, pillereiden syönnin/kierukan poiston jlk, mun kaveri yritti sen esikoista 3,5vuotta, menivät sitten lääkäriin kun toivo ja voimat loppui, ja johan tuli tärppi....Ja edelleen lääkäri sanoo että voi mennä jopa yks vuosi ennenkö vartalo normalisoituu...kaikki tietysti yksilöllistä...

tsemppiä kaikille....mun menkat on oikeestaan nyt loppu...hihiii
 

Yhteistyössä