Heipat!Tais ovis olla eilen,nippailua eilen ja tänään lämmöt nousi!Että menipä taas harakoille,pröh! :headwall:
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja Kylli-täti:Hilipati :wave: Mä muistan huhuilleeni joskus sinunkin perään :heart: , juu on mukava tunne kuulua joukkoon.
Minulla, kun ei pahemmin ole mitään muuta tekemistä, ja mielelläni listaa päivittelen =).Alkuperäinen kirjoittaja mouku80:Huomenta! Olet Red tosi ahkera kun jaksat päivittää listan aina jo etukäteen! Tänne ei mitään uutta, todella huonosti tuli nukuttua, onneksi ei tarvi mennä töihin - oon päätoiminen opiskelija tällä hetkellä!
Kivaa päivää kaikille!
Alkuperäinen kirjoittaja Hilipati:Menkkajomotukset on taas alkaneet. Saman kaavan mukaan näköjään menee nämä negakierrot.. :'( :'(
Juu, eli tämä emäntä kääntää nyt kelkkansa. Onnea kaikille yritykseen ja pahoitteluja seuraavaan kiertoon siirtyville.Alkuperäinen kirjoittaja sinuhe:Ja tuassiisa päivittäjälle hommia: eli kierron voi nollata. Paska. Mut mitenkäs se nyt sitten menee. Eli tänään olis kp26 ja kuukautiset alko? Jos joku tietäs, miten toi pitää merkata? Ja yk 3 lähtee menemään...Voi tuskaa!!!
Siitä luteaalista vielä jos saisin selvennystä. Eli ovistuntemukset oli ke (tasan 14 päivää sitten) ja hoidettiin homma kotiin. Noh, limaa tuli mahdottomasti pe (12 päivää sitten), jolloin ei asialle mitään tehty (esteenä välimatka...) ja limaa tuli vielä jonkin verran su. Oisko tässä nyt sitten pääteltävä, että mulla olis se liian lyhyt luteaali, vai voisko tämä nyt sitten olla ihan normaalia?
Mitä apua noista clomeista oikein on, en tiedä kun en ole aikaisemmin asiaan perehtynyt.
Kaa, toivottavasti sulla on käyny parempi mäihä kuin mulla!
No, voi ei!! Niinpä olit kirjoittanut. ANTEEKSI!!! (etten ole huomannut!!!)Alkuperäinen kirjoittaja sinuhe:KIRJOTTELIN EILEN NÄIN:
Juu, eli tämä emäntä kääntää nyt kelkkansa. Onnea kaikille yritykseen ja pahoitteluja seuraavaan kiertoon siirtyville.Alkuperäinen kirjoittaja sinuhe:Ja tuassiisa päivittäjälle hommia: eli kierron voi nollata. Paska. Mut mitenkäs se nyt sitten menee. Eli tänään olis kp26 ja kuukautiset alko? Jos joku tietäs, miten toi pitää merkata? Ja yk 3 lähtee menemään...Voi tuskaa!!!
Siitä luteaalista vielä jos saisin selvennystä. Eli ovistuntemukset oli ke (tasan 14 päivää sitten) ja hoidettiin homma kotiin. Noh, limaa tuli mahdottomasti pe (12 päivää sitten), jolloin ei asialle mitään tehty (esteenä välimatka...) ja limaa tuli vielä jonkin verran su. Oisko tässä nyt sitten pääteltävä, että mulla olis se liian lyhyt luteaali, vai voisko tämä nyt sitten olla ihan normaalia?
Mitä apua noista clomeista oikein on, en tiedä kun en ole aikaisemmin asiaan perehtynyt.
Kaa, toivottavasti sulla on käyny parempi mäihä kuin mulla!