Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

:ashamed: suikale, sorry! mun piti antaa piksulle tätirutistus, joten tässä se :hug: suikaleelta otin täti-sanan pois, joten rutistelen nyt ihan rutistamisen ilosta =)

Onps täällä ollut siivousintoa! Mä olen ihan velttona ja väsyneenä tästä viikosta. Silmät kirvelee vaan kun niin poikki olen. Pahaa pelkään että kipeeksi ollaan tulossa... :snotty:
 
Löysin tällaisen runon tuolta maalismasuista...itku tuli silmään, liikuttavaa.

Rakas Taivaan Isä, miksi äiti itkee?
Miksi isällä on niin raskaat askeleet?

Minäkö heille olen surua tuottanut,
kun vain katselen täältä kaukaa.
Enkä tule vaikka he odottavat niin kovasti,
että raskain sydämin käyvät iltaisin nukkumaan.

Voitko Taivaan Isä, äitiä lohduttaa,
pyyhkiä kyyneleet hiljaa pois?
Voitko isän olkaa taputtaa,
ettei niin kumarassa hän ois?

Huomasipa äiti, kun hänen luokseen
lennän perhosena ikkunaan.
Tietäisipä isä, miten tuulen mukana
hänen poskeaan silittää saan.


Äiti, minun täytyy jatkaa.
Joku kutsuu kulkemaan.
Täytyy taittaa taival matkaa,
vaikken tietä tunnekaan.

Siellä missä toisiansa
aallot vievät tansseihin,
siellä, veden loiskinassa,
siellä olen minäkin.

Siellä, missä korkealla
siintää pilvi sulavin,
siellä, sinipilven alla,
siellä olen minäkin.

Avara on taivaan syli.
Tuulen teitä purjehdin.
Pääsky lentää pääsi yli,
siinä olen minäkin.

Älä pelkää. Tulen kyllä.
Tulen kyllä takaisin.
Iltatuulen hyväilyssä:
siinä olen minäkin.
 
Moi! Nyt sitten taas oviksen jälkeiseen elämään palattu ja toiveet miinuksen puolella.Tasan kp 9 harjoteltiin ja siihen jäi :headwall: En tajua miten tässä voi millonkaan raskautua,kun vällyissä viihdytään tasan yhen kerran kierrossa ja sekin sattuu paljon ennen ovista tai paljo sen jälkeen...Ei vaan jaksa napata aina..eli siis ois kai järkevintä nyt lakata kuumeilemasta kun mahdollisuudet tulla raskaaksi on nolla joka kierrossa..Kyllähän se voi olla mahollista että kertakin riittää,mutta meillä raskautuminen on muutenkin vaikeaa..Vai mitäpä ootte mieltä? :)

Huuuuh,enää 2 vkoa töitä ja sitten Samoksen rannat mua kutsuu!!!
 
Huomenta kaikille!
Piksu :hug: tädistä..

Täällähän on ollut ahkeria siivousintoilijoita! Tulisitteko meillekin? :LOL: Mulla oottaisi viikkosiivous aloittajaansa.
Olen kyl viikolla jaksanu olla ihmeen ahkera töitten lomassa, ja jaksanu puuhastella kaikenlaista siivoamista ja puunaamista iltaisin. Nyt on vaan ihan totaalinen lauantai/vp olo ettei jaksaisi millään toimeen ryhtyä. Nukuin huimat 11 tuntia niin on hieman sekavan tokkurainen pää!

Hilipati ihana tuo runo. Tosi liikuttava.

d.b Täällä ei vieläkään mitään oloja. kp:t menneet yllättävän nopeasti, ja en todellakaan halua sitä tätiä ensi viikolla. Naamaan ilmestyi toissapäivänä taas pari finniä, ihan niinkuin ennenkin.. joten pahoin pelkään että saman kaavan mukaisesti tässä mennään.
Mulla on jotenkin haikea olo vaihtaa sinne kesävauvahaaveilijoihin... voipi olla että jään kokonaan pois ensi viikolla. Tai saapa nähdä...
 
Lauantai 1.9.2007
*Esikoisesta Haaveilevat*

piksu....................kp. 2/29.........................yk. 4
Diarmuid..............kp. 7/30-35......................yk.3
Tinttara84............kp. 15/16-29...................yk. 54
Tähtisilmä79.........kp. 18/36........................yk. 7
Rhino...................kp. 19/27-28...................yk. 3
Hilipati..................kp. 22/27-35...................yk. 5
Sydänkäpynen......kp. 22/30........................yk. 2
Kylli-täti................kp. 23/25-29..................yk. 6
Suikale..................kp. 23/26-29..................yk. 4
nea85...................kp. 24/28.......................yk. 3
katrinainen.............kp. 25/28-31.................yk. 2
mouku80..............kp. 27/23-40..................yk. 4
Kaa.......................kp. 27/28......................yk. 1
rina82...................kp. 27/??.......................yk. 28
wind.....................kp. 34/30-40..................yk. 2
gataa...................kp. 43/(24)31-39.............yk. 6
Bumba................kp. 57/31-34 ...................yk. 3

* Toista toivovat *

sinuhe..................kp. 4/26-27..........................yk. 3
buffo....................kp. 6/30..............................yk. 9
Pixie.....................kp. 23/24...........................yk. 3
Caffee81...............kp. 23/28...........................yk. 6
äippä67.................kp. 23/28-32.....................yk. 8
Vilinäiti..................kp. 24/36..........................yk. 16
balou....................kp. 25/19...........................yk. 1
weiss....................kp. 25/27-30......................yk. 3
miiskamuuska........kp. 25/28...........................yk. 1
Summer81............kp. 30/28............................yk. 3
Äityli -84...............kp. 32/31-40......................yk. 12
Poni06..................kp. 39/28-39.......................yk. 2
Venla-05...............kp. 41/30............................yk. 2
Hilbert..................kp. 41/?...............................yk. 1
Äippä2006............kp. 44/28.............................yk. 1

* Kolmatta kaipailevat *

Red Dragon...........kp. 13/34..............................yk. 3
Carla.....................kp. 18/25-28.......................yk. 3
aurinkoenergiaa.....kp. 20/28............................yk. 7
singa....................kp. 27/28-34........................yk. 3
jane70..................kp. 53/28.............................yk. 1
khalawah..............kp. 61/28.............................yk. 1

* Neljättä toivovat *

Päppä...................kp. 6/27-30.......................yk. 6
pikkumyy42..........kp. 21/28.........................yk. 2

*Viidennestä Haaveilevat*

mymmy myy........kp. 16/??............................yk. 3

*Hullut*

Diarmuid..............kp. 6/30-35.....................yk.3
Pixie.....................kp. 22/24........................yk. 3
mouku80..............kp. 27/23-40..................yk. 4


*Haamuilijat*

* Plussanneet *

iida83..................................................................... ........12/07
Pikkueppu, Afu-82..........................................................01/ 08
Piipi79, Amalia-, Hissukka, Meillevauva,
nipsuli, hannipupu..........................................................02/08
Vauvakuumeinen, Olivia Ciba, tuittu-tilda.......................??/08
äiskä äiskä, Rhea, Papagena, Hope08, Suvitus,
Emminmamma, Nenya.....................................................03/08
mussu81, Joanna, Aina-Ilona, rakastava äiti, Mavi,
siksakki, pipar, Heikko-Peikko, Jopa73, Ellen83, pikkuvaemo,
MOLLAKKA, juuri, Tinkatar...............................................04 /08
 
Huomenta!

Kauniita runoja! Meni iho kananlihalle...

Kiitos Redille päivityksestä. ;) Teki tosi hyvää nauraa välillä koko jutulle, kun taidan ottaa tän vauvaprojektin vähän liian raskaasti. Eilenkin olin ihan hermoraunio. Otin miehen kanssa yhteen siitä, että se oli laittanut eteisen maton väärään kohtaan lattiaa ja paiskasin kädessäni olevan lautasen niin lujaa tiskialtaaseen, että se hajos :eek: Se oli vahinko, mut mies katto vähän vinoon, että what the f#%ck?

Esikoinen on mummolassa hoidossa ja saadaan olla viikonloppu ihan kaksin... Kauhee ikävä jo, mutta silti ihan luksusta kun saa vaan olla. Ehkä rentouttavan viikonlopun jälkeen pääsisi hullujen kirjoista pois! :LOL: Ollaan mökillä ja nyt jo kaikki oireet on hävinnyt kuin tuhka tuuleen. Mulla taitaa olla kotona liian pienet ympyrät, eikä muuta ajateltavaa.
 
Oli kyllä hauska reissu, ja nyt on pikkasen väsy |O ....mutta mutta,kyllä kerran vuodes työporukan kanss pitää valvoo, btw, mulla tuli tänään firmas 10vuotta täyteen... =)

Mun kn on kadonnut jonnekkin, kun en ylety siihen...mutta mitään tärpin tunnetta ei ole, alavatsaa ed. nippailee...hmm...ja valkkaria tulee ihan mahtavasti...blääh, onko se nyt hyvä vai huono asia...
 
Heipähei! =)
Tinttara84, samat on murheet meillä! Työpäivät on kummallakin jotenkin niin raskaita ettei iltaisin juuri jaksa sormea nostaa saati sitten... :ashamed: Samaa olen miettinyt myös, että onko siinä nyt ollenkaan tarpeeksi että voisi edes raskautua. Mutta ei kai se sitten muuta vaadi kuin oikean ajoituksen, niin vähempikin riittää. Kesälomalla oli toiveet korkealla kun makkarissa oli vilkkaampaa, vaan eipä tullut tärppiä.

Kylli-täti pitäähän sitä ihmisen levätäkkin, joten ihan hyvällä omalla tunnolla pidät nyt vapaapäivän! =)

On tosta työstressistä muuten yksi hyvä puoli! Se että ei ehdi stressata/ajatella raskautumista ollenkaan. Vai onko stressi kuin stressi raskautumisen kannalta pahasta!?
 
kylli ethän sä voi jättää meitä (mua :D ).. ei ei ei ja vielä kerran ei..

d.b mulla on hirveää vetistä valkovuotoa.. oltiin kaupungilla ni luulin muutaman kerran et nyt menkat tuli ilman mitään kipuja mut ei onneks.. siis ens tiistaina pitäs alkaa mut ei oo mitään kipuja vielä.. voi että kun vaan nousee toiveet.. mulla on ihmeen ihana ja iloinen olo ollu muutaman päivän.. yleensä joku juttu ees ottaa päähän mut nyt ei.. löydettiin aivan ihana matto tänään ja halvalla.. sellane sini-musta.. ihana ja nyt pitäs ruveta uudet verhot silittää ni saa nekin olkkarin ikkunaan (siniset).. tosi hienosti toi sininen kävi mein sohviin mitkä on tummanpunaset..

weiss mten siellä menee?

hilipati mä en kyl tiiä tosta stressistä sen enempää et vaikutaako mikä vaan.. ehkä luulisin et kaikki isommat stressit vaikuttais mut en tiiä..
 
Kurkkimassa B)

Päätimpä piipahtaa kuulumisia vaihtaan =) Rv 11+2 menossa ja pikkuhiljaa pahoinvointi väistyy, väsymystä on edelleen.Pikkuinen nähty ultrassa ekaa kertaa ja vastasi viikkoja ja kaikki oli ok. :heart: :heart:

Hilipatille Mulla on ollut myös stressiä alusta alkaen vaan eipä tuo tahtia ole haitannut. ;) Mut eihän stressi ole koskaan hyväksi kellekkään. täytyy vaan yrittää olla relax eikä yrittää liikoja.

hope08+Nyytityllerö

 
Mä olen tän kierron ottanu ihmeen rennolla meiningillä :p Ja taidan jatkaa kierron loppuun samalla rennolla otteella...On ollu niin paljon muuta tekemistä ja ajateltavaa, että on tää vauvakuume melkeinpä unohtunu mielestä. No, oikeastaan hyvä niin ettei sit taas pety kovasti tädin tullessa.
 
mm:ssa päivityksestä! :flower:
Tänään ja huomenna rankat työpäivät....20 asiakaspaikkaa :/ . Noo kyllä niistä selviää.. ;) .
Sydänkäpynen....-mulla tänään ihan pikkaista päänsärkyä, kun tulin töistä ja tosi väsynyt olin ja olen ollut. Äsken mittasin lämmön tasan 37 astetta, en siis ole kipeä, mutta jopas on noussut??..Noo oottelen ihan rauhassa*ainakin yritän* :ashamed:

Raskaustestejä olen tilannut, 3 kappaletta viljan, milloinkahan niitä voi yrittää käyttää, vasta lauantaina viai jo ennen..ovulaatio oli viikko sitten lauantaina ja*kuvittelemaani "kiinnityskipua" oli tiistaina* :heart: ..Tuskin se nyt sitä oli =) ..Mutta toivossa on hyvä elää, eikös?..
Ihanaa lauantai-iltasta kaikille ja paljon plussauutisia lissää tähän pinoomme, ennenkuin kaikki siirtyvät kesävauvelipinohaaveisiin =) ..Olipas pitkä sanahirvitys.

Täällä olisi jotkut vauvamessutkin vielä huomenna, mutta en mä jaksa työpvn jälkeen, ma onneksi taas vapaata ja perjantaina =) ..Ja sitten onkin piinaviikko eletty! =) , :flower:

Mutta nyt kaikille :flower: ++ :flower: ++ :flower: ++ :flower: ..
Ihania plussia kaikille! :hug: ..heihei :wave:
 
täti on varmaan jo matkalla tänne päin B) .. maha aivan sekaisin niinku yleensä viikko ennen tädin tuloa on.. tuli otettua muutama liikaa eilen :x .. nyt kauhee väsy ja paha olo.. toivottavasti huomenna jo helpottaa..

sydänkäpynen:päänsärkyhän on yks yleisimmistä raskausoireista alkuraskaudessa. ihanaa ku teillä kaikilla tuntuu olevan jonkinlaista vaivaa niin varmasti pian saadaan paljon plussauutisia. odotan niitä nyt enemmän ku koskaan ku tiedän etten itse ovuloinut tässä kierrossa niin ei tarvitse omasta puolesta jännätä.. :( .. notkun silti vielä täällä kevätvauvasta haaveilevissa vaikka mun toiveet siirtyykin ensi kiertoon.
 
jees, pieni toivo minussa elää...kun tuo pupuilukin onnistui täydelliseen aikaan, ja se oli muuten rakkaan mieheni ehdotus...olin ensin vastaan kun justiin oltiin syöty, mutta aikas äkkiää lämpesin ajatukselle... :heart: :heart: :heart:

Noh, kyllä odottelen ainaki ens viikkoon...ennekö edes ostan testin...pakko pitää jalat tukevasti maassa...
 
:LOL: kiitti taas suikale :hug: saas nyt nähdä tulenko sinne kesävauvapinoon.
Hilipati oon ainakin kuullut että pääkipu on oire. joten =) hyvältä vaikuttaa! peukkuja pidän!

Meinaako joku jo testailla lähiakoina? Mä oon nyt päättäny etten testaa ennenkun menkat on myöhässä, menee siis ensi viikonloppuun jos tätiä ei näy. Keskiarvo kierroissa on nyt ollu sen 27, joten se tärähtää sitten torstaina.. saas nähdä.. mitään oireita ei mihinkään suuntaan vieläkään. Eriskummallista mulle, kun yleensä tissit näinä päivinä tosi arat ja pms kiukut kovimmillaan, nyt ei mitään.

toivotaan toivotaan...
ainiin, jaksoinhan mä imuroida ja siivoilla! Olin tosi ahkera tyttö!

hauskaa lauantai-iltaa kaikille :wave:
 
weiss
Hyvää lauantai-iltaa kaikille!! Suikulle terveisiä, ettei miulle mitään uutta.. Ei ainakaan täti ole kurvannu paikalle, vaikka olo sellanen on, että se pirun akka kulman takaa kurkkii ja ilveilee.. No, ei ainakaan se kierto kovin ole lyhentyny. Vilu on ihan koko ajan, mutta taitaa olla oikiata flunssaa, lämmöt heittelee 36.6-37 välillä, miulla norm. 36.1. Kovasti sitä pelkää, että ilkeä täti saapuu, vaikka mahollisuuet raskauteen on pienet, kun meni ne tärppipäivät sivu suun, mutta silti toivon, että olis onnistunu.. Tissit ei ole vieläkään kipiät, vaikka masussa menkkaoireet on ollu jo puoltoista viikkoa.. Oon koittannu pitää jalat maan pinnalla ja valmistautua vuotoon, mutta piru, että on vaikiaa olla toivomatta! Tuntuu, että mie kuolen, jos ne alkaa. Tunne on, että huomenna lurahtaa.. Mitä se Kylli meinaa, että jää pois!!? Et sie saa meittiä jättää, myö tarvitaan sun tuki ja turva! Mie toivon, että muille ne plussatuulet olisvat suotusampia!! No, Myö lähetään nyt kamuille saunomaan ja viettämään "kesän" päättäjäisiä, syyään, juuaan ja ehkä ukon kanssa vielä.. :LOL: :wave:
 
Voisin minäkin täällä ilmottautua :wave: kun vielä kevät vauvaa yritän viime tingassa :)
PÄÄNSÄRYSTÄ raskaus oireena on mulla kokemuksena että justtiisa menkkojen kun olisi pitänyt alkaa niin tuli äly migreeni...hormoonit alko vaikuttamaan... samoin olen huomannut että ovun aikaan kans on päänsärkyä ollut.. :|
Meillä hyväyritys10 ollut nyt hyvissä ajoin kun ovu oli vissiin eilen.. :whistle:
mulla menossa 12/23-26 ja 1yk ...6 toiveissa

Hyviä plussia!
 
Kiitos hope vastauksesta. Itse olen ollut niin kuolemanväsynyt, ettei mitään järkeä. Saatan kylläkin olla tulossa kipeäksi, koska nenä on aivan tukossa ja vähän on vuotavinaan, viluttaa....tätä väsymystä mulla on ollut ennenkin, joten en yhtään luule sen olevan merkki mistään.

Kylli mä taidan viikon ainakin odotella ennen testailua. En tilaa edes testejä valmiiksi, jottei ala houkutella. Ei ole minullakaan raskausoireita. Pinna on törkeen kireellä, mutta se on pikemminkin sääntö kuin poikkeus, joten..niin no, nännit on kieltämättä tuntuneet hieman kummallisilta tänään. Noh, eipä herätellä turhia toiveita taas.

amatille tervetuloa vielä kevätvauvasta haaveilemaan!
 
amati tervetuloa viime tingassa :) sittenhän tuolla on se kesävauvasta haaveilijat jos sinne joutuu menemään.. jos haluat listalle (mikä sitten siirtyy kesävauvoihin) niin huikkase niin kyllä sut sinne pistetään..

kylli weiss sano ihan oikei et tarvitaan sun tuki ja turva.. et sä voi jättää.. mitä mä teen ilman mun kaksoisolentoa :|

d.b ihan hirvee toi v.vuoto.. ihan hirmu vetistä (ja kaikkiahan kiinnostaa) koskaan ennen tälläst oo ollu..

ihanaa ku on illat pimentyny.. ihanan hämyistä.. vielä kun aikasemmin alkaia hämärtyy ni pääsis kunnolla polttaa kynttilöitä :D
 

Yhteistyössä