Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Huomenta! Kaa: jännät hetket sulla nyt käsillä, toivotaan parasta! Tervetuloa Amati. Moni on herännyt tänään tosi aikaisin, ite sain ekaa kertaa koko viikolla kunnolla nukuttua ja heräsin vasta puol ykstoista. Luksusta.

Kumpa saisimme pian plussia tänne, vaikka jokaiselle!
 
weiss
Nyt miun pää on aivan sekasin.. Mie rupesin kalenterista laskemaan miun kiertopäiviä ja pillereitten jälkeen eka kierto oli sen 29pvää, nyt nämä kahet viimeset on ollu ainoastaan 25pvää.. Missä vaiheessa mie oon menny sekasin, eli menkkojen pitäis alkaa tänään!!! Eihän se kierto aina niin mene, mutta miun sydän muljahti, kun lämmöt on pomppassu 37.4?!? Arvakkaapa tuliko tuo toivo-setä nyt kylään! Voihan se tätsky tylla koska vaan, mutta silti, jospa se ovis olis ollu joskus kp 10, kukapa tietää, mutta nyt miuu alko oikiasti jänskättää ja pelottaan!
 
weiss
Niin ja jos mie oikeen laskin ni miulla on tänään siis kp26.. Singa: myöhän mennään kanssa aivan samoilla päivillä, mie pidän peukkuja ja manaan tätiä kauas täältä pinosta!! Kuinka mie onnistun nyt pitämään jalat maassa, tällänen hourupää kun olen! Nyt mie hiljenen, tuun kertomaan sitten ku on jotain kerrottavaa.. Hyvää viikonalkua jo kaikille! :wave:
 
:heart: käpynen: aika hyviltä kuulostaa sun oireet. Malta vielä pari aamua niin sit varmasti jo näkyy aamupissasta tulos. Plussatuulia!

weiss Ihan hyvin voi ovis tulla kp 10, joskus jopa aiemmin jos on lyhyt kierto. Sulla lämmöt aika lupaavat :heart: Toivotaan parasta..!
 
weiss oi vitsi.. nyt kuulostaa hyvältä.. onko sulla normilämpö mikä?

sydänkäpynen sullakin kuulostaa kyllä hyvältä tilanne :)

mulla sattu äsken kovaa alavatsaan kun nousin nopeesti sängyltä.. eipä täällä muuta.. taidan hiljentyä tällä erää.. käyn vain lueskelemassa täällä kuulumisia..
 
jeeps, ja mulla vatsa vähän sekaisin...blääh, ja sit tuo alavatsan nippailu on jotenki muuttunu paineeks, eli niinku alavatsassa olis painetta koko ajan...ja pientä kuplintaa( ei siis ilmavaivoja..)...tosi hämärää...

Ja alkasin laskee, ku jos, JOS, mä oon raskaana, niin voiko jo oireilla kun hedelm. olis neljä päivää, niin voiko siis oireilla niin aikasin??

Ja tunteeko kaikki kiinnittymiskivut? minä en sellaisia ole tuntenut, entäs ne kiinnttimysvuodot?...enpä sellaistakaan ole huomannut...

Tämän takia vaan alkaan epäileen etten raskaan ole, kun nuo oireet on niin aikasin, tosin me kyllä pupuiltiin about viisi päivää(joka päivä) ennenku ovislimat tuli(just silloin oltiin pupuilees)...hmm...eli kai se jotenki on olis mahdollista......pidän edelleen kaikki mun jalat tukevasti maassa, mutta silti, aina pieni toivo elää :saint:
 
weiss
Mie en malttanu oottaa, eikä mieskään malttanu, vaan mie tein testin.. Ja se anto hailakan HAAMUN!!!! Apua, oonko mie raskaana?!? Onko joku testannu rfsu:n testeillä? Voiko siihen luottaa?? Mutta selvästi siinä oli haalean vaalea toinen viiva!!! Mie ooon niiin sekasin, etten tiiä mitä aatella!! Ukon kanssa ollaan molemmat itketty ja naurettu.. Toivottavasti tää nyt on sitä ihteänsä! Esikoisesta näytti plussaa vasta ku mie olin viikon myöhässä.. :D :D :p
 
weiss Onnea!!! :flower: Kyllä luulen että se ihan oikein näytti..mutta sinuna testaisin parin pvän päästä uuelleen...varmistaakseni..

Mulla kiertopäivä jo 28...mutta kierron pituudesta ei varmuutta.. Oviksen mukaan menkkojen pitäs alkaa viikon päästä...mutta mä täällä kiemurtelen tuskissani millon uskaltais testata.

Oireita kun on vaikka muille jakaa..:
-lämpöä ollut oviksesta asit joka pvä...nyt 8tta pvää..noin puoli astetta
-mahassa omituinen paine
-unta riittäääääää
-aamuisin tuntuu ettei uskalla kunnolla nousta sängystä ku rakko niin täys
-valkovuoto runsasta
-yöllä ja aamulla flunssainen olo, joka häviää päivällä..
-yms..

Tiistaina ois aamulla hammaslääkäri...en tiä pitäskö testata ennen sitä aamulla kun monesti sitä siellä sanoo et pitää kertoa jos raskaana..

Huhuh.. :/ Ei millään jaksais oottaa..

Voihan noi oireet toki johtua myös tosta ensimmäisestä clomi-kuurista...mutta toivottavasti ei.. :kieh:
 
weiss
sydänkäpynen jos mie nyt oon raskaana, niin miulla alko "menkkakivut" jo kp16, ja ne on jatkunu tähän päivään asti.. Eli se ovis on ollu norm. aikasemmin. Ainoa ero on ollunna se, että miun tissien nipukat ei ollu kipiät ku oviksen ajan, yleensä on menkkoihin asti.. Suikku ja Kylli mie toivon nyt sydämestäni, että tuo kipeettömyys on kuin onkin juuri sitä tai tätä.. Mie en tiiä kuinka mie maltan oottaa pari päivää.. Ja se haamu näky ihan selvästi, ettei tarvinnu valossa käännellä. Pitäkää nyt vielä peukkuja! On niin vaikia tätä kuitenkin todeksi uskoa.
 
weiss
ja juuri nuo lämmöt laitto miut testaamaan, kun nous niin korkialle, 37.4, normaali miulla on 36.1. Ennen menkkoja ne on sahannu 36.6-37 välissä, ei koskaan kuitenkaa nuin korkialle pompsahtanu.
 
voi weiss nyt pääs kyl kyyneleet ku oon niiin hirmu onnellinen sun puolesta!! :heart: onnea miljoonasti ja tarrasukkia pikkuselle.. :flower:

summer onnea paljon sullekin ja tarrasukkia mukaan myös.. onnea onnea.. :heart: :flower:

täällä ei mitään.. on kyl kummaa.. weiss mullakin lämmöt käy välillä 37.3 ja välillä on vaan 36.8.. enpä usko että täällä mitään kivaa tapahtuu.. mitä ihmettä mä teen täällä kun säkin pääset vihdoin plussanneisiin.. voi vitsi ku oon onnellinen sun puolest..
 
weiss
Voi suikale olipa kauniisti sanottu, kyyneleet valuu nyt tääläkin.. Mie en lähe ilman sinuu mihinkään!!! enkä taho vielä uskoa, on todellakin niin epäuskoinen olo. Ja sillain nuo minunkin lämmöt heitteli, yhtäkkiä pompsahti ylemmäs.. Mie toivon niiiin paljon, että sie pääset miun kanssa pois, ilman sinuu, mie olisin silloin täältä pois lähtenny.. Ja varmana itkun päästän, jos nyt et plussaa!! Miun vuoro manata se täti kauas!!!!
 
weiss täähän meni nyt tihrutteluks puolin ja toisin, oli niin kivasti sanottu, kiitos.. oonpas ihmeen herkällä tuulella :) et oo ainut joka sit itkee taas kun se ämmä tulee.. voi voi kun mäkin oikeesti jo pääsisin sun mukaan sinne puolelle.. en uskalla kyl testaillakaan vielä.. tuskin siellä mitään on..
 

Yhteistyössä