Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Teretulemast vaan minunkin puolestani amati :flower:

Juu ystäväiseni =) tuskin mä pystyisinkään täältä lähtemään, kun täällä on niin ihania ihmisiä joille voi purkaa tuntojaan ja saa niin mukavaa tukea! Kiitos kaikille teille! :heart:

suikale toivotaan nyt et valkkari sulla se merkki! Mullei nyt oo samaa... oon kyl kuulu et sekin lisääntyy joillekin ja siis selvä oire!
Mä oon laittanu jo meille olohuoneeseen 5 kynttilää palamaan! Takassa on tuli.. ihanaa, mä niin tykkään kynttilöistä kans!!!kun ulkona on niin kylmäkin..
mulla on maha ihan turvoksissa.. nyt illan suussa alkanu tuntumaan sellaista menkkamaista särkyä.. Mut ei se täti oo.. se ei tuu enää meille :LOL: :LOL:
 
Sunnuntai 2.9.2007

*Esikoisesta Haaveilevat*

piksu....................kp. 3/29.........................yk. 4
Diarmuid..............kp. 8/30-35......................yk.3
Tinttara84............kp. 16/16-29...................yk. 54
Tähtisilmä79.........kp. 19/36........................yk. 7
Rhino...................kp. 20/27-28...................yk. 3
Hilipati..................kp. 23/27-35...................yk. 5
Sydänkäpynen......kp. 23/30........................yk. 2
Kylli-täti................kp. 24/25-29..................yk. 6
Suikale..................kp. 24/26-29..................yk. 4
nea85...................kp. 25/28.......................yk. 3
katrinainen.............kp. 26/28-31.................yk. 2
mouku80..............kp. 28/23-40..................yk. 4
Kaa.......................kp. 28/28......................yk. 1
rina82...................kp. 28/??.......................yk. 28
wind.....................kp. 35/30-40..................yk. 2
gataa...................kp. 44/(24)31-39.............yk. 6
Bumba................kp. 58/31-34 ...................yk. 3

* Toista toivovat *

sinuhe..................kp. 5/26-27..........................yk. 3
buffo....................kp. 7/30..............................yk. 9
Pixie.....................kp. 24/24...........................yk. 3
Caffee81...............kp. 24/28...........................yk. 6
äippä67.................kp. 24/28-32.....................yk. 8
Vilinäiti..................kp. 25/36..........................yk. 16
balou....................kp. 26/19...........................yk. 1
weiss....................kp. 26/27-30......................yk. 3
miiskamuuska........kp. 26/28...........................yk. 1
Summer81............kp. 31/28............................yk. 3
Äityli -84...............kp. 33/31-40......................yk. 12
Poni06..................kp. 40/28-39.......................yk. 2
Venla-05...............kp. 42/30............................yk. 2
Hilbert..................kp. 42/?...............................yk. 1
Äippä2006............kp. 45/28.............................yk. 1

* Kolmatta kaipailevat *

Red Dragon...........kp. 14/34..............................yk. 3
Carla.....................kp. 19/25-28.......................yk. 3
aurinkoenergiaa.....kp. 21/28............................yk. 7
singa....................kp. 28/28-34........................yk. 3
jane70..................kp. 54/28.............................yk. 1
khalawah..............kp. 62/28.............................yk. 1

* Neljättä toivovat *

Päppä...................kp. 7/27-30.......................yk. 6
pikkumyy42..........kp. 22/28.........................yk. 2

*Viidennestä Haaveilevat*

mymmy myy........kp. 17/??............................yk. 3


*Kuudetta kaipaavat*

amati...................kp. 13/23-26....................yk.1

*Hullut*

Diarmuid..............kp. 8/30-35.....................yk.3
Pixie.....................kp. 23/24........................yk. 3
mouku80..............kp. 28/23-40..................yk. 4


*Haamuilijat*

* Plussanneet *

iida83..................................................................... ........12/07
Pikkueppu, Afu-82..........................................................01/ 08
Piipi79, Amalia-, Hissukka, Meillevauva,
nipsuli, hannipupu..........................................................02/08
Vauvakuumeinen, Olivia Ciba, tuittu-tilda.......................??/08
äiskä äiskä, Rhea, Papagena, Hope08, Suvitus,
Emminmamma, Nenya.....................................................03/08
mussu81, Joanna, Aina-Ilona, rakastava äiti, Mavi,
siksakki, pipar, Heikko-Peikko, Jopa73, Ellen83, pikkuvaemo,
MOLLAKKA, juuri, Tinkatar...............................................04 /08
 
Huomenta kaikille :wave:

Päivittelin listaa ja huomasin että Pixie olet kahdessa pinossa. Olet sekä toista toivovissa että hulluissa.. hm.. ja kp:t eri... Kumpi on oikein? 23/24 vai 24/24? Jännät ajat sinulla... plussatuulia :whistle:

Täällä on listalla nyt useita joilla päivät reilusti yli normikiertonsa, mites on jane70 ja khalawah MITÄ KUULUU???
 
Täällä on harmaa taivas ja vettä heittää.. synkkä syksy ilma.

d.b Aivan mieletön tää mun aamuvatsa! Useana aamuna ollu ihan ruikulilla.., ja nenä on aamuisin tukossa, tosin aukenee n. puolen tunnin heräämisen jälkeen. Herättelen täällä taas toiveita :D
Herätkäähän nyt sieltä keskustelemaan minun kanssa, kun heräsin yllättäen pirteenä seiskalta sunnuntai aamuna, outoa :eek:
 
Huomenta Kylli-täti :wave:
Et ole yksin, tämä akka heräs jo ennen seittemää, mikäs siinä sitten kun ylös vaan ja kahvin keittoon. Ukko kuorsaa makkarissa ku viimestä päivää :kieh:
Taijampa rynnätä keittiöön kahvetta hakemaan...
 
Huomenta Di! :wave:

Hauskaa kun joku muukin aamuvirkku. En kyllä yleensä ole, se olen varmaan aina sunnuntaisin minä joka nukkuu vielä kympiltäkin. Mikälie piristys nyt. Tuntuu et tässähän vois vaikka alkaa kotihommiin :eek: . Meidän isäntä lähti seiskan jälkeen töihin... On mukavaa olla rauhassa kotosalla ihan omassa rauhassa!
 
No minäkään en yleensä mikään aamuvirkku kyllä ole mutta kai se on tämä flunssa joka aiheuttaa ettei saa oikein nukuttua.
Hyvä fiilis kyllä nyt, kun eilen saatiin vaihdettua olohuoneen järjestystä uusiksi. Kumma että nyt tämä tuntuu isommalta! Pitäs löytää jostain nätti lipasto, oiskohan Ikealla netissä...keittiöönki me haaveillaan uutta ruokaryhmää, on tuo iänikuinen pirttikalusto :x Se ei oo mun makuun. Tykkään vähä modernimmasta.
No niin taitaa aamukahvi alkaa vaikuttamaan :D
 
Järjestyksen vaihto on aina kivaa. Tuntuu vähä ku uuteen kotiin muuttais :LOL: Meillä alkaa yläkerran rakennus tässä kuussa.. pääsee suunnittelemaan kaiken ihan alusta asti.. Huisin jännää, mutta toisaalta pelottaa että osaako sitä suunnitellla järkevästi.

 
Di Mä oon aina ollut tietoinen että haluan lapsia, mutten ole koskaan ennen kuumeillut näin kovasti. Yrityksen aloitimme huhtikuussa kunnolla, tosin jo joulukuun/tammikuun tienoilla kävi näitä ilman mitään ehkäisykertoja, ja oltiin tjot-meiningillä. Nyt vasta alkaa tosiaan tiedostamaan ettei lapsen saaminen olekaan niin helppoa.
Mä oon 26 vee.. Valmistuin kaks vuotta sitten, enkä tod. ole ollut perheenperustamista silleen vakavasti ajatellut, ennen tätä vuotta. Nyt ois silleen "sen" aika..
Ei tässä mikään kello vielä tikitä! Mun täti sai ensimmäisen pojan 35 vanhana. Aikaa on siis.. sitä kärsivällisyyttä ei :/
 
weiss
Huomenta! Täällähän on aamuvirkkuja liikkeellä.. En itekään saanu nukuttua, vaikka kerrankin ois voinnu, kun esikko on mummulassa yökylässä.. Ei eilen maistunu tuo voimajuoma, joten ei ole krapulaakaan, onneksi! Vettä sataa ja on niin kauhian harmaata.. Mie oottelen tätiä, oli aamulla ja on edelleen sellanen olo, että kohta lurahtaa! Paska, kun ottaa päähän!!! Oikiasti tuntuu, ettei jaksa pettymyksiä kuukauesta tisen perään ja elää pelko persiissä, että jos ei enää ikinä onnistukaan.. Hm.. en taho teittin aamua enempiä omilla ruikutuksilla pilata, mutta Kylli, siullakin kierto lopussa, :heart: :whistle: plussatuulia sinne!! Di: Miekin oon jo 29, että kai tuo kello tikittää.. Ei vaan, monethan oikiasti vasta alottelee perheenperustamisen päälle 30 vuotiaina, että onhan siulla vielä rutkasti aikaa!!! Ja hittoon nuo kellot, myö ollaan ainaki kaikki mieliltä parikymppisiä, eikös vaan!! :LOL: Mukavaa sunnuntain jatkoa kaikille, mie taian vielä mennä pötkölleen, jos sais vielä vaikka unenpäästä kiinni.. ja oottelemaan sitä pirun akkaa.. pitäkää miulle kuitenki vielä peukkuja ja manatkaa, ettei tuo täti tuliskaan!!! :wave:
 
Kiitos Kylli-täti =)
Toiset ne on aamuvirkkuja ;) Itse nukkuisin niin pitkään kuin mahdollista mutta nuo kaksi pienintä ei anna kuin jonnekkin 9.ään. Viime yö meni vähän keikkuen kun tuli joku "jaska ja yrjö"tauti käymään...Siinä grillimakkara sai kyytiä,ei tarvinnu kun ajatella juustomakkaraa niin alko yökkää :x
Kerkiää sen lapsen teon aloittaa vähän myöhemmällä iälläkin,ei mitään kiirettä :) mullakin vielä joitain vuosia jäljellä jos enemmältikkin haluan lisää,huh :D
 
Ai teillä nuorilla likoilla tikittää kovasti se biologinen kello. Mikäköhän kilkatus sitten täällä kuuluu? Onkohan mennyt jo kovasti yliajalle, jospa se sitä tuo kello yrittää kertoa. Ja meikäläinen ei vaan meinaa sitten millään sitä tajuta :LOL: Ei vaiskaan, onhan se hyvä mitä nuorempana lapsensa saa ja ennenkaikkea kun itse on siihen valmis. Meillä tämä kakkosen yritys on vain jäänyt monesta eri syystä näin myöhäiseen ja nyt vähän pelottaakin, että ikää on liikaa emmekä enää onnistu tässä asiassa.
 
Huomenta vaan. Aamuvirkuille nostan hattua. Haluaisin itsekin olla,ehtisi päivän aikana puuhailla enemmän.Kun poika könyää viereen klo.6.45 on se vaan pakko nousta. Unta riittäisi paljon ja sängyssä on muutenkin ihana makoilla. No tänää jokatapauksessa tätiä ei vielä näy, mutta tokihan se ehtii kaartaa jos ylinopeutta ajaa. Tossa kp:ssa on 34 kun ennen terolutteja se on venyny, mutta nyt sen pitäis olla sen 28. En ala latelee mitään ns. oireita kun ahistaa vaan jos ei ookkaan. Odotelaan ja ilmoitelen sitten kiten kävi.
Weiss samat siis olot. Peukut täällä että täti on pakannut kamansa ja häipyny. :D
 
huppelis kuppelis kaikille :D

d.b täällä ei edelleenkään mitään täti tuntemuksia :) oisin nukkunu tänää vaik kui myöhään mut vääntäydyin sit ylös ettei koko päivä mee ihan plörinäks.. voi voi kun niin toivon et ois tärpänny tällä kertaa.. tänään huimas taas, aamupala ei maistunu millää, jugurtin sain just just syötyä (yritin kyl pupulleki antaa mut ei ollu sen lemppari jugurttia ni ei oikein välittäny) ja kahvia muutaman kupillisen.. täälläkin sataa vettä ja on harmaata :/

weiss täällä on kuules manattu sitä akkaa hemmettii ettei se sinne kyllä nyt voi eksyä..

Diarmuid meilläkin on vanhat keittiön pöydät ja tuolit ni hioin ja maalasin ne ni nyt niitä jaksaa taas vähän aikaa katella :) ja mä oon tosi hullu vaihtaa järjestystä, kyllästyn niin äkkiä ja sit rupee tuntuu et seinät tulee päälle.. nyt autto taas tuo uus matto ja verhot.. pupuki tykkäs matosta ku rupes selälleen kellii sen päälle eilen :)
 
Joo, ja hellitti se päänsärkyki kun oli yöllä halannu pönttöä.
Voih; vaihtelisin minäkin huoneen järjestystä jos voisin...kun meitin olohuone on aikas pieni ja ei ne kalut toisin päin käy :/ MUTTA,tilasin uuden tv-tuolin ja maton,josko se auttais asiaan. On sitten hyvä lötkötellä tuolissa ja katella telkkaa/nauloa hermoja lepuutelakkse (ekaks saan hätyytellä muut asukit siitä pois) :D
 
Kaa
Sunnuntaita kaikille!

Täällähän on virkeitä ja innostuneita immeisiä! :p Itse heräsin ekan kerran vaille kuusi, mutta kovalla tahdonvoimalla nukuin vielä tuonne yhdeksään asti. Saavutus sinänsä.

Omaa napaa sen verran, että... tänään on kp 28/28. Aamulla kokeilin tuota kn:aa ( se naisen pirullinen ruumiinosa, josta yritetään otttaa selvää täällä kokoajan... :LOL: ) ja se on todella takana eikä merkkiä vielä tädistä. Ainakaan aamulla. Muutenkaan ei ole menkkakipuja vielä, minulla ne tulevatkin vasta muutamia tunteja ennen tädin tuloa. Ja lievinä. Onneksi. Ovis oli 14 päivää sitten, mutta odottelen tätiä tuonne keskiviikolle viimeistään. Sitten mietitään tilanne uusiksi, jos ei ole tullut. Kiertohan on siis eka luomukierto pillereiden lopetuksen jälkeen. Katsellaan siis kärsivällisenä...
 

Yhteistyössä