Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Hilipati :wave: Mä muistan huhuilleeni joskus sinunkin perään :heart: , juu on mukava tunne kuulua joukkoon. Mä oon passaillu aika paljon nyt, kun työt on alkanu.. ja muutenkin haluan olla viileempi pytty tässä kierrossa, ettei taas tuu liian korkeelta alas.

Kaikille jätti iso plussa puhuri!!! :whistle:
 
Torstai 30.8.2007

*Esikoisesta Haaveilevat*

Diarmuid..............kp. 5/30-35......................yk.3
Tinttara84............kp. 13/16-29...................yk. 54
Tähtisilmä79.........kp. 16/36........................yk. 7
Rhino...................kp. 17/27-28...................yk. 3
Hilipati..................kp. 20/27-35...................yk. 5
Sydänkäpynen......kp. 20/30........................yk. 2
Kylli-täti................kp. 21/25-29..................yk. 6
Suikale..................kp. 21/26-29..................yk. 4
nea85...................kp. 22/28.......................yk. 3
katrinainen.............kp. 23/28-31.................yk. 2
mouku80..............kp. 25/23-40..................yk. 4
Kaa.......................kp. 25/28......................yk. 1
rina82...................kp. 25/??.......................yk. 28
wind.....................kp. 32/30-40..................yk. 2
piksu....................kp. 37/28-29..................yk. 3
gataa...................kp. 41/(24)31-39.............yk. 6
Bumba................kp. 55/31-34 ...................yk. 3

* Toista toivovat *

sinuhe..................kp. 2/26-27..........................yk. 3
buffo....................kp. 4/30..............................yk. 9
Pixie.....................kp. 21/24...........................yk. 3
Caffee81...............kp. 21/28...........................yk. 6
äippä67.................kp. 21/28-32.....................yk. 8
Vilinäiti..................kp. 22/36..........................yk. 16
balou....................kp. 23/19...........................yk. 1
weiss....................kp. 23/27-30......................yk. 3
miiskamuuska........kp. 23/28...........................yk. 1
Summer81............kp. 28/28............................yk. 3
Äityli -84...............kp. 30/31-40......................yk. 12
Poni06..................kp. 37/28-39.......................yk. 2
Venla-05...............kp. 39/30............................yk. 2
Hilbert..................kp. 39/?...............................yk. 1
Äippä2006............kp. 42/28.............................yk. 1

* Kolmatta kaipailevat *

Red Dragon...........kp. 11/34..............................yk. 3
Carla.....................kp. 16/25-28.......................yk. 3
aurinkoenergiaa.....kp. 18/28............................yk. 7
singa....................kp. 25/28-34........................yk. 3
jane70..................kp. 51/28.............................yk. 1
khalawah..............kp. 59/28.............................yk. 1


* Neljättä toivovat *

Päppä...................kp. 4/27-30.......................yk. 6
pikkumyy42..........kp. 19/28.........................yk. 2
äiti-1966...............kp. 29/26-30.....................yk. 6

*Viidennestä Haaveilevat*

mymmy myy........kp. 14/??............................yk. 3

*Hullut*=)

Pixie.....................kp. 21/24...........................yk. 3

*Haamuilijat*

* Plussanneet *


iida83.............................................................................12/07
Pikkueppu, Afu-82..........................................................01/ 08
Piipi79, Amalia-, Hissukka, Meillevauva,
nipsuli, hannipupu..........................................................02/08
Vauvakuumeinen, Olivia Ciba, tuittu-tilda.......................??/08
äiskä äiskä, Rhea, Papagena, Hope08, Suvitus,
Emminmamma, Nenya.....................................................03/08
mussu81, Joanna, Aina-Ilona, rakastava äiti, Mavi,
siksakki, pipar, Heikko-Peikko, Jopa73, Ellen83, pikkuvaemo,
MOLLAKKA, juuri, Tinkatar...............................................04 /08
 
Mukava katsoa tuota listaa ja huomata, että todella monella on jännät päivät käsillä! Mie pidän kaikille peukkuja ja puhallan täältä paljon plussatuulia :whistle:


Itsellä oli ihanaa pitkästä aikaa viettää ihan mukavasti aikaa makkarin puolella :whistle: . Ei väsyttänyt.. Ja viel kaiken ihanuuden lisäksi, sain pitkästä aikaa ennen ukkoa :p
Kunpa olis jo viikonloppu..

Mutta hyvää yötä kaikille! :hug:
 
Huomenta! Olet Red tosi ahkera kun jaksat päivittää listan aina jo etukäteen! Tänne ei mitään uutta, todella huonosti tuli nukuttua, onneksi ei tarvi mennä töihin - oon päätoiminen opiskelija tällä hetkellä!

Kivaa päivää kaikille!
 
Alkuperäinen kirjoittaja mouku80:
Huomenta! Olet Red tosi ahkera kun jaksat päivittää listan aina jo etukäteen! Tänne ei mitään uutta, todella huonosti tuli nukuttua, onneksi ei tarvi mennä töihin - oon päätoiminen opiskelija tällä hetkellä!

Kivaa päivää kaikille!
Minulla, kun ei pahemmin ole mitään muuta tekemistä, ja mielelläni listaa päivittelen =).

Minulla on viel tää päivä töitä ja sit pe-su vapaata. Ja neidit mummon luo yökylää :whistle: .

Mukavoo päivää siulle!
 
Täälläkin kärsivällisyys aika lopussa... Mikä ihme sille tädille oikeen on tullut kun ei sitä näy, viimeksi ollut 39pvää kierto sillon ku lopetin pillerit ja sen jälkeen sit on ollu lyhenemään päin tai ainakin alle 39... Viimenenki kierto oli 24pvää ja nyt siis menossa jo kp 41 ja tätiä ei vaan näy... Ens viikolla taidan varailla ajan lääkärille ja pyytää lääkkeet et sais nää kierrot tasaantumaan...
 
tulin vaan kysäsemään siitä kohdun nipukasta eli millon se on ihan kova ja alhaalla? sillonko ku menkat alkaa kohta vai miten..? ja tietääkö kukaan että tuleeko ovulaatiolimoja ja kipuja ollenkaan jos ei ovuloi..? kiitos jos osaatte vastata..
 
Moi taas, nea: noi ovislimat ja kivut on kai niin yksilöllisiä, että niistä on vaikea sanoa mitään. Käsittääkseni ei niitä kaikilla esiinny vaikka ovuloisikin. Ja voisin kuvitella että sekin vaikka ne tulee ei ole ehkä varma oviksen merkki, koska voihan olla että kuten ovistestikin näyttää plussan niin ne oireet tulee tiettyjen hormoonien vaikutuksesta, joita voi erittyä vaikkei itse ovulaatiota lopulta tapahtuisi. Tuliko nyt mahdollisimman epäselvästi?! ;) En kyllä tod. ole mikään asiantuntija, ehkä muut tietää paremmin.

Tosta kohdun nipukka -asiasta en tiedä, mutta muistan että siitä oli täällä joskus keskustelua, oliskohan ollut kesä-heinäkuussa, jos jaksat selata taakse päin.
 
hilipati pidetäänhän se täti poissa.. juu juu manaile sille niin pirun kovaa et se säikähtää.. :)

weiss imettelen kyl kans ite et miten voi olla ettei nännit oo yhtään arat.. ennen kyl nii kipeet oviksen jälkee menkkoihi ettei yhtää saa hipastakaa.. jospa me kuitenkin :D

d.b juu kävin terkkarilla ja sain saikkua huomiselle ja tälle illalle.. kurkku on turvoksissa ja kipeä.. pää juilii, ei silleensä kipeä kipeä mut pikkaisen juilii.. muutaman kerran töissä tuntu että lähtee taju ja ällöttävä olo.. aamulla meinasin oksentaa ku pesin hampaita.. lämpöä.. terkkarilla oli 37.2 mut sehän voi johtua muustakin :D mutta tälläistä täällä.. siis saikkua viettelen.. kirjoitelkaas paaljon varsinki huomenna ni on tekemistä :) kyllä sitä vaan salaa pikkaisen toivoo että olisi jostai aivan mahtavan ihanasta asiasta tässä kyse mut silti pelko persiissä ja tiedänhän sen että täti pyyhältää ens viikolla..
 
en pahemmin löytäny tosta kohdun nupukasta juttua.. en jaksanu kaikkea lukee kesä-heinäkuulta niin meni varmaan just se keskustelu ohi sit.. :whistle: .. mulla se oli tänään kova ja edessä niin jospa se nyt olis sen merkki että täti tulee pian.. sillä kyselin noista ovis oireista ku itse en saanu sitä plussaa ovistestiin koko kierrossa mut kuitenki lauantaina ovis limat tuli ja mahaa juili vasemmalta.. :(
 
Kiitti vaan Red D ja Suikale! kaikin voimin koitan pitää oven kiinni. =) Jotenkin vaan on jo sellainen tunne ettei vieläkään.. :(

nea85, en osaa limoihin ottaa kantaa, mutta mulla ainakin on täti tullut aina siten, että napukka on ollut takana ja hieman pehmeämpi mitä normisti, mutta ei silti mikään ihan veltto. Mutta mitä oon näitä juttuja lukenut, niin se taitaa käyttäytyä hyvin yksilöllisesti. Kohdunnapukasta on oma pinokin, kannattaa lukaista sekin läpi! http://keskustelu.kaksplus.fi/t787021 Tuolta löytyy.

Suikale paranemisia! :hug: Toivotaan että olisikin oire ihan jostain muusta ;)
 
:x Voi ei....nyt iski todellinen epätoivo! Katselin tota listaa että montako lähes alusta asti tässä pinossa mukana olleita täällä vielä on, ja eihän meitä montaa ole! Siis mekö vaan Bumban kanssa enää.. :'( Oli kyllä niin stressaava päivä töissäkin, että ehkä tässä nyt vaan kaikki masentaa. Mutta jotenkin tässä tuli sellainen olo, että tuleeko sitä tärppiä ollenkaan! Pahalta tuntuu... :ashamed:
 
hmm.. kylläpäs täällä onkin hiljaista..

piksutosiaan.. jospa se ei olekaan kunnon menkat.. jospa se täti vaan pikkuisen kilkuttaa ovella ja pikkuisen paketin antaa kuitenkin tulla :D

d.b en ymmärrä.. mulla ei enää ole kuumetta lämmöt vaan koholla.. mitä ihmettä tää on.. (kuinkahan monesti tuo lause täällä on ollut :) ) yleensä mulla kuume nousee illalla ja nyt se on hieman laskenut.. aaargh ku nousee toiveet.. taas tiputaan korkelta ja kovaa..
 
kiitosta hilipati.. kävin tsekkaamassa nipukka jutut.. jospa ne menkat sieltä sit viikon päästä tulis niin vois aloitella uutta kiertoa.. toivottavasti ovuloin edes siinä.. suikale.. mullaki lämmöt jo kolmatta päivää 37 ja hirveen kylmä iltaisin.. mulla kyllä johtuu varmaan siitä että oon vilustunu.. toivon koko sydämmestäni että sun lämpöjen kohoominen johtus raskaudesta.. mulla on koko ajan vessa hätä, taitaa siis vielä tulla virtsaputken tulehduskin.. prkl.. lisäk väsyttää aivan sikana varmaan sen takia ku syksy tuli ja on pimeämpää..

ootko piksu testannu jo? toivottavasti olis vaan jotain kiinnittymis vuotoa..
 
weiss
Hilipati, elä menetä toivoas vielä, miulla on ollu menkkakipuilua jo yli viikon ja pienen pieni toivon muru elää sydämessä, vaikken usko tärppiin.. Irvistä sille akalle, jos se koittaa ängetä kylään! Suikale Mie on ollu tänään tosi lunssanen, töissäkin tärisin ja palelin niin, että meinasin kotia lähtiä, kotona oon makoillu peiton alla, vaikka on vaan lämpöä 37.. JA.. muutaman kerran tuli tänään kanssa etova olo.. tosin MIUN kohalla se varmana on vaan jotain pms oiretta.. Piksu niin kauan ku täti pysyy poissa, niin toivo elää ja monella se tuhru vuoto on ihan normaalia, kun raskautuu.. Kyllä miuki jänskää, vaikka oottaa/pelkää sitä tätin saapumista, sitä kuitenkin niin tahtoo vauvaa!!!
 
KIRJOTTELIN EILEN NÄIN:

Alkuperäinen kirjoittaja sinuhe:
Ja tuassiisa päivittäjälle hommia: eli kierron voi nollata. Paska. Mut mitenkäs se nyt sitten menee. Eli tänään olis kp26 ja kuukautiset alko? Jos joku tietäs, miten toi pitää merkata? Ja yk 3 lähtee menemään...Voi tuskaa!!!

Siitä luteaalista vielä jos saisin selvennystä. Eli ovistuntemukset oli ke (tasan 14 päivää sitten) ja hoidettiin homma kotiin. Noh, limaa tuli mahdottomasti pe (12 päivää sitten), jolloin ei asialle mitään tehty (esteenä välimatka...) ja limaa tuli vielä jonkin verran su. Oisko tässä nyt sitten pääteltävä, että mulla olis se liian lyhyt luteaali, vai voisko tämä nyt sitten olla ihan normaalia?

Mitä apua noista clomeista oikein on, en tiedä kun en ole aikaisemmin asiaan perehtynyt.

Kaa, toivottavasti sulla on käyny parempi mäihä kuin mulla!
Juu, eli tämä emäntä kääntää nyt kelkkansa. Onnea kaikille yritykseen ja pahoitteluja seuraavaan kiertoon siirtyville.

 
Alkuperäinen kirjoittaja sinuhe:
KIRJOTTELIN EILEN NÄIN:

Alkuperäinen kirjoittaja sinuhe:
Ja tuassiisa päivittäjälle hommia: eli kierron voi nollata. Paska. Mut mitenkäs se nyt sitten menee. Eli tänään olis kp26 ja kuukautiset alko? Jos joku tietäs, miten toi pitää merkata? Ja yk 3 lähtee menemään...Voi tuskaa!!!

Siitä luteaalista vielä jos saisin selvennystä. Eli ovistuntemukset oli ke (tasan 14 päivää sitten) ja hoidettiin homma kotiin. Noh, limaa tuli mahdottomasti pe (12 päivää sitten), jolloin ei asialle mitään tehty (esteenä välimatka...) ja limaa tuli vielä jonkin verran su. Oisko tässä nyt sitten pääteltävä, että mulla olis se liian lyhyt luteaali, vai voisko tämä nyt sitten olla ihan normaalia?

Mitä apua noista clomeista oikein on, en tiedä kun en ole aikaisemmin asiaan perehtynyt.

Kaa, toivottavasti sulla on käyny parempi mäihä kuin mulla!
Juu, eli tämä emäntä kääntää nyt kelkkansa. Onnea kaikille yritykseen ja pahoitteluja seuraavaan kiertoon siirtyville.
No, voi ei!! Niinpä olit kirjoittanut. ANTEEKSI!!! (etten ole huomannut!!!)
Eli poistanko mie sinut vai mitä?

 

Yhteistyössä