Hakutulokset

1. S

Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Moikka pitkästä aikaa! Ilmottelin kun lähdin "lomalle" listalta, että menkat alkoi, mutta on tainnut livahtaa päivittäjältä viesti ohi silmien. Äippä 2006, sattuu niitä ulkopuolisena olemisen tunteita muillekin, ja varmaan aika monelle. Ehkä tuo mun viestin sivuuttaminen voisi olla yksi...
  2. S

Multa voikin sit kierron nollata, eli menkat alkoi (jotenkin kartan tuota täti nimitystä, ei tunnu "omalta"). Huomenna sitten kp 1/27, ja yk 2. Mutta niinpä ajattelinkin, etten ole raskaana, oli jo kauan sellainen tunne ettei tärpännyt. Ovulaation bongasin ihan oikeeseen aikaan, tasan 14 päivää...
  3. S

Aina-Ilona, sulta odottelinkin viestiä, et milloin saapuisi tieto ihanasta plussasta! Oot ollu niin rauhallinen asian suhteen (näiden kiertopäivien ja oviksien pohtimisien kanssa...mihin itse sortunut taas pahemman kerran), upeaa että saatte nyt siirtyä masun kasvatteluun!
  4. S

Mitä teidän yksi vuotiaat syö?

Meillä nuo ruokailut ei suju ihan noin "kirjaoppineesti"... Perusruoka maistuu ja mitat sen mukaiset (77cm ja 11,5 kg 1v neuvolassa) Mut maitoa menee aterialla joko 1ml tai maksimissaan 30ml. Pullosta kyllä juo. Yhtä tuskaa tuo lasista juominen, nokkista ei suostu edes katsomaan. Salaattia...
  5. S

On varmaan monelle käyny noin, aurinkoenergiaa. Stressi, vauvan yrittäminen ajatuksellä, seksin sulle suominen vaikkei häntä ehkä huvittaisi (en loukkaa, ajattelen vain eri vaihtoehtoja), väsymys....Paineita kertyy miehillekin . Oon oman mieheni kanssa tuosta joskus keskustellu, ja aluks itekin...
  6. S

Aina-Ilona Sulla on noin kp:t jo kivasti yli, ootko ajatellu testata vai elellä jännityksessä? ?
  7. S

Sekoilen noiden kiertopäivien kanssa, nyt on menossa 26 eikä 25. Red, älä turhaan päivitä listaa, ite annoin viestissäni virheelliset lukemat, jälleen. kyllä ärsyttää, kun tulee tutkittua kaikkia oireita itsessään...Nappailiko näin vatsassa juuri silloin, kun odotin vauvaa, vai oisko tää...
  8. S

Onnea plussanneille!!!!! Miljoona kiloa! Itsellä on alkanu nippailemaan alavatsasta, kp on tänään 24 eli vajaan tunnin päästä 25. Päätin tätä raskautta suunnitellessa, etten sorru nyt taas siihen jatkuvaan itseni tarkkailuun ja oireiden etsintään...Ja kuikas sitten kävikään. Koko ajan huomaan...
  9. S

Ovistestistä Elikkäs minä henk.koht. oon kokeillu tehdä ovistestin raskauden aikana, jolloin siihen ilmestyy 2 tasavahvaa viivaa. Ainakin mulla! Ja tosiaan ihan vahingon kautta sen tajusin, luulin et olis ovis mut sit myöhemmin tajusin sen näyttäneen raskautta (ultrassa la siirty 2 vkoa...
  10. S

Red Dragon, kierto päivitetty nyt oikein, tak! Äiti-1966 Älä lannistu, voihan se kauan kestää kierron tasaantuminen kierukan poistonkin jälkeen. Toki lyhyet kierrot on p-seestä, ja epäsäännöllisten aikaan saa joka wc reissulla jännätä vuotaako perä jälleen. Ja kun alkavat, ei varmasti satu...
  11. S

Tosi kamalaa, Venla, tuon serkkusi juttu. Itse pelkään juuri hukkumista eniten, enkä todella toivoisi sitä kellekään. Nähtävästi Iltasanomissa olikin kuvaus jo tapahtuneesta. Toivotaan kaiken käyvän hyvin. Red Dragon, mun kp on tänään 22, eli päivällä vippaa listassa. Ei paniikkia...
  12. S

Tuosta kierrosta kyseli listan päivittäjä, jonka nikin tottahan toki jo unohdin. Tarkoitin siis, että nyt heinäkuussa alotettiin yrittämään ja viikko sitten oli ovis = 1yk. Tänään torstaina kp on 18 ja kierto on tosiaan kestäny jotain 21-31 välillä. Kyllä minä jään makoilemaan sänkyyn...
  13. S

Heippati! Olin viikkoja poissa ja nyt tässä taas palailen ruotuun. Eli kakkosta alettiin yrittämään (esikko synt. 5/06) , yk1 juuri takana! Kierrot vaihtelee paljon, 21-31 välillä nyt junnattu. Tällä kertaa luulen, siis luulen, oviksen olleet kp13 kohdalla. Noh, halailtiin miehen kanssa...
  14. S

Onpa mennyt taas aikaa viime kerrasta kun kirjoitin. Luen kyllä, mutta ei riitä aika kirjoittaa ja kommentoimaan...! Poika nukkuu niin lyhyitä unia, että plääh. Ja kohta lähdemme kuukaudeksi mökille rauhoittumaan pikku perheenämme, joten en silloin lue juttuja tai kirjoittele itsekään. Mutta...
  15. S

No ni, ja sit koko teksti meni mustaks...harjoitusta vaatii...
  16. S

[b]Ippu Mulla siis koko tarina testeineen meni näin: kierrot oli aika epäsäännölliset, jotain 20-40 väillä. Aloin testailemaan ovista vuoden yrittämisen jälkeen, ja tein kuten neuvottiin. Tosin kiertojen epäsäännöllisyyden vuoksi en tikutellut heti kuukautisten jälkeen, ihan...
  17. S

Yritin jo aiemmin kirjoitella, sivut ei toimineet.. Ippu: Mulla siis tosiaan ovistikut näytti raskauden, ja edellinen ovulaatio oli ollut ultrien mukaan heti edellisten kuukautisten jälkeen. Jospa näin on käynyt sullekin!!? Oireet on kyllä sitä luokkaa, että toivon näin käyneen. Mulla myös...
  18. S

Ovistesteistä: ovulaatio kestää jotain 24h, joten on ihan mahdollista että saa plussattua kahtena erillisenä päivänä! Mut jos tosiaan niitä plussia (selkeitä, haamuja ei lasketa "tässä pelissä" ; eli jos tikuttaa haamun, niin ovulaatiota ei ole) alkaa tulemaan useampana päivänä peräkkäin...
  19. S

Heipat taas! Jos noita omiakin tietojani listaa varten...eli esikko 5/06, seuraavaa touhuamaan aletaan heinä-elokuussa. Kp on vaihdelleet niiiiiiiiin paljon, että niitä on turha minun kyttäillä. Ovis-tikuista olette keskustelleet ja mielenkiinnolla luen muiden kokemuksia. Ise tikuttelin...
  20. S

Ja vielä yksi uusi kuumeinen tulisi joukkoon mukaan! Ehkäpä vaikka niiden tilalle, jotka saavat nyt siirtyä odottajien pinoihin kirjottamaan.. Onnea teille, toivotaan kaiken menevän niin kuin pitääkin mennä! Eli meillä myös alkaa kakkosen "puputtelu", esikoinen nyt reilun vuoden. Vauvakuume...

Yhteistyössä