Emminmamma: No kylläpäs menee nimet aivan yksiin.. Minä en noita kirjoitusmuotoja oo vielä oikein miettinyt.. kerään vaan paperille kaikki vastaan tulevat ja itseä miellyttävät nimet. Niitä sitten muokataan kun aika koittaa. Mieheltä ei kysytä. Mun perhe on myös kaksi kielinen, mutta me ei avon kanssa kumpikaan puhuta ruotsia. Mun äiti meni siis naimisiin ruotsinkielisen miehen kanssa kun olin jo teini-ikäinen. Sisko puhuu ruotsia. Monimutkasta. Mutta tosiaan tahdon myös lapselle ns. kansainvälisen nimen.
Mouku80: Uskon, että mun ovis menee aika pitkälle. Mä oon nyt vähän epäileväinen näiden menkkojen kanssa. Eilen on kerran valunut ja sen jälkeen ei mitään. Tarkoittaakohan tämä sitä, että pitäs vielä lykätä uuden kierron alkua ja nyt oliski menossa jo kp 33/29!? Miks tän pitää olla näin monimutkasta!? |O
Täytyy jatkaa töitä.. :headwall:
Mouku80: Uskon, että mun ovis menee aika pitkälle. Mä oon nyt vähän epäileväinen näiden menkkojen kanssa. Eilen on kerran valunut ja sen jälkeen ei mitään. Tarkoittaakohan tämä sitä, että pitäs vielä lykätä uuden kierron alkua ja nyt oliski menossa jo kp 33/29!? Miks tän pitää olla näin monimutkasta!? |O
Täytyy jatkaa töitä.. :headwall: