Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

sinuhe: En nyt ymmärtäny ihan sun viestiä, että alkoko jo yk 2 vai edelleen 1 menossa? Ja mitkä ne kiertopäivät nyt olis? :ashamed:

Kattokaa muutki että meni oikein.

Mulla on kala uunissa ja voi sonta ku haju tekee pahaa. Muutenkin vähän on huipannut tänään. Toivottavasti menee ohi ku saa ruokaa.. Taas sitten tulee vettä. Ei tätä nyt ihan lomaksi vo sanoa. :(

Kiitos Hilbert:ille! :hug:

Red Dragon, kyllä se siitä. Miehet nyt välillä on tuollaisia... Älä vielä luovuta.

Kyllä minä taidan luovuttaa.. En kyllä haluais.. Mutta mutta.. Sitä kun ei osaa selittää.. Itselläni oli kolmannen suhteen: Tulee jos on tullakseen..
Ainoastaan kuukautiset kalenteriin merkitsen ja about sen, milloin saattaisi ehkä olla ovis, ni katon sen..
Tänään mies vain perusteli, että hän ei halua katsoa kalenteria.. Niin mitä katsoa sieltä?!? Olis helvetti sanonu, että ei tee mieli, eikä puputtaa silti, kun ei kiinnosta..
Tänään sitten rakasteli ihan kunnolla.. Mutta heti kun itse ackti oli ohi.. Rupes mulle: "äkkiä siitä suihkuun, etkä jää siihen hautomaan"
Ei tuosta ota selvää..

Alkuperäinen kirjoittaja Carla:
Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:
Kiitos Hilbert:ille! :hug:

Red Dragon, kyllä se siitä. Miehet nyt välillä on tuollaisia... Älä vielä luovuta.

Kyllä minä taidan luovuttaa.. En kyllä haluais.. Mutta mutta.. Sitä kun ei osaa selittää.. Itselläni oli kolmannen suhteen: Tulee jos on tullakseen..
Ainoastaan kuukautiset kalenteriin merkitsen ja about sen, milloin saattaisi ehkä olla ovis, ni katon sen..
Tänään mies vain perusteli, että hän ei halua katsoa kalenteria.. Niin mitä katsoa sieltä?!? Olis helvetti sanonu, että ei tee mieli, eikä puputtaa silti, kun ei kiinnosta..
Tänään sitten rakasteli ihan kunnolla.. Mutta heti kun itse ackti oli ohi.. Rupes mulle: "äkkiä siitä suihkuun, etkä jää siihen hautomaan"
Ei tuosta ota selvää..

Mullakin mies on joskus sanonnu tuosta hautomisesta |O

Eli mun ukko ei olekaan ainut joka on noin sanonut..
Ihan kuin mie oisin hautomaan jäänyt.. Olisin halunnut levätä, ku muutenkin on väsy olo.. Mutta ei..

Red Dragon: Myös mun mies sanoo joskus seksin jälkee että suihkuun kun jäisin vähän "hautomaan". Hän kyllä haluaa vauvan, mutta on kiva käydä suihkussa yhdessä. Jään kyllä yleensä silti. :heart:

No nyt vaan odotellaan, että täti pakkais kamppeensa ja saatais noi pupuilut taas käyntiin. Odottavan aika on niin pitkä.

Tuosta hautomisesta tuli mieleen, että eipä se vissiin kannata :LOL: Täällä kiva pieni virtsatieinfektio päällä, ehkäpä on tullut haudottua liiankin hyvin :LOL: :LOL:

Kyllähän sitä usein tulee maattua muutaman hetken aloillaan miehen kainalossa, mutta yleensä ihan silkasta väsymyksestä molemmat hengähdetään, sen hetken kun tavarat pysyvät vielä hyvin sisuksissa :D Sitten onkin jo kiire suihkuun!

En yleensä jää tarkoituksella kauheasti hautomaan. mutta aina on kiva lepäillä siinä yhdessä. Ja joskus tietenkin saattaa tulla vähän haudottuakin... :ashamed:
Mutta miehet ovat usein ajattelemattomia. Voimahali sinulle Red Dragon.

Kiitos kaikille, jotka antaa minulle voimia.. Itse olen asian kanssa ihan, että wtf?.. Yleensä olen lähtenyt suoraan suihkuun, mutta on kertojakin jolloin olen halunnut jäädä vain makaamaan kainaloon tai sänkyyn, jos ei ole jonnekin menoa ollut..

Mutta nytte oli jo: alaha painua jo suihkuun.. Eipä se pesu mitään auta, jos sattui tärppäämään.

Mies on sillä asenteella, tulee jos on tullakseen. Mutta hänen teot + puheet antaa ymmärtää muuta..

Onneksi huomenna on kampaaja ja pääsen itseäni hellimään ja ensi viikolla saan uudet lasit :D .

Venla-05: toivottavasti täti häippäsee pian ja pysyy pitkään poissa :hug:

Tuosta kierrosta kyseli listan päivittäjä, jonka nikin tottahan toki jo unohdin. Tarkoitin siis, että nyt heinäkuussa alotettiin yrittämään ja viikko sitten oli ovis = 1yk. Tänään torstaina kp on 18 ja kierto on tosiaan kestäny jotain 21-31 välillä.

Kyllä minä jään makoilemaan sänkyyn aloilleni, jos toivon ettei siemenet karkaile..Muistan jostain lukeneeni, et oikeestaan kannattas nostaa jalat jopa hieman koholle ja odotelle 10-15min!!?? Noin nyt en sentään ole tehnyt,tai saatoin esikon yrittämisen epätoivoisina kiertoina kerran kokeilla.... Kamalaa olis, jos mies alkas sättimään moista touhua. Tosi loukaavaa. Red Dragon, tsemppiä ja älä anna ukkos sanomisten satuttaa. Tosi inhottavasti on kyllä todennut.

Kyllä jännittää, tuleeko vauva meille "nopeasti" (minusta 4-6kk olis myös tosi hyvin saattautua raskaaksi) vai täytyykö taas odotella ahdistukseen saakka.

Huomenta!
Kyllä nyt taitaa olla nin et mut voi tuolta haamuista siirtää takaisin omalle paikalleen. Testiajan sisällä ei taida tulla kuin viivanpaikka mut 5min myöhemmin se muuttuu vaaleenpunaiseksi... joten tiedä sit!!! Mä jään odottelemaan tätiä :'( nyt töihin... eikä vois paljoa kiinnostaa :( :(

Olen pahoillani Joanna, mut ei vielä luovuta toivosta kuitenkaan :hug:

Siihen hautomis hommaan voisin mainita, että itse tulee kyllä jäätyä hetkeksi makoilemaan ja halimaan miestä, eikä kyse välttämättä hautomisesta vaan juuri siitä että on vain kiva makoilla miehen kainalossa ja hieman huilata...eikä kyllä mies ole koskaan mitään asiaan sanonut ja kyllä hermostuisin itekkin jos mulle noin sanottas...

Ja sitten pikkusen huilailun jälkeen on kiva mennä suihkuun =)

Koskaan en ole tuota jalkojen ylös nostoa kokeillut tai muitakaan kikkoja...mutta kohta nekin täytynee tieten ottaa käyttöön...

Mukavaa päivää kaikille kaikesta huolimatta! :heart:

Esikoisen yrityksessä nostin joka kerta jalat seinälle ja vielä tyyny pyllyn alle. Tärppäskin ekasta kierrosta. Meinaan kyllä tehdä sitä nytkin, kunhan sinne vällyjen väliin ensin päästään :heart:

Joanna: Älä vielä luovu toivosta. Niin kauan kun tätiä ei näy on toivoa. Ota rauhallisesti pari päivää ja testaa uudestaan. Onko sun kp:t mitkä? Täällä jännätään mukana :hug:

Täytyy myöntää, että monesti tulee nukahdettua, eli ei tahallaan tule haudottua..
Tuohon listaan sen verran korjausta, että kp1.

Aamu oli kyllä taas sellainen, että tuli mieleen, onko nyt IHAN viisasta yrittää pikkukakkosta, kun yhdessäkin on kestämistä. Poika oli heti aamusta rissaavalla tuulella. Aamupissalle ei suostunut MILLÄÄN meneen potalle ja sitten lorautti aamupissat lattialle :kieh: Hampaita ei saanut pestä, eikä mitään muutakaan tehdä. Ihana 2 v. uhma...
No, töihin kun tulin ja aloin taas surffaileen netissä, niin kyllä se vauvakuume sieltä taas esiin iski..

moikka moi!! :wave:
täyty tulla välillä kattomaan mitä tänne kuuluu..
Onnea mussu81:lle!!! huomasin että olit tuolla huhtikuun odottajissa.. en nyt muista mikä sen pinon nimi oli, mut hauska se oli silti :D

itellä kaamee etova olo jo jatkunu toista viikkoo.. ja ei tod tunnu siltä et yhtää helpottais.. päinvastoin... :/ kahvia ei voi kuvitellakkaa juovasa :x ja väsyny oon ihan mahottomasti..
ja seksiä ei oo tehny juuri yhtään plussan jälkeen mieli.. (mies tosi mielissään, mut ku ei tee mieli ja on niin kuoleman väsyny kun sänkyyn kaatuu, niin minkäs teet :kieh: )
aah tätä odottamisen ihanuutta :LOL:

6.8 vasta eka neuvola, odottava aika on pitkä täälläkin... niinkun silloin haaveilijoissakin... :)

äiskä äiskä ja taavi 6+6

Torstai 26.7.2008

*Esikoisesta haaveilevat *

piksu.....................kp. 1/28/29.............................yk. 3
juuri......................kp. 3/28-30.............................yk. 3
Tinttara84.............kp. 4/16-29.............................yk. 53
gataa....................kp. 6/(24)31-39.......................yk. 6
sh07......................kp. 7/28.................................yk. 5
Suikale..................kp. 12/29.................................yk. 3
Kylli-täti.................kp. 12/25-29............................yk. 5
Sydänkäpynen......kp.14/24-28.............................yk. 1
nea85...................kp. 14/40..................................yk. 2
Hilipati.................. kp. 16/27-35............................yk. 4
Tähtisilmä79..........kp. 16/31-33............................yk. 6
Bumba...................kp. 20/31-34 ...........................yk. 3
katrinainen............kp. 20/28-31............................yk. 1
Tinkatar.................kp. 27/26..................................yk. 0
mouku80.............. kp. 30/24-39.............................yk. 3

*Toista toivovat *

Poni06..................kp 2/28-39............................yk. 2
Hilbert..................kp. 4/?...................................yk. 1
Venla-05...............kp 4/30.................................yk. 2
Äippä2006..............kp. 7/28..............................yk. 1
Pixie......................kp 9/32.................................yk. 2
Ellen83..................kp 12/26...............................yk. 4
Caffee81...............kp. 14/26-28.........................yk. 5
äippä67.................kp. 15/28-32.........................yk. 7
sinuhe..................kp. 18/21-31..........................yk. 1
Heikko-Peikko.........kp. 20/35 (35-45)................yk. 2
Summer81.............kp 21/28-30..........................yk. 2
Vilinäiti.................kp 21/29................................yk. 15
Äityli -84...............kp. 25/34-40.........................yk. 11
Jopa73.................kp. 42/26 (23-38)...................yk. ?
Nenya..................kp. 50/41................................yk. 0

* Kolmatta kaipailevat *

Carla....................kp 8/25-28............................yk. 2
Red Dragon............kp 9/21...............................yk. 2
aurinkoenergiaa.....kp. 9/28..............................yk. 6
khalawah...............kp. 24/28.............................yk. 1

* Neljättä toivovat *

äiti-1966..............kp. 19/28-30..........................yk. 5
Päppä................kp 22/26-30.............................yk. 4

:DHaamuilijat:D

Joanna..................kp. 27/28..............................yk. 2

:heart:Plussanneet :heart:

iida83 ...................................................................................12/07
Pikkueppu, Afu-82.................................................................01/08
Piipi79, Amalia-, Hissukka, Meillevauva, nipsuli, hannipupu...02/08
Vauvakuumeinen, Olivia Ciba, tuittu-tilda..............................??/08
äiskä äiskä, Rhea, Papagena, Hope08, Suvitus, Emminmamma.......................................................................03/08
mussu81...............................................................................04/08

Hilbert tarkoititko siis tosiaan, että kp1 vai yk1!?! :ashamed: Kun siis kp sulla olis ollu nyt päivityksen mukaan 4/?.. :/

Huomiseksi joudutte valita jo uuden päivittäjän kun mä en edes kuulu tälle puolelle.. :D Oon vaan huomannu, että kukaan ei oo päivittäny ja sit päätyny tekeen sen ite. Huomenna en enää taida viitsiä. ;)

piksu: En yhtään tiedä monesko lapsonen toiveissa, joten laitoin ykköstä haaveileviin, ilmota jos meni pieleen.

Muistakaa siis listalle haluavat myös kertoa monesko lapsi on toiveissa niin ei tarvi alkaa selaamaan pinoa josko se siellä olisi mainittu!

Nyt kaveria moikkaamaan.. :wave:

Tuosta hautomisesta (kivasti sanottu muuten :D ) Mä kyllä haudoin tässä kierrossa ihan sydämeni pohjasta. Lähes joka kerta nostin jalat kattoa kohti ku ukko lähti käymään tupakalla (se muuten ihan ite heitti eilen et nyt on tupakanpoltto loppu muikkusen kunniaksi :saint: ) ja sit muutamia kertoja laitoin sen kuukautiskupin heti pupuilun jälkeen. En tiedä oliko noilla vaikutusta, mutta lopputulos oli ainakin mieluinen :D Meillä isäntä vaan nauro huvittuneena mun hautomistouhuille :LOL: Mut se on kyllä muutenkin ollu meistä se kuumeisempi :D

kävinpä sitten töiden jälkeen ostamassa apteekin oman raskaustestin, kun olen kaks tai kolme kertaa sillä joskus testannut siinä pelossa et olen ollut raskaana (no en kuitenkaan ole ollut) niin muistelin et siihen ei koskaan ole tullut mitään viivan paikkaakaan!! Mitä kokemuksia muilla on kyseisestä testistä? No mut asiaan.. tein sen siis äsken.. ja tulos... haalea HAAMU!!!!!
Järkele sentään kun ei enään tiedä mihin uskois... perempi kait tehdä niin kuin mies sanoi... testata sitten vasta kun täti on myöhässä!!! Mut miks mulle on annettu näin kärsimätön luonne???? Kysympä vaan????

Joanna: teeppä se aamupissasta! voi olla kunnon haamu tai kunnon viiva! :heart: :heart: ;)

Sitten pakko kysyä tältäkin puolelta tuosta greippimehun voimasta!?
Eli mistä ootta ostanu sitä?kaupasta? tuoremehua? laimennettua? apteekista? puristanu itte greipistä? verigreippi? vai normaali?

Haluu tietää mahdollisemman pian, alkaa noi ovis-päivät lähestyä...

Mulla on muuten ihan outo fiilis, tästä kierrosta...toivottavasti onnistuu ajatukset, nimittäin fiilikset on että Plussa napsahtaa tässä kierrossa!!!!
Tosi VAHVAT Fiilikset! ;) :D

Toivottavasti en tipu kauhian korkealta sitte... :(

Mussu mä yritän hillitä.. tosin siihen saatetaan tarvita apteekkien lakkoilu et se onnistuu :D
Eilen ja tänään on nippaillut masussa... eikä mulla ikinä ole mitään kipuja ollut ennen menkkoja! Joten toivo vauvasta kyllä vielä elää =)

piksu: Vasta tajusin ku luin kunnolla viestis, että jos eilen tuli täti niin tänäänhän sulla on kp 2 jo!?

aurinkoenergiaa: Olen kuullut, että vain valion greippimehu on sitä joka tepsii. Eli sitä saa ihan marketeista sellasena litran pahvipurkkina. Meidän prismassa ainakin löytyy sieltä, missä on erikoismehut ja ne pikkupurkit, joissa on maitohappobakteereja sun muuta. Ja mä join lasin aamusin vähän laimennettuna. Ainakin oviksen bongasin sillon tosi hyvin, en tosin voi olla varma johtuko mehusta.

Täällä ainakin ukko kielsi mua nostamasta koivet kattoon pupuilun jälkeen. Joten mä menin aina heti vessaan ja laitoin vessanlattialla maate ja jalat ylös vähäks aikaa. :ashamed:

Kyllä noista jostain apua on täytyny olla ku plussa tuli. :heart:

Joanna: Tosiaan, tee aamupissasta vasta huomenna tai lauantaina. Mä tein ku menkat oli päivän myöhässä ja sillon oli vasta tosi haalea haamu. KÄrsivällisyyttä! :hug: Ei se tulos siitä nyt enää muutu miksikään vaikka joudut vähän odottaa. Turha kai kuitenkin pettyä negasta jos testi ei vielä muutenkaan näytä kunnolla.. You know!? :p

Yhteistyössä