Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

weiss
Miulla ei mitään kummosia ovis tuntemuksia ole ollu, tänään vihlasi muutaman kerran oikialta puolelta ja siinä se.. Tissitkään ei ainakaan vielä ole kipiät.. Kävin kanssa kuitenkin kahtomaan laskuria, (vaikka niiiin sanoin, että yritän olla seurailemati :LOL: ) hedellälliset päivät alko perjantaina ja päättys keskiviikkona.. Kierto toivon mukaan olis nyt sen 27 pvää, eikä alkais heittelehtiin.. Täytyypi ukon eessä oikeen keikutella ja nikkailla silmää, jos vaikka alkais peitot putoilla.. ;) Hopi hopi pupuilemaan kylli ja suikale ja kaikki muut!!!

huomenna pitäs alottaa ovis-testi rumba. Mulla kahenlaisia testejä..toisissa lukee että EI aamuvirtsasta..ja neljään tuntiin ei saa pissiä..eikä jouda paljoa pariin tuntiin ennen testiä...
Toisessa lukee että voi tehdä aamulla. Ja aamusta se olisi helpoin.. Miten itse teette..??

Maanantai 20.8.2007

*Esikoisesta haaveilevat *

Tinttara84............kp. 3/16-29.....................yk. 54
Tähtisilmä79.......kp. 6/36...........................yk. 7
Rhino...................kp. 7/27-28......................yk. 3
Hilipati.................kp. 10/27-35....................yk. 5
Sydänkäpynen.....kp. 10/30.........................yk. 2
Kylli-täti...............kp. 11/25-29..................yk. 6
Suikale................kp. 11/26-29...................yk. 4
nea85..................kp. 12/28........................yk. 3
katrinainen..........kp. 13/28-31...................yk. 2
mouku80.............kp. 15/24-41...................yk. 4
Kaa......................kp. 15/28........................yk. 1
rina82..................kp. 15/??........................yk. 28
wind....................kp. 22/30-40...................yk. 2
Tinkatar..............kp. 24/28........................yk. 1
piksu...................kp. 27/28-29...................yk. 3
gataa..................kp. 30/(24)31-39.............yk. 6
Diarmuid............kp. 37/35-40....................yk.2
Bumba...............kp. 45/31-34 ...................yk. 3

* Toista toivovat *

Pixie....................kp. 11/24...........................yk. 3
Caffee81.............kp. 11/28...........................yk. 7
äippä67...............kp. 11/28-32.....................yk. 8
Vilinäiti................kp. 12/36..........................yk. 16
balou....................kp. 13/19..........................yk. 1
weiss....................kp. 13/27-30.....................yk. 3
sinuhe..................kp. 17/27...........................yk. 2
Summer81...........kp. 18/28...........................yk. 3
Äityli -84..............kp. 20/31-40......................yk. 12
buffo.....................kp. 26/30..........................yk. 9
Poni06..................kp. 27/28-39.....................yk. 2
Venla-05...............kp. 29/30..........................yk. 2
Hilbert...................kp. 29/?............................yk. 1
Äippä2006.............kp. 32/28..........................yk. 1

* Kolmatta kaipailevat *

Red Dragon...........kp. 1/34............................yk. 3
Carla......................kp. 6/25-28......................yk. 3
aurinkoenergiaa....kp. 8/28...........................yk. 7
singa....................kp. 15/28.........................yk. 3
jane70..................kp. 41/28..........................yk. 1
khalawah..............kp. 49/28..........................yk. 1

* Neljättä toivovat *

pikkumyy42..........kp. 9/28...........................yk. 2
äiti-1966...............kp. 19/26-30.....................yk. 6
Päppä...................kp. 20/26-30.....................yk. 5

*Viidennestä Haaveilevat*

mymmy myy........kp. 4/??............................yk. 3

*Haamuilijat*

* Plussanneet *

iida83....................................................................................12/07
Pikkueppu, Afu-82.................................................................01/ 08
Piipi79, Amalia-, Hissukka, Meillevauva, nipsuli, hannipupu.......02/08
Vauvakuumeinen, Olivia Ciba, tuittu-tilda...........................??/08
äiskä äiskä, Rhea, Papagena, Hope08, Suvitus,
Emminmamma, Nenya.........................................................03/08
mussu81, Joanna, Aina-Ilona, rakastava äiti, Mavi,
siksakki, pipar, Heikko-Peikko, Jopa73, Ellen83, pikkuvaemo,
MOLLAKKA, juuri..................................................................04/ 08

Hilipati Hei! Vähän taas tässä taustaillut, ettei yritys ylikuumene... Kävin kattoo ton Pesun laskurin ja sen mukaan ovis oiskin ollu tänään!!!??? Onneks miehestä löyty sen verran "miestä", et lähti leikkiin mukaan, itseä ei olis kyllä raskaan viikonlopun jälkeen vähempää voinut kiinnostaa. Sanoin kyllä ukollekin, et tuskin itse "pääsen tunnelmaan", mut onneks hää pääsi, heh!

Tiedä näistä oviksista millon ne oikeen on. Omat tuntemukset sano, et parhaat pvät oli ma - ke, nyt on kuitenkin jo su. Katsokaapas vaan, et kun menkat alkaa, ois parhaat pvät olleet pe ja la, jolloin ei miehen kanssa toisiamme nähty kuin viestinä kännykässä.

Mulla myös, kuten Hilbertillä, synnytys oli vähemmän kaunis kokemus. Kun kätilö parsi parhaansa mukaan paikkoja kiinni, niin pystyi sentään hänelle sanomaan, et laittaa vaan tiukasti umpparille; nämä jalat ei hetkeen tule aukeemaan! Mutta onneks kaikki päätty hyvin ja terve poika nukkuu sängyssä. Sehän se pääasia tietysi on.

Nyt kyllä nukuttaa niin makiasti, että hyvää yötä kaikille! Toivottavasti ens vikko on jo parempi plussa viikko!

Huomenta!

Voi ei.. Kohta pitäis kouluun lähtee.. Hiukanko jännittää.. Ei ois ku kax kertaa viikos koulupäivät.. Mutta minua ei oo tehty käymään koulua..
Tänään ois asiaskaspalvelua ja tekstinkäsittelyä.. Jospa noista osaisin ees vähän..

Ihme, että sain itseni nopiaa sängystä ylös, ettei väsyttänyt samallalailla kuin viime viikolla..

Hauskaa oli viel eilen illalla, kun tein jauheliharisoton myöhään illalla, että siinä on sitten ruokaa, kun tuun kotio.. Maistoin sitä, ni helkuta, että sain ravata vessassa..

Mikä ihme tekee mun mahan sekaisin.. Kunhan ei koulussa tarvii jatkuvasti olee vessassa.

Mutta nyt käyttää koiruliini pihalla ja sitten pyörän selkään.

Mukavoo päivää kaikille! :wave:

Heipat taustalta....
sinuhen tervehdys tuolla ylempänä... :LOL: Mä koitin etsiä, että onks tossa jotain mulle vai..ja sit tajusin, että sehän oli vaan tervehdys! =)

rina82 aloitin tänään oviksen metsästyksen Clearbluen digitaalisilla. Niissä saa tehdä mihin aikaan vrk:sta vaan, mutta se 4 h pissimättä pitää olla. Tein aamulla ja negaa näytti. Ärsyttävää hommaa..päätin jo et on eka ja vika kierto missä tikutan.

MOLLAKALLE onnittelut! Kyllä sut muistetaan! :heart:

Negat tai tädit saaneille :hug: Päivittäin oon lueskellut, vaikka oon hiljaksiin ollutkin.

Bumballe toivon selvyyttä tilanteeseen! Toivottavasti se plussa nyt vaan piilottelee ja vaavi olisikin jo matkassa!! :hug:

Juuri, Minun mielestä tuo on täysin selvä plussa :heart: Onnea, Milloin on sun lasketu aika?

Kiitos kovasti onnitteluista, vieläkin vaan vähän hirvittää vaikka ei enää mitään vuotoa ole tullut. Käyn katselemassa päivittäin teidän kuulumisia, olette niin ihania ettei ilman teidän kirjoituksia pärjää. :hug:

Kaa
MOLLAKKA ja juuri, onnea onnea onnea! Näistä tulee aina yhtä hyvälle tuulelle, etenkin näin aamuisin.

Sinuhe, se ovishan on noin 14 päivää ennen seuraavia kuukautisia. Näin on ihan mahdollista, että omatkin tuntemukset pitävät paikkaansa. Siitä vaan hyödyntämään kaikki mahdolliset päivät! :D

Itse olen tuskaillut tuon oviksen tunnistamisen kanssa ja nyt siihen on tullut selvyys. Kiitos muuten kaikille kommentoineille. Omat fiilikset olivat tässä kuussa seuraavat: tiistaina-keskiviikkona nipisteli oikean munasarjan puolelta. Perjantaina ja etenkin lauantaina samaan kohtaan suorastaan jomotti. Valkkis oli juuri sellaista kirkasta ja melko juoksevaa. (Juu, nää on aina kivoja lukea! Jatkoa seuraa... :D ) Sunnuntaina sitten illalla tuli se lima, josta on paljon ollut puhetta. Kanamunanvalkuaisen tapainen. Hieman meinais iskeä paniikki, kun olin juuri silloin lähdössä tanssikauden avajaisiin... Mielessä kävi, että lähdenkö vai vedänkö ukon petiin! Mutta kävin sitten ensin siellä avajaisissa... Pupuiltiin sitten illalla.

Tuo oli siis eilen. Voisiko olla niin hyvä tuuri, että peli olisi "kerrasta poikki"? Siis onko se raskautuminen mahdollista, koska edelliset pupuilut olivat keskiviikkona. Ja nyt sitten limojen jälkeen sunnuntaina. Oltiinko myöhässä? En siis tarkoita sitä olisinko raskaana, vaan että olisiko se mahdollista parin viikon päästä? Tuo oviksen limojen merkityksen kanssa kun mulla on vielä paljon epäselvyyttä.

Ihanaa,kun heti aamusta löytyy plussanneita!!! Onnea ja tarrasukkia :flower: =)
Tulen tänne tilittään, kun en voi oikein kenellekään muulle vielä.. Olin just lääkärissä, kun oikeassa kädessä on viikon päivät ollut joku ihmeellinen ötökän purema, ja nyt siihen on tullut punainen leveä rinkula ympärille.. no, lääkäri epäili, että olisi punkin purema ja lääkekuurihan siitä. Kysäsin, että vaikuttaako se lääkekuuri, jos sattuisin olemaan raskaana. Vaikuttaa kyllä ja kysäisi, mikä kp on (nyt siis kp 29). No, otettiin sitten varmuuden vuoksi verikoe eli jos täti ei kaarra paikalle, huomenna tai ke viimestään tiedetään sitten, että miten on käynyt... Sain alustavasti 2 viikon lääkekuurin. Jos sattumoisin olisinkin raskaana, pitää ottaa yhteyttä infektiolääkäriin ja lääkekuuria lisätään vielä kuukaudella. Lääkäri sanoi, että vähän kurja näin sanoa, mutta toivoo, ettei tästä kierrosta olisi vielä tärpännyt. Eli tässä sitten jännityksellä ja ristiriitaisin mielin odotellaan...

Kiitos kaikille onnittelijoille. Olette ihania!! :hug: Seuratkaa kaikki pian perässä tuonne plussanneiden puolelle niin on tuttuja ihmisiä sitten siellä. apua, pillitän täällä kohta silmät päästäni. olen aina ollut herkkä itkemään ja jos tämä vielä tästä pahenee niin eihän tule mitään.. paitsi ehkä nestehukka :LOL:

Mollakka en ihan tismalleen tiedä mikä minun kiertoni pituus on koska LA:han riippuu siitä. Mutta joku 29-30.4 eli siinä Vapun tienoilla. Eli samoihin aikoihin kuin sinulla. :hug:

Käväisin heti saman tien tuolla YTHS:llä (kun sen piiriin vielä kuulun) ja sain terveydenhoitajalle ajan klo 12. Jänskättää, kunhan en vain ala siellä pillittää, kun luulee vielä, että on ei-toivottu tilanne. :LOL:

Kaa
Alkuperäinen kirjoittaja juuri:
Käväisin heti saman tien tuolla YTHS:llä (kun sen piiriin vielä kuulun) ja sain terveydenhoitajalle ajan klo 12. Jänskättää, kunhan en vain ala siellä pillittää, kun luulee vielä, että on ei-toivottu tilanne. :LOL:

Heh, saahan sitä pillittää onnestakin, muistaa vaan hymyillä eikä olla suupielet alaspäin.
:D

mahtavaa saada lukea sellaisia uutisia, kun itselläni on juuri ovis meneillään, ja pupuilua on aamusta....ja ehkä nyt päivällä ...hehee ja sit vielä illalla...hihiiii, jospa nyt sit tulis tärppi, mieskin on todella toiveissaan :heart: ....selitin hänelle eilen oviksesta ja kaikkee, eihän ne miehet oikein tajuu, mun piti melkein piirtää kuva...hihi, mulla on niin ihana mies!!!

Paljon onnitteluja plussanneille :flower: . josko se tästä alkaisi kunnon plussauutisten vyöry =)
Itsellä pitäisi tällä viikolla joko tulla täti tai sitten ei. Jotain pahoinvointiakin muka on ollut, mutta taitaa olla vain mielikuvituksen aikaansaannosta. Ei esikostakaan minulla ollut mitään oireita juurikaan ennen jotain viikkoa 6 sitten kyllä oltiin pahoinvoivana monta kuukautta.
Mutta plussatuulia kaikille!

Hilipati, oho kun en muistanu miten tolla tervehdyksellä voisin saattaa hämätä! Sori, ihan ilonen tervehdys oli!!

Juuri, onnea tosi paljon! Ei teillä oikeesti menny kauaa tossa yrittämisessä, nopiasti onnistuitte! Onnea teille kaikille PALJON!

Ja oman itsensä tarkkailusta...Mulle on tullu finnejä! Yäk! Finnit ei yleensä korista minun naamaa, mut mikä lie hormoonihärö, kun nyt nenä punasena loistaa?

Kaa, me näköjään edetään sit ihan samaa tahtia! Ja peittoakin heiluteltu samoina päivinä, heh, oli hauska huomata. Aivan kuin itse olisin tuon tekstin kirjoittanu. Toivottavasti (edes) sun limat on niin hyvää kasvualustaa, et ootte onnistunu! Kaipa se on siis mahdollista, et on tullu raskaaksi, vaikka myös te pupuilitte viimeksi ke ennen eilistä. Sanotaan, et siittiöt voi elää 1-3 (5) pvää, mikäli tosiaan se lima on ravintorikasta. Mulla muuten jomottelee myös yhä, kuten sullakin.

Ai niin, olihan se Mollukakin ketä piti onnitella, eli hirmuisesti onnea teidänkin perheelle ja odotukseen. Pikkusen olen kateellinen, mutta lienee normaalin mitoissa vielä.

Ite oon ajatellu sortua taas niihin ovistikkuihin, mikäli ei tästä kierrosta tärpänny. Yrityskertoja on tietty vasta 2, ja toisaalta, kuka lie nyt sanoikin, niistä saa kyllä itselleen tuplastressit. Täytyy harkita tarkkaan.

aika toivotonta jos pitäisi paikkansa. Mun tietoihin oli tipahtanut yksi 1 liikaa. Kierron pituus olisi siis nyt 115/28. Jos millään joku jaksaisi sen vaihtaa. Täällä kans ovis oli ja meni ja peitot on heiluneet enemmän kuin ehkä tarvettakaan olisi. Kaikki raajat pystyyn että pamahtaa. Mollakalle hirmuonnea!!! Ja tietty muille plussanneille. Tää päänsärky saisi jo loppua. Tarttee turvautua Panadoliin.

SUURI onnittelu :hug: juuri! Eipä tarvinnut todellakaan sitten adoptiota suunnitella!!! Ihanaa... tarrasukkia matkaan! Mollakalle vielä myöskin! :flower:

Mulla ei koskaan oo ollu näin selkee ovulaatio. Tänään eilisen jomotuksen ja vuodon lisäksi tullu rinnat aroiksi. Pitänee vielä illan tunteina kellistää ukko vällyjen väliin :D

singa hurjat päivät :LOL: toivottavasti pandoli auttaa :wave:

Yhteistyössä