Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

:wave:
Toinen mussukka on meillä toiveissa ensi keväälle. Esikko syntynyt 01/07 löytyy jo kotoa ja nyt halutaan toinen kaveriksi. Vähän jää ikäeroa jos pian tärppää, mutta eipähän olisi vapaa-ajan ongelmia ;) Tänään kp 14/28(?) ja yk 1
kierron pituus vanhasta muistista tuo 28. Kerran on täti vasta käynyt kyläilemässä imetyksen lopetuksen jälkeen.
Veikkaan että eilinen pupuilu osui hyvin kohdalle ison "O":n kanssa. Nyt se jännäys taas alkaa...

-miiskamuuska-

Alkuperäinen kirjoittaja miiskamuuska:
:wave:
Toinen mussukka on meillä toiveissa ensi keväälle. Esikko syntynyt 01/07 löytyy jo kotoa ja nyt halutaan toinen kaveriksi. Vähän jää ikäeroa jos pian tärppää, mutta eipähän olisi vapaa-ajan ongelmia ;) Tänään kp 14/28(?) ja yk 1
kierron pituus vanhasta muistista tuo 28. Kerran on täti vasta käynyt kyläilemässä imetyksen lopetuksen jälkeen.
Veikkaan että eilinen pupuilu osui hyvin kohdalle ison "O":n kanssa. Nyt se jännäys taas alkaa...

-miiskamuuska-
Tervetuloa Joukkoomme! :hug:
Plussatuulia! :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja mouku80:
Tervetuloa Miiskamuuska! Pahoittelut tädistä Red Dragon! Sympatiat kaikille: odottavan aika on pitkä - ja tänä kesänä tuntuu todellakin, että kaikkialla on vauvoja ja raskaana olevia! :LOL:

Kiitos. Itsekin kävin tuossa kävelemässä kaupungilla.. Niin eikähän niitä raskaana olevia naisia tullut muutama.. Ja ees käyny pitkällä vaan nurkan takana kirjakaupassa!

Odottavan aika on tosiaan pitkä.. Jospa tärppäis tästä kierrosta.. En tykkää menkoista. Varsinkin, kun kivut on helvetilliset.. Mut vuoto ei ainakaan viel oo isoa.. :$

Kiitos Red Dragon... päänsärky helpotti vasta kun kävin nukkumaan. On ne pirullisia vaivoja. No sua kans varmaan helpotti kun alkoivat ja tietää että toimii paikat, vai mitä. :) Mä täällä vietän yksin syntymäpäiviäni ku muut nukkuu. Taidan keittää kahvit ja otan jätskiä pakkasesta. 29 vuotta on jo paljon.
PÄPPÄ:lle. Mul ei varsinaisesti ole kokemusta clomeista, vaikka niitä mulle määrättiinkin ennen "kakkosta". Ehdin syömään Terolutit loppuun kun testi näytti positiivista. Mulle ei lekuri maininnut ainakaan ultrista tai sivuvaikutuksista mitään. Nyt se pikkukakkonen on jo 1v 10kk.

mieki tikuttelin ovista taas mut eipä näkyny toista viivaa yhtään.. jännätään nyt molemmat oikein kunnolla seuraava viikko ku molemmilla kierto sama ja oviksen pitäs tulla ihan pian.. mulla tosin enää 5 tikkua jäljellä ja mulla vaan viskoo toi kierto aina minne sattuu niin alkaa jo tuntua etten ovuloi ollenkaan.. red dragonille pahoittelut tädistä ja samalaa onnittelut että se viimein tuli.. eipähän tarvii enää sitä ootella ja ens kierrossa sit täkki kunnolla heilumaan. onnea plussanneille! ihanaa ku täällä taas on iloisiakin kuulumisia :)

mieki tikuttelin ovista taas mut eipä näkyny toista viivaa yhtään.. jännätään nyt molemmat oikein kunnolla seuraava viikko ku molemmilla kierto sama ja oviksen pitäs tulla ihan pian.. mulla tosin enää 5 tikkua jäljellä ja mulla vaan viskoo toi kierto aina minne sattuu niin alkaa jo tuntua etten ovuloi ollenkaan.. red dragonille pahoittelut tädistä ja samalaa onnittelut että se viimein tuli.. eipähän tarvii enää sitä ootella ja ens kierrossa sit täkki kunnolla heilumaan. onnea plussanneille! ihanaa ku täällä taas on iloisiakin kuulumisia :)

Eih..huomenna pitäis olla taas tädin aika...mutta kumma kun minkäänlaisia oireita ei oo tullu..tai no tietty noi tissit on nyt vähä arat mut yleensä mulla on maha kipeä jo pari päivää ennen menkkoja..nyt ei mitään... mutta kyllä se sieltä varmaan taas pyyhältää kivuliaana paikalle... mitäs särkylääkkeitä sitä pystyis menkkojen aikana ottamaan jotka ei sitten mitenkää negatiivisesti vaikuttais lapsen yritykseen? eipä varmaan taida olla mitään??

Paljon onnea plussanneille :flower: ja iso :hug: red dragon tädin saapumisesta... Hyvä että se täti viimein saapui, tiedän hyvinkin kuinka rasittavaa on vaan odotella ja odotella vaikka testi näyttääkin negaa, mulla kun noi kierrot on aina mitä sattuu... Viitsitkös sinä, tai joku muu joka listaa päivittelee vaihtaa mulle kp:ksi 32, jossain vaiheessa on tippunut se 1 päivä pois.. Kiitoksia nyt jo etukäteen...
Ja tervetuloa Miiskamuuska! niin ja paljon onnea singa :flower:

Kovasti olen täällä taustalla seurannut kuulumisianne, tuntuu että aika moni taitaa olla myös siirtynyt taustajoukkoihin kun keskustelu ei käy täällä enää niin vilkkaana...

Omaa napaa sen verran että la testasin puhtaan negan mutta vielä täti ei ole paikalle saapunut joten toivo elää... Luulin jo viimeviikon loppupuolella kovien mahakipujen tarkottavan tädin tuloa mutta eipäs sitten tullutkaan, en tiedä voisko olla sitten että ovuloin vaan tosi myöhään... Mitään kummempia oireita ei oikein ole kumpaankaan suuntaan, rintoja kyllä vähän kutittaa silleen ovelasti mikä on aika kummaa... No mutta ei auta muu kuin odotella koska täti saapuu, taitaa olla pitkä kierto tulossa...

Jopas kiirettä pittää.. Ei kerkiä ees koneelle istumaan :D .
Onneksi ei ole enää koskenut mahaan.. Eilen oli ihan tajuttomat kivut siis.
Mutta miksi olen antanut itseni lihoa :'( . Kun tuo maha vain turpoaa.. Ikinä ei ole näin isoa mahaa ollut, ei siis raskauksien aikana. Tämä on hirveätä.. :headwall:

Ihanaa, huomenna taas koulupäivä =). Mukavampi mennä kouluun kuin työpaikalle.

Eilen otetusta verikokeessa sitten ei mitään eli sen mukaan en ole raskaana :( Tänään kp 30, mutta tädistä ei minkäänlaista tietoa.. En tiedä, pitäiskö tämän kierron osalta vaan suosiolta heittää jo kirves kaivoon, vai pitäiskö testata itse viikonloppuna uudelleen, jos tätiä ei näy..

Keskiviikko 22.8.2007

*Esikoisesta Haaveilevat*

Tinttara84...........kp. 5/16-29.....................yk. 54
Tähtisilmä79........kp. 8/36...........................yk. 7
Rhino..................kp. 9/27-28......................yk. 3
Hilipati.................kp. 12/27-35....................yk. 5
Sydänkäpynen.....kp. 12/30.........................yk. 2
Kylli-täti..............kp. 13/25-29....................yk. 6
Suikale................kp. 13/26-29...................yk. 4
nea85.................kp. 14/28........................yk. 3
katrinainen..........kp. 15/28-31...................yk. 2
mouku80............kp. 17/24-41...................yk. 4
Kaa....................kp. 17/28........................yk. 1
rina82................kp. 17/??........................yk. 28
wind...................kp. 24/30-40...................yk. 2
Tinkatar..............kp. 26/28........................yk. 1
piksu.................kp. 29/28-29...................yk. 3
gataa.................kp. 33/(24)31-39.............yk. 6
Diarmuid............kp. 39/35-40....................yk.2
Bumba...............kp. 47/31-34 ...................yk. 3

* Toista toivovat *

Pixie....................kp. 13/24...........................yk. 3
Caffee81..............kp. 13/28...........................yk. 6
äippä67................kp. 13/28-32.....................yk. 8
Vilinäiti..................kp. 14/36..........................yk. 16
balou....................kp. 15/19..........................yk. 1
weiss....................kp. 15/27-30.....................yk. 3
miiskamuuska.......kp. 15/28..........................yk. 1
sinuhe..................kp. 19/27...........................yk. 2
Summer81.............kp. 20/28...........................yk. 3
Äityli -84................kp. 22/31-40......................yk. 12
buffo.....................kp. 28/30..........................yk. 9
Poni06...................kp. 29/28-39.....................yk. 2
Venla-05................kp. 31/30..........................yk. 2
Hilbert...................kp. 31/?............................yk. 1
Äippä2006.............kp. 34/28..........................yk. 1

* Kolmatta kaipailevat *

Red Dragon...........kp. 3/34............................yk. 3
Carla.....................kp. 8/25-28......................yk. 3
aurinkoenergiaa.....kp. 10/28...........................yk. 7
singa....................kp. 17/28.........................yk. 3
jane70..................kp. 43/28..........................yk. 1
khalawah..............kp. 51/28..........................yk. 1

* Neljättä toivovat *

pikkumyy42..........kp. 11/28...........................yk. 2
äiti-1966...............kp. 21/26-30.....................yk. 6
Päppä...................kp. 22/26-30.....................yk. 5

*Viidennestä Haaveilevat*

mymmy myy........kp. 6/??............................yk. 3

*Haamuilijat*

* Plussanneet *

iida83...................................................................................12/07
Pikkueppu, Afu-82.................................................................01/08
Piipi79, Amalia-, Hissukka, Meillevauva, nipsuli, hannipupu.......02/08
Vauvakuumeinen, Olivia Ciba, tuittu-tilda...........................??/08
äiskä äiskä, Rhea, Papagena, Hope08, Suvitus,
Emminmamma, Nenya.........................................................03/08
mussu81, Joanna, Aina-Ilona, rakastava äiti, Mavi,
siksakki, pipar, Heikko-Peikko, Jopa73, Ellen83, pikkuvaemo,
MOLLAKKA, juuri.................................................................04/08

Alkuperäinen kirjoittaja Hilbert:
Eilen otetusta verikokeessa sitten ei mitään eli sen mukaan en ole raskaana :( Tänään kp 30, mutta tädistä ei minkäänlaista tietoa.. En tiedä, pitäiskö tämän kierron osalta vaan suosiolta heittää jo kirves kaivoon, vai pitäiskö testata itse viikonloppuna uudelleen, jos tätiä ei näy..

Kuinka kauan sinulla on myöhässä?
Itsellä oli viime kierto 23 päivää.. Ja menkat alkoi kp 34.. ikinä ei ole ollut noin paljoa myöhässä..

Jospa sinulle ei täti tulis kylään! Pidän peukut pystyssä, että testi näyttää plussaa viikonloppuna!
:hug:

Hilbert: Tein myös eilen aamulla negan. Mullakaan ei mitään tätioireita. Kn on niin takana ja kova, ettei sitä meinaa löytää. Lämmöt koko ajan koholla. Toivoa siis on meillä molemmilla vielä. Itsestä vaan tuntuu nyt ettei se raskaus vielä ole tärpännyt :'(

Kiitos Red Dragon ..

Venla-05 itsellä samanlaiset tuntemukset, ettei tästä ole tärpännyt. Ihmetyttää vain, kun silloin kun esikoista lähettiin yrittään sekä silloin kun imetyksen lopetin ja täti tuli, niin kierto on aina ollut tuon 28-29 pv ja nyt on siis kp 31, eikä minkäänlaista tietoa tädistä. No, kuten Redilläkin, niin täällä täti on poikennut varmaan matkalla jonnekin, ja tulee ärsyttävästi myöhässä :kieh: Tulis nyt sitten, että päästäis taas uudelle kierrolle...

Rohkeasti käväsi äsken ostaan r-testin, mutta kun tulin takaisin töihin, niin humpsahti housuissa. Piti kíiruulla mennä vessaan, mutta siellä oli valkkaria, missä ihan pieni hitunen rusehtavaa :( Oliskohan nyt kuitenkin täti tuloillaan..

mie en taida ovuloida ollenkaan.. turhauttaa.. haaleaa viivaa vaan mullakin ovistestissä.. tosin tummempi oli tänään ku eilen mut ei ikinä yhtä tumma... pitää vaan odotella ja toivoa että vielä se joskus plussaa näyttäs.. entäs jos en oikeesti ovuloi ollenkaan!? :'( ... en oo ikinä huomannut ovulaatiotani.. mahaan ei oo sen pahemmin sattunu eikä mulla oikeestaan mitään erikoisia ovislimojakaan oo tullu.. kuhan oon nuo testit käyttäny niin lopetan kyllä tän oviksen kyttäämisen.. tosi stressaavaa..

viimeks sanoin että kaikilla menkat, nyt taitaa kaikki olla pupuilees....minut mukaan lukien....:LOL:

oviksesta sen verran, omasta siis, mä kyllä huomaan heti ku se alkaa ja sitä ovislimaklönttiä ei voi olla huomaamatta...eli täällä pupuilu jatkuu viel nelisen päivää...hihiiii :heart:

Pakko tulla tännekin puolelle hihkumaan.

Sain äsken äärimmäisen, äärimmäisen haalean haamun mammaksi.fin herkällä testillä. Tosin se oli niin haalea, etten ole sulkenut pois viivan paikankaan mahdollisuutta.

Testailen lauantaiaamuna uudestaan, mikäli pahan onnen täti ei tule vierailulle sitä ennen.

Alkuperäinen kirjoittaja Tinkatar:
Pakko tulla tännekin puolelle hihkumaan.

Sain äsken äärimmäisen, äärimmäisen haalean haamun mammaksi.fin herkällä testillä. Tosin se oli niin haalea, etten ole sulkenut pois viivan paikankaan mahdollisuutta.

Testailen lauantaiaamuna uudestaan, mikäli pahan onnen täti ei tule vierailulle sitä ennen.
Paljon Onnea! Ilmoitahan sitten taas tuloksesta =)

Yhteistyössä