Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Paljon onnea plussanneille. Aivan ihanaa kuulla hyviä uutisia näin työpäivän päätteeksi :flower: :heart:

Itsellä odotellaan vielä. Jos joku korjais listaan, niin kp29. Kiitos etukäteen. Ei mitään oireita mihinkään suuntaan. Kn muuttunut oudon pieneksi kovaksi herneeksi??? :LOL: Kohta tietty katoaa, kun sitä ronkitaan...

Muutama pieni finni leukaan tullut, mikä normaalia ennen tätiä. Ei auta kun odottaa. En haluis toisaalta testata, kun nega sitte harmittaa. Luulen et kun täti tulis niin ei harmittais niin paljon :|

Paljon Onnea Juuri! :hug:

No, minulla alkoi tänään menkat. Hyvä niin. Eipähän tarvitse miettiä, että alkaavatko vai ei.. Ja nytten tiedän ainakin, että ei ole kierukan vika, jos ei tule..

Kierto on siis 34 päivää.. Katsoin kalenteria tarkemmin, niin viimeksi kierto on ollut 23 päivää.. No silti 11 päivää "myöhässä".

Oli todella kiva ensimmäinen koulupäivä! Oli ruokatunti.. Ja syömässä tuli olo, että jos nämä ei ole menkkakipuja, niin ei mitkään! Se vain yltyi ja yltyi. Menin käymään vessassa.. Kas kas.. Verta.

Ruokailun jälkeen alkoi tekstinkäsittely.. Ja kivut helvetilliset.. Ja eihän meillä tietenkään kotonakaan oo lääkettä eikä käsilaukussa vahingossakaan ois jäänyt!! En ymmärrä miksi minulla on aina ollut ihan mielettömät menkkakivut. Alkoi hiki valumaan otsalta.. Ois tehny mieli itkeä.. Tuntui kuin ois taju lähtenyt.. Yhdellä opiskelukavereista onneksi oli antaa yksi tabletti, joka auttoi just ja just.. Pystyin onneksi keskittyy, kun oli napakka opettaja..

Hauskinta, ku on sellainen ryhmä, joka opiskelee monimuoto-opiskeluna.. Joten emme viel oo päässeet tutuiksi toisillemme..

(pitää käyttää koira ulkona)

Mutta olen iloinen, että täti tuli kylään.. Nyt sitten on parempi näköjään tehdä monta kertaa päivässä.. Hiljaista olikin makkarin puolella varmaankin parisen viikkoo.. Pirhana, ku oisin tän älynny :LOL: .. Ni ois enemmän sekstailtu. Mutta ei ole ollut aikaa :'( . Ja näillä näkymin on viel vähemmän aikaa, ku itsellä kalenteri on aika täynnä.

Ei tullut itselle synttärilahjaa.. Jos tulis kesävauva :D . Ni ois kevät-, kesä-, ja syysvauva :D

Alkuperäinen kirjoittaja singa:
aika toivotonta jos pitäisi paikkansa. Mun tietoihin oli tipahtanut yksi 1 liikaa. Kierron pituus olisi siis nyt 115/28. Jos millään joku jaksaisi sen vaihtaa. Täällä kans ovis oli ja meni ja peitot on heiluneet enemmän kuin ehkä tarvettakaan olisi. Kaikki raajat pystyyn että pamahtaa. Mollakalle hirmuonnea!!! Ja tietty muille plussanneille. Tää päänsärky saisi jo loppua. Tarttee turvautua Panadoliin.
Nyt on korjattu. Toistamiseen jo sama erhe :ashamed: . En ymmärrä miten nämä mun sormet välttämättä haluaa ylimääräisiä numeroita lisäillä :/

Alkuperäinen kirjoittaja Venla-05:
Paljon onnea plussanneille. Aivan ihanaa kuulla hyviä uutisia näin työpäivän päätteeksi :flower: :heart:

Itsellä odotellaan vielä. Jos joku korjais listaan, niin kp29. Kiitos etukäteen. Ei mitään oireita mihinkään suuntaan. Kn muuttunut oudon pieneksi kovaksi herneeksi??? :LOL: Kohta tietty katoaa, kun sitä ronkitaan...

Muutama pieni finni leukaan tullut, mikä normaalia ennen tätiä. Ei auta kun odottaa. En haluis toisaalta testata, kun nega sitte harmittaa. Luulen et kun täti tulis niin ei harmittais niin paljon :|
Nyt on toivottavasti korjattu oikein!

Alkuperäinen kirjoittaja Kaa:
Red Dragon: tätistä :hug: ja toisaalta onnittelut, nyt on hyvä taas aloittaa uusi yritys. Saapiko udella, minkä ikäinen pentunen teillä on?

nimim. koiraharrastaja
Kiitos =). Tosiaan olen vain iloinen tädin saapumisesta (on tietenkin myös haikee olo.. miksei tärpännyt.. mutta kyl se sit kun sen aika on).

Nelly täyttää 6 kk 1.9. :heart:

onnea juuri :flower: :heart: tarrasukkia matkaan..

täällä ovisaikoja tosiaan vietellään.. tänään töissä rupes sattuu alavatsaan vasemmalle puolelle tosi kovasti.. turvottavalta tuntuu.. joten ukkoa vällyihin :D jännä ku viime kuussa ei sattunu mut tuli ne limat mut nyt taas sattuu.. ja aina vasemmalle puolelle sattuu :/ oon miettiny et kui ahkeraa sitä kannattas pupuilla näin ovis tuntemuksien aikaan? voi että kun tää onnistuis.. oon niin kärsimätön et en varmaa kauhee kauaa jaksa yrittää ilman tulosta :/ weiss joko siellä on tuntemuksia oviksesta? harjoittelemaan kannattaa ainakin mennä :) ja Kylli mites siellä? joko ovis tuntuu ohi menneeltä.. au au ku mulla tosiaan toi alavatsa kipee..

Ei hitsit... :kieh: taas kirjoitin pitkän pätkän ja kaikki katosi...

suikale: täällä ovistuntemukset väistymässä, onneksi tuli eilen harrastettua rakkautta, osui kerrankin oikeaan päivään. Tänään ajattelin kyllä vielä ukon kellistää illalla, ihan vain varmuuden vuoksi, ja tietennii läheisyyden vuoksi :D Nyt sielläkin sitten puuhiin, hus hus :D ja weiss myös, ja muut tietennii!!!

Red :hug: kivuista, ja nyt onnea uuteen kiertoon :flower:

weiss
:flower: plussanneille! Hyvä, että hyviä uutisiakin välillä on, liiaksi on ollutkin negaa viime aikoina.. Red Dragon :hug: tätistä, mutta eipähän tarvihe kauemmin ootella, vaan saa pian käyä harjotuksiin.. Suikale, tänään ollu kipuilua, miul kans vasemmalta vihloo.. Ukko makaa kipiänä sohvalla, joten tuskin toimiin päästään, kuume hipoo lähempänä 40, joten tuntuu taas, ettei onnistu vielkään. :ashamed: Eihän sil mitään voi, mutta vitutus on suuri! Ja miust tuntuu, että meempä minne tahansa, joka paikassa on raskaana olevia naisimmeisiä!!! Että tosiaan sydämestä riipasee! :'( Nyt tuntuu oikiasti, että onko koskaan miun vuoro enää kokea sitä onnea ja saaha joskus se pieni rinnalle.. No, ei kai sitä peliä ole viel menetetty tämänkään kierron aikana, koska limailua ei viel pahemmin ole!! Koittakaahan sie "suikku" (hih) ja kylli pupuilla miunkin eestä tänään.. Mie hakkaan päätäin.. :headwall:

:hug: weissille! No voi räkä. No eihän sille mitään voi jos on kipeänä. Älä heitä kirvestä kaivoon, kyllä se sun ja meidän kaikkien vuoro tulee sitten kun tulee. Kärsivällisyyttä sais antaa meille kaikille varmasti...
Hoida sie ukkoas, että se paranee. ei sille kuumeelle nyt mitään voi. Harmi että just nyt sairastui. Koeta sä pysyä terveenä!

weiss no voi itku.. jospa se ukko sieltä paranis pian ja pääsisitte hommiin.. jospa ne on niitä kasvukipuja vasta mitä saattaa tuntea etukäteen.. mustakin tuntuu et eipä tästä tule varmaan vieläkään mitään.. haluis niin kokea sen raskauden ja sen kun saa oman vauvan rinnalleen, mut.. mulla kans riipasee tosi pahasti sydämestä ku aina tulee raskaana olevia naisia vastaan tai ihan pieniä vauvoja.. :'( tosi ilkee tunne.. suikku :D pidä lippu korkealla (paraskin sanomaan) ja kyllä se sulla vielä onnistuu..

Kylli tiedän ton tunteen et kirjottaa hulluna ja jos se sit ei lähetäkää sitä tonne sivulle :headwall: mulla aina sillon rupee tökkimää ku kirjottaa oikein paljon.. mä en tiiä siitä oikeesta päivästä kyl.. kipuja kyllä on mut onkohan vasta kasvukipuja? vai ovis.. limoja ei kuitenkaa oo.. aaaaargh ota tästä nyt selvää :headwall: ukolle joskus selittää et nyt tuntuu et ois ovis tms ja sit kohta taas selittää et onkohan se ovis ku se laskuri näytti sitä ja tätä tai sit nyt tuntuu (limoista mitä en tietenkää ukolle sano) kyl vähä sellaselta et ois ovis.. tai ukko viime kierrossaki jo sanoa et eikös se vähän aikaa sit ollu.. nooo selitä siinä sit et ei sitä välttämättä tiiä millon on, ei ihme jos ukolla pää sekaisin :LOL:

plussatuulia ja peitonheilutus päiviä kaikille :whistle: :LOL:

weiss
Kiitos Suikku :D !!! Kyl miekin uskon, että se päivä koittaa, mutta odottavan aika on liian pitkä! Enkä miekään noista oviksista enää selvää ota, mahtaako niitä olla ensinkään?? Joskus kun sitä limailua on oikeen tosissaan ja nyt ei viel ainakaan mitään ja viime kierrossa oireet oli niin "pahat", nänninpäätkin oli niin pirun kipiät, ettei koskee saattanu, nyt ei viel ainakaan semmosia oireita ole.. Mie toivon, että olis vasta kypsymässä.. No, heilutellaan myö täällä, kun tuo ukko tuosta tokenee.. Ja sitten kyllä niin kovasti, ettei ukkokaan kävele muutamaan päivään :LOL: !! Periksi mie en kuitenkaan anna.. Piru, myö kyllä se täti nyt teilataan!! :kieh:

Hei!
Siis se siitä taustailusta :LOL: !
No toivoisin että jos joku voisi kertoa vastauksen seuraavaan kysymykseen.
Eli mulla alkoi silloin viime ma menkat TOSI runsaina ja sitä sitten tuli 4pv ja päälle 3dl, nyt sitten oli pe-su ihan puhdasta, mutta sunnuntai iltana vuoti taas kirkasta verta. kipuja on ollu lähinnä alavatsalla viimeisestä oviksesta lähtien. ja huimausta, pahoinvointia. raskaustesti negatiivinen. ja tänään kävin lääkärillä niin otti vaan papan, ja huomenna vien pissanäytteen, että onko virtsatietulehdusta...(??)
eli vieläkin tulee tuhrua...
MITÄ TÄÄ ON? mie oon ihan että HÄH?
Lääkärikään ei osannu sanoa mittää..Gynelle pääsee vasta syyskuussa!
Kertokaa pliis...johtuuko tää vielä km...nää oli kyllä jo kolomannet menkat km jälkeen!!!

Mulla on listassa yk 7, vaikka se pitäs olla 6...Mitähän mä oon taas sekoillu...Kuiteskin jos joku sen viitsis päivittää...

ONNEA PLUSSANNEILLE!!! Miekin jo haluaisin päästä mahaa kasvattamaan ihan luvallisesti :p

Hyvä juttu, että menkat sit alkoi RED, ettei enää tarvii niitä odotella...

Heippa kaikille pitkästä aikaa...!
Ollaan täällä vähän sairasteltu ja sen vuoksi ei ole tullut koneella oltua, mut jos taas pikku hiljaa ehtisi täälläkin pyörähtää.
Kaikille tädin yllättämille suuret :hug: :hug:
Ja kaikille plussanneille :flower: :flower: :heart:

Oma napa asiaa...
mahan kanssa ollut ongelmia muutaman viikon ja ensin ajattelin, et kyseessä on sitkeä pöpö, mut kun ei vaivannut kun n. kerta kaks/viikossa niin menin tutkimuksiin ja tietenkään kokeissa ei ollut mitään missään. Nyt lauantai-sunnuntai iltana alkoi taas vaivata ja kun ei hellittänyt vielä su yönä klo 01.00 vaikka olin ottanut kaksi sappi lääkettäkin et jos olis sitä vaivaa, niin päätin ajaa sairaalan yö päivystykseen-> siellä taas lisää kokeita liittyen sappi arvoihin no, ei mitään antoivat kuurin Nexiumia koska ilmeisesti on vatsa "ressannu" itsensä huonoon kuntoon.. Onneksi menin niin sain viime yönä nukuttuakin .. No tänään kävin myös gynellä ihan normi tark. ja puhuttiin et kun imetyksen lopetuksesta on jo yli vuosi ja ei ehkäisyä eikä kuitenkaan ole tärpännyt, niin määräsi mulle Clomi-kuurin..
Luulin, et sitä ei määrätä jos on ihan sään.kierto ja yleensä oviskin tulee(kipujen perusteella). No ei se mitään jos nyt sit onnistuis niin hyvä juttu, muuten tämä asia saa saa jäädä sit taustalle, pakko saada elimistö kuntoon eikä ressata aina mahalla kaikkea.
Onko muuten kenelläkään kokemusta clomista? Onko sivuvaikutuksia (se tosin on yksilö kohtaista), onko auttanut yms?
Luin myös netistä, et yleensä on kuurin aikana jotain seurantaakin ultralla, koska riskinä on monisikiö raskauksia eli jos on rakkuloita kolmeakin niin suositellaan ehkäisyä siinä kierrossa?! No mulle ei kuitenkaan puhuttu siis seurannasta mitään vaan resepti on neljä viiden pv:n kuuria.
Kertokaa jos on kokemuksia tai tietoa asiasta.!

Johan tuli pulinaa toivottavasti joku jaksaa lukeakin tämän sekavan sepustuksen.

:wave: :ashamed:

Tiistai 21.8.2007

*Esikoisesta Haaveilevat*

Tinttara84...........kp. 4/16-29.....................yk. 54
Tähtisilmä79........kp. 7/36...........................yk. 7
Rhino..................kp. 8/27-28......................yk. 3
Hilipati.................kp. 11/27-35....................yk. 5
Sydänkäpynen.....kp. 11/30.........................yk. 2
Kylli-täti..............kp. 12/25-29....................yk. 6
Suikale................kp. 12/26-29...................yk. 4
nea85.................kp. 13/28........................yk. 3
katrinainen..........kp. 14/28-31...................yk. 2
mouku80............kp. 16/24-41...................yk. 4
Kaa....................kp. 16/28........................yk. 1
rina82................kp. 16/??........................yk. 28
wind...................kp. 23/30-40...................yk. 2
Tinkatar..............kp. 25/28........................yk. 1
piksu.................kp. 28/28-29...................yk. 3
gataa.................kp. 32/(24)31-39.............yk. 6
Diarmuid............kp. 38/35-40....................yk.2
Bumba...............kp. 46/31-34 ...................yk. 3

* Toista toivovat *

Pixie....................kp. 12/24...........................yk. 3
Caffee81..............kp. 12/28...........................yk. 6
äippä67................kp. 12/28-32.....................yk. 8
Vilinäiti..................kp. 13/36..........................yk. 16
balou....................kp. 14/19..........................yk. 1
weiss....................kp. 14/27-30.....................yk. 3
miiskamuuska.......kp. 14/28..........................yk. 1
sinuhe..................kp. 18/27...........................yk. 2
Summer81.............kp. 19/28...........................yk. 3
Äityli -84................kp. 21/31-40......................yk. 12
buffo.....................kp. 27/30..........................yk. 9
Poni06...................kp. 28/28-39.....................yk. 2
Venla-05................kp. 30/30..........................yk. 2
Hilbert...................kp. 30/?............................yk. 1
Äippä2006.............kp. 33/28..........................yk. 1

* Kolmatta kaipailevat *

Red Dragon...........kp. 2/34............................yk. 3
Carla.....................kp. 7/25-28......................yk. 3
aurinkoenergiaa.....kp. 9/28...........................yk. 7
singa....................kp. 16/28.........................yk. 3
jane70..................kp. 42/28..........................yk. 1
khalawah..............kp. 50/28..........................yk. 1

* Neljättä toivovat *

pikkumyy42..........kp. 10/28...........................yk. 2
äiti-1966...............kp. 20/26-30.....................yk. 6
Päppä...................kp. 21/26-30.....................yk. 5

[b]*Viidennestä Haaveilevat* [/b]

mymmy myy........kp. 5/??............................yk. 3

*Haamuilijat*

* Plussanneet *

iida83...................................................................................12/07
Pikkueppu, Afu-82.................................................................01/ 08
Piipi79, Amalia-, Hissukka, Meillevauva, nipsuli, hannipupu.......02/08
Vauvakuumeinen, Olivia Ciba, tuittu-tilda...........................??/08
äiskä äiskä, Rhea, Papagena, Hope08, Suvitus,
Emminmamma, Nenya.........................................................03/08
mussu81, Joanna, Aina-Ilona, rakastava äiti, Mavi,
siksakki, pipar, Heikko-Peikko, Jopa73, Ellen83, pikkuvaemo,
MOLLAKKA, juuri..................................................................04/ 08

Yhteistyössä