Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

weiss
Onpas täällä hiljasta :eek: ! Ajattelin vain piipahtaa.. Suikale ja Kylli, onko ovis oireiluja vielä, taietaan samoilla mennä.. Itellä oli oudon lievät ovis kipuilut.. Eikä oikeen limojakaan, mistä lie johtunee, voisko olla, ettei ovista olisi ollu ollenkaan, vaikka kyllä mahasta on nippaillu ja nyt alavatsasta välillä vihloo, tissinpäätkin on vähän arat, mutta ei ihan normaalin kipiät kuitenkaan.. Ja päästiin taas eilen pupuilemaan, kun tuo ukkoki jo vähä parempi.. (taitaa olla innoissaan itekki, kun kerranki akka haluaa niin, ettei taho loppua tulla :LOL: ) Eläkä sie Red Dragon ennustus eukkoihin usko, hölyn pölyä!! Kyllä teille viel lapsi siunaantuu.. :heart: !

weiss eipä täällä kummemmin ole enää oireiluja siitä.. paitsi koskeutta.. mullakaan ei limoja oo ollu.. mut en hirveesti greippimehuakaan ole juonu.. viimeks se näytti limoja hyvin.. kipuilua ollu vähän.. nyt jo turvotuksen tuntu loppunu.. aattelin tuon ukon kellistää tänään, kunhan jalkapallon tuijottelulta kerkiää (ja sehän on kerittävä :) ).. sinänsä toosi typerää ku ei varmaks tiiä millon ovis on, ees suunnillee.. ois jotenki niin paljon helpompaa.. nyt ku oon miettiny sitä luteaalivaiheen pituutta ni jos se on 9 ni ovis on hulmattavasti myöhemmin mut jos se on suunnilleen sen 14 ni se ois tänää tai ihan lähipäivinä.. en millään jaksais malttaa tässä puuhassa.. ja sit tosiaan se perhanan endo ni tiiä sit nuista kipuiluista et mistä se johtuu.. oon suunnillee yrittäny päätellä missä kohti ois se ovis kipuilu mut tiiä sit.. eilen kyl tuntu ihan alhaalla vasemmalla kipuja ja mulla kun endoa on vaan vatsaontelossa.. on vähän tällänen olo :headwall: jos rupee oikein miettimällä miettii.. onneks töissä ei tosiaankaan kerkee miettii.. paitsi välillä haaveilen kun pieni nyytti sylissä et voi kun mullakin olis tälläinen..

Dragon mulle se madame ennusti et syntyy tyttö vasta joulukuussa 2008!! en tosiaankaan halua sinne ootella.. mut hyvin tod.näköstä on et joudun oottaa.. mut eihän me sitä akkaa uskota vai mitä?

Torstai 23.8.2007

*Esikoisesta Haaveilevat*

Tinttara84............kp. 6/16-29.....................yk. 54
Tähtisilmä79........kp. 9/36..........................yk. 7
Rhino....................kp. 10/27-28...................yk. 3
Hilipati..................kp. 13/27-35...................yk. 5
Sydänkäpynen......kp. 13/30........................yk. 2
Kylli-täti................kp. 14/25-29...................yk. 6
Suikale..................kp. 14/26-29...................yk. 4
nea85....................kp. 15/28........................yk. 3
katrinainen...........kp. 16/28-31...................yk. 2
mouku80..............kp. 18/24-41...................yk. 4
Kaa.......................kp. 18/28........................yk. 1
rina82...................kp. 18/??........................yk. 28
wind.....................kp. 25/30-40...................yk. 2
Tinkatar...............kp. 27/28........................yk. 1
piksu....................kp. 30/28-29...................yk. 3
gataa...................kp. 34/(24)31-39.............yk. 6
Diarmuid.............kp. 40/35-40....................yk.2
Bumba................kp. 48/31-34 ...................yk. 3

* Toista toivovat *

Pixie....................kp. 14/24...........................yk. 3
Caffee81..............kp. 14/28..........................yk. 6
äippä67................kp. 14/28-32....................yk. 8
Vilinäiti.................kp. 15/36.........................yk. 16
balou....................kp. 16/19.........................yk. 1
weiss....................kp. 16/27-30....................yk. 3
miiskamuuska.....kp. 16/28.........................yk. 1
sinuhe..................kp. 20/27.........................yk. 2
Summer81...........kp. 21/28.........................yk. 3
Äityli -84..............kp. 23/31-40....................yk. 12
buffo....................kp. 29/30.........................yk. 9
Poni06..................kp. 30/28-39...................yk. 2
Venla-05...............kp. 32/30........................yk. 2
Hilbert..................kp. 32/?...........................yk. 1
Äippä2006............kp. 35/28........................yk. 1

* Kolmatta kaipailevat *

Red Dragon...........kp. 4/34..............................yk. 3
Carla.....................kp. 9/25-28..........................yk. 3
aurinkoenergiaa.....kp. 11/28...........................yk. 7
singa....................kp. 18/28..............................yk. 3
jane70..................kp. 44/28..............................yk. 1
khalawah..............kp. 52/28.............................yk. 1

* Neljättä toivovat *

pikkumyy42..........kp. 12/28...........................yk. 2
äiti-1966...............kp. 22/26-30.......................yk. 6
Päppä...................kp. 23/26-30.......................yk. 5

*Viidennestä Haaveilevat*

mymmy myy........kp. 7/??............................yk. 3

*Haamuilijat*

* Plussanneet *

iida83...................................................................................12/07
Pikkueppu, Afu-82.................................................................01/0 8
Piipi79, Amalia-, Hissukka, Meillevauva, nipsuli, hannipupu.......02/08
Vauvakuumeinen, Olivia Ciba, tuittu-tilda...........................??/08
äiskä äiskä, Rhea, Papagena, Hope08, Suvitus,
Emminmamma, Nenya.........................................................03/08
mussu81, Joanna, Aina-Ilona, rakastava äiti, Mavi,
siksakki, pipar, Heikko-Peikko, Jopa73, Ellen83, pikkuvaemo,
MOLLAKKA, juuri.................................................................04/08

Oli muuten hippasen pelottava rajuilma tänään. siitä johtuen aamulla huojutti ja oli heikko-olo. Kun se ukkonen loppui, loppuivat myös vaivani. Jotenkin en jaksa itse uskoa että olisi tärpänny tästä kierrosta kun en ole jaksanut asiaan paneutuakaan sen enempiä. Kuitenkin plussia+++++++ muille ja ehkä miullekin...

Minua väsyttää.. Miten nämä aamuherätykset o ruvenneet olee näin pahoja. En saa itseäni millään ylös.. Nousen kyl sängystä, mutta nyttenkin on olo, että voisin vaikka tähän nukahtaa.. Ja töissä pitäisi jaksaa olla 8-16!
Ja minkähänlainen operaatio on oppisopimuspaikan vaihtaminenkin.. Ei oikein tulla työjutuissa toimeen pomon kanssa.

Mutta koiruliinin kansa lenkille..

Mie kuolen tähän väsymykseen. Silmät meinaa mennä väkisin kiinni..
Jospa ne heräis, ku lähtee pyörällä ajaa töihin.

Tinkatar, onnittelut haamusta :flower: !
Meikkikselle tuli eilen selvääkin selvempi nega :kieh: No, nyt on pakko uskoo, ettei tästä kierrosta sitte onnistunut, täytyy siirtyä taustaileen tuonne kesävauvojen haaveilijoihin :(
Tädistä ei minkäänlaista merkkiä, tulis nyt niin pääsisi taas hommiin...

Torstai 23.8.2007

*Esikoisesta Haaveilevat*

Tinttara84............kp. 6/16-29.....................yk. 54
Tähtisilmä79........kp. 9/36..........................yk. 7
Rhino....................kp. 10/27-28...................yk. 3
Hilipati..................kp. 13/27-35...................yk. 5
Sydänkäpynen......kp. 13/30........................yk. 2
Kylli-täti................kp. 14/25-29...................yk. 6
Suikale..................kp. 14/26-29...................yk. 4
nea85....................kp. 15/28........................yk. 3
katrinainen...........kp. 16/28-31...................yk. 2
mouku80..............kp. 18/24-41...................yk. 4
Kaa.......................kp. 18/28........................yk. 1
rina82...................kp. 18/??........................yk. 28
wind.....................kp. 25/30-40...................yk. 2
Tinkatar...............kp. 27/28........................yk. 1
piksu....................kp. 30/28-29...................yk. 3
gataa...................kp. 34/(24)31-39.............yk. 6
Diarmuid.............kp. 39/35-40....................yk.2
Bumba................kp. 48/31-34 ...................yk. 3

* Toista toivovat *

Pixie....................kp. 14/24...........................yk. 3
Caffee81..............kp. 14/28..........................yk. 6
äippä67................kp. 14/28-32....................yk. 8
Vilinäiti.................kp. 15/36.........................yk. 16
balou....................kp. 16/19.........................yk. 1
weiss....................kp. 16/27-30....................yk. 3
miiskamuuska.....kp. 16/28.........................yk. 1
sinuhe..................kp. 20/27.........................yk. 2
Summer81...........kp. 21/28.........................yk. 3
Äityli -84..............kp. 23/31-40....................yk. 12
buffo....................kp. 29/30.........................yk. 9
Poni06..................kp. 30/28-39...................yk. 2
Venla-05...............kp. 32/30........................yk. 2
Hilbert..................kp. 32/?...........................yk. 1
Äippä2006............kp. 35/28........................yk. 1

* Kolmatta kaipailevat *

Red Dragon...........kp. 4/34..............................yk. 3
Carla.....................kp. 9/25-28..........................yk. 3
aurinkoenergiaa.....kp. 11/28...........................yk. 7
singa....................kp. 18/28..............................yk. 3
jane70..................kp. 44/28..............................yk. 1
khalawah..............kp. 52/28.............................yk. 1

* Neljättä toivovat *

pikkumyy42..........kp. 12/28...........................yk. 2
äiti-1966...............kp. 22/26-30.......................yk. 6
Päppä...................kp. 23/26-30.......................yk. 5

*Viidennestä Haaveilevat*

mymmy myy........kp. 7/??............................yk. 3

*Haamuilijat*

* Plussanneet *

iida83..................................................................... ..............12/07
Pikkueppu, Afu-82.................................................................01/0 8
Piipi79, Amalia-, Hissukka, Meillevauva, nipsuli, hannipupu.......02/08
Vauvakuumeinen, Olivia Ciba, tuittu-tilda...........................??/08
äiskä äiskä, Rhea, Papagena, Hope08, Suvitus,
Emminmamma, Nenya.........................................................03/08
mussu81, Joanna, Aina-Ilona, rakastava äiti, Mavi,
siksakki, pipar, Heikko-Peikko, Jopa73, Ellen83, pikkuvaemo,
MOLLAKKA, juuri.................................................................04/08

Joo muokkasin omani vain Miten Red, tuletko kesäpinoon listan kanssa? :hug: =)

Huomenta, Tinkatar, ootko jo testannu uudestaan? Oliko sulla värillinen se haamuviiva (ts. saman värinen kuin testiviiva)? Mä sain kerran testiin sen "viivapaikan", oli sellainen harmahtava hailu viiva, ja ei valitettavasti tosiaan ollut sitten merkki mistään. Mutta toiv. sulla siis oli väriä haamussa!!

Se joka seuraavaksi päivittää listaa niin voisiko yst. muuttaa mulle kierros pituudeksi 23-40. Huomasin, että olin hieman väärin laskenut ne kierrot. Kiitos!

Mietin että tekisinkö tänään ovistestin. Saa nähdä... Nyt on jo kp 18 kuitenkin, mut mulla on ollu kaksi kertaa kolmesta (pillerien jälkeen siis) aika pitkä kierto.

Kiitoksia haamuonnitteluista :)

mouku80 En ole vielä testannut uudestaan, vaan ajattelin testata sitten lauantaiaamuna, jos ei se täti pyrähdä paikalle. Se haamuviiva oli kyllä punainen, joten siinä mielessä olen toiveikas, ettei kyseessä ole vain viivapaikka. Mutta kun oviksesta on nyt vasta 15 päivää, niin tämähän saattaa kääntyä vielä mihin suuntaan tahansa.

Ei vieläkään tullut kunnollista viivaa kontrolliviivan seuraksi ovistestiin vaan nyt se toinen viiva oli tosi haalea, jos sitä vertaa eiliseen ja toissapäiväiseen viivaan. Kumma juttu...Nyt on kuitenkin jo kierron puoliväli eikä ovista näy missään...

TINKATAR onnea :heart: ihanaa, kun ees jollain tärppää!!!

Ei vieläkään tullut kunnollista viivaa kontrolliviivan seuraksi ovistestiin vaan nyt se toinen viiva oli tosi haalea, jos sitä vertaa eiliseen ja toissapäiväiseen viivaan. Kumma juttu...Nyt on kuitenkin jo kierron puoliväli eikä ovista näy missään...

TINKATAR onnea :heart: ihanaa, kun ees jollain tärppää!!!

Tinkatar: kuulostaa siis lupaavalta! =) Ootpa tosi kärsivällinen kun jaksat odottaa lauantaihin asti. Pidetään peukkuja. Sullahan nopeesti onnistaisi jos nyt niin hyvin käy, kun on vasta yk 1.

Tein sen ovistestin, haalea viiva. Pitäisikö sen loogisesti mennä niin, että ensin ei näy juuri mitään, ja sit oviksen tienoilla viiva alkaa vahventumaan päivä päivältä? Tosin caffeen kokemus juuri osoitti ettei ilmeisesti aina niinkään mee. Mut kommentoikaa please te, jotka ootte enemmän tehneet noita testejä.

mä oon päättänyt olla ressaamatta, mutta kuume painaa liikaa. olin laskenut kiertonikin ihan pyllylleen ja ilmeisesti ei tästä kierrosta ainakaan raskauduta. Mikä piru siinä on ettei malta olla ajattelematta ja lukematta kaikkia mahdollisia artikkeleita. Niin ja kaikki muutkin näyttää olevan raskaana, ainaki ku ulkona kävelee ni kaikki "mahaiset" tulee vastaan. AAAAAAAARGH!!!

mie oon viikon verran ovista testaillu ja mulla viivan vahvuudet heittelee koko ajan. toissapäivänä ei tullu ku aivan haalee viiva,eilen tuli vähä tummempi ja tänään taas aika haalea..oikeestaan koko viikon on tullu välillä vähä tummempaa, välillä vähä haaleempaa viivaa.. luulen että enemmänki vaikuttaa viivan vahvuuteen se miten paljo on juonu ennen testaamista.. luulisin.. mulle ei näköjään tule sitä tumma viivaa laisinkaan.. eilen ja tänään tuli kyllä kananmunan valkuaista muistuttavaa limaa.. kertokaa joku oisko tää nyt sitä ovislimaa..? outoa jos on ku ei tuu positiivista ovis tulosta. toivottavasti teillä mouku ja caffee tulee pian 2 yhtä punaista viivaa.. mä en kyl enää ikinä testaa ovulaatiota kuhan oon noi tikut käyttäny.. masennun vaan enemmän ku en ovuloi ollenkaan..

Just joo... Kuulostaa aika turhauttavalta toi oviksen metsästys. Ja mulla ei ainakaan oo varaa alkaa joka kuukausi hommaamaan niitä tikkujakaan. Blääh! nea, mun testeissä ainakin lukee ettei saisi juoda kahteen tuntiin ennen kuin tekee testin. Ootko noudattanut tuota ohjetta? Ainakin mun käsityksen mukaan toi kananmunan valkuaista muistuttava lima vois olla just sitä ovislimaa. Mulla on myös oviksen aikoihin ja ilmeisesti varsinkin sen jälkeen yleinen oire ollut rintojen kipeytyminen. Nyt ei vielä merkkiä kyllä siitäkään.

Ehkä parempi olis kun ei mitään tarkkailis eikä testailis ja yrittäis vaan harrastaa sitä seksiä säännöllisesti. Mutta ei siihen nyt tunnu pystyvän vaikka alussa tarkoitus oli. :LOL:

Onnea Onnea Tinkatar!!! Toivottavasti viiva siitä vahvistuu ja pääset nauttimaan (???) raskaudesta!

Diarmund, millon oot ajatellu testailla? Sulla noi päivät alkaa olemaan jo mallillaan?

Ja oma napa...Tosi paljon ollu kaikenmaailman kolotuksia ja nippailuja, vaikka kp vasta 20. Siis menkkamaisia. On mulla ihan vasta kierto ollukin 21, joten kai se on sit mahdollista olla tälläkin kertaa. Singa, kuulostaa noi sun pohdinnat tästä kuumeilusta niin harmittavan tutulta...! Eilen piti ihan tarkistaa, miten kauan ne siittiöt sit elikään, vaikka tietoa oli jo etukäteen. Mut epäilys kaivoi mieltä. Juu, oikein muistin, 1-3 (5) pvää. Ois siis ihan mahdollista, vinkki Kaa, et olis tärpänny sittenkin!! Eli ke touhuttiin, limat alko tulemaan runsaana pe ja su alko loppuu jolloin nähtiin jälleen miehen kanssa kammarissa.

Tinkatar onnea haamusta! :flower: :heart:

Pakkohan sitä välillä on käydä raportoimassa omiakin kuulumisia, vaikka taustalla koitan pysyä. Mitähän tuokin sitten auttaa, kun joka päivä teidän kuulumiset kuitenkin luen... :whistle:

Ovista oon maanantaista asti siis metsästänyt aamupisusta, negaa näyttää. Clearbluen digitaalitestit on käytössä. Muuten testinä vaikuttaa hyvältä. Pahin pelko vaan on, ettei sitä plussaa tule ollenkaan, eli etten ovuloi. Vaikka mitä se hyödyttäis kun vauvan alulle saantiin tarttis tehdä muutakin..nyt oltu niin väsyneitä ettei puhettakaan mistään toiminnasta. Sinuhe kirjoitti niin hauskasti, että "nähtiin jälleen miehen kanssa kammarissa" :LOL: Huvittava ilmaisu! Pitäisköhän meidänki sopia treffit makuukammariin! =)

Hei mites Bumba!? Onko hetkeen kuulunut mitään? Päivät huisin pitkällä.

oon yrittäny olla vähemmällä juonnilla aina pari tuntii ennen testaamista mut oon kyl jotain aina juonu. pitää huomenna yrittää olla juomatta.. mul ei kyl yleensä rinnat oo kipeet muuta ku just ennen menkkojen alkua.. enkä oo limojakaan ennen nähny.. nyt ehkä sen takii tulee limat runsaamapna ku oon juonu kreippi mehua joka päivä lasillisen kuukauden ajan.. mut pitää nyt tosiaan rajottaa tätä ovulaation kyttäämistä.. tulee jos tulee, jos ei tule niin sit pitää varmaan painella lääkäriin tutkimuksiin kuhan pari kuukautta ainaki mennään eteenpäin. tsemppiä muille :wave:

Yhteistyössä