Tuun tänne taas kurkkimaan, vaikka tämä kierto olikin tarkotus pysyä poissa. Kierron alun onnistuin olemaan ajattelematta koko vauva-asiaa ja tauko teki kyllä hyvää. Päätin, etten kuvittele tässä kierrossa mitään oireita itselleni, mutta... Maha on särkenyt jo viikon, jota mulle ei tapahdu edes tädin tullessa. Oviksen bongasin tällä kertaa ihan kierron alussa, joten luteaalivaihe olis kai ainakin tarpeeks pitkä raskautumiselle. Muakin on mietityttänyt toi liian lyhyt luteaalivaihe, josta täällä on ollut puhetta.
Ihmeteltyäni tota vatsasärkyä tein yhden testinkin jo. Joo, oon tosi kärsimätön. :headwall: Jonon hänniltä testailen ja kiertopäiviäkin on hurjat 17. Mutta ajattelin, että jos olisinkin ollut viimekierrosta raskaana tädistä huolimatta.
Mutta en ole raskaana ainakaan viimekierrosta, koska sillon olisi pitänyt tulla selkeä plussa jo. Eikä tullut. Mutta tässä kierrossa on ehkä toivoa, koska jotain epämääräistä siihen testiin tuli. Oon testannut ennenkin Vilja-testillä ja nega on ollut ihan puhdas ikkuna ilman viivanpaikkaa tai mitään. Nyt siihen ilmesty sellanen haalee viivan paikka, jossa ei ollut yhtään väriä ja sen vieressä ehkä jotain epämääräistä punasen viivan alkua ikkunan yläreunassa. Ota siitä sitte selvää... Epäilisin, että testissä olisi ollut jotain vikaa. Onko kenelläkään kokemusta tosta testimerkistä? Onko siinä viivanpaikkaa?
Juu, mutta testaan ens viikolla uudestaan. Saa nähdä kuinka pitkään hermot kestää pitkittää. Tässä kuussa pettymys tulee oleen kyllä tosi suuri kun kuvittelen taas jo vaikka mitä...
Onnea Tinkatarelle haamusta ja muille paljon plussatuulia! :heart: