Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Voi tätä minun oloa.. Mulla kiertopäivät alussa.. Ja jo nyt haluis, että tärppäis pian..

Halut on mielettömät.. Mie haluun vauvan.. Pian.. Haluis päästä ostelee kaikenlaista kivaa, uutta toiselle..

Tää on ihan mieletöntä.. Lopussa odottelee, että päivät menis nopiaa, että tietäis tuleeko täti.. Joten nyt odottaa kans samaa, että ois kierto siinä vaiheessa, että vois tärpätäkin.

Kääks.. En ees itekään taida ymmärtää mitä yritän selittää :LOL:
 
singa mullakin toi ovis oli totaalisen hukassa tässä kierrossa, tai siis oviksen olin bongaavinani vaikka kuinka moneen kertaan... Nyt kuitenkin näyttää että ovis olis ollu n. viikko sitten koska tätiä ei näy eikä kuulu ja raskaustesti näyttää negaa... Ei ole tosiaan pitkiin aikoihin ollut näin pitkää kiertoa... Toivotaan että meillä kummallakin on kuitenkin ollut 'hyvä' ovis vaikkakin salakavala :)
äiti-1966 :flower: hyvää jatkoa!! voipihan se vielä olla niin että teille kuitenkin olisi nelonen tästä kierrosta tulossa :)

Tinkatar PALJON PALJON ONNEA!!! :flower: toivottavasti mäkin ja tietty kaikki muutkin päästään siirtymään sun perässä odotuspuolelle piakkoin...

Hilbert :hug: toivotaan että sun keho vaan jekuttaa sua ja oikeesti siel vatsassa olisikin pieni ihmisen alku mut se ei vaan näy viel testissä...

Mulla siis testi näyttää negaa (eilen tein) ja oireita ei oikeen oo ollenkaa... Alaselkää pikkasen särki eilen ja tänään mikä vois tarkottaa tätiä mut ei kyl sillee kunnola... Kokoajan tuntuu et jotain valuu housuun mut ei se ainakaan täti oo... Miten nää päivät voi kuluu näin hitaasti, tekis mieli kokoajan testata... Yrityksen alkupuolella kierrot oli pitkiä mut nyt viime kierrot kierrot on ollu lyhenemään päin, sen takia tää pitkä kierto taas ihmetyttää ja nostaa toiveet pintaan... Harmi vaan ku se testi näyttää negaa :(
 
Voi epätoivo mikä olo! Ei mitään tekemistä ja niin kovasti kovasti toivoo että vauva saisi alkunsa tästä kierrosta. En ole tullut mihinkään lopputulokseen siitä, onko ovulaation bongaaminen hyvä vai huono asia, nyt kun sen on tod.näk. bongannut niin pettymys on entistä suurempi jos täti tulee...
 
weiss
ONNEA Tinkatar! Ihanaa, kun tulee nuita plussauutisiakin välillä. Jotenkin on kaikilla ollut epäonnea näissä touhuissa.. Miunkin piti poissa pysyä, mutta tännehän sitä tulee väkisinkin loppukierrosta ja kahtelee ainakin miten muille käy. Miulla on tämän päivän vihlonnu alavatsaa vähän joka puolelta ja edelleen pelkään, että kierto se vaan lyhenee ja vihlomiset kertois tätin tulosta.. En jaksa uskoa siis tärppiin, vieläkään :headwall: ! Oisko mahollista sekin, että alkais olla jotain pms oireita ehkäsyn lopettamisen jälkeen? Vauvakuume on aivan hirviä ja ihan sattuu, kun niitä pieniä näkee.. Voi kun mekin kaikki täällä!!! Kova keskustelu on käyty nuista ovistesteistä ja olen samaa mieltä, kun mouku80, että pettymys olis varmaan paljon suurempi, jos tietäis ajankohdan ja kuitenkin täti tulla kurvaisi, mie en ite halua kokeillakkaan..(kuitenki ens kierrossa tikutan harva se päivä, hih :LOL: ) Mutta mukavata viikon alkua kaikille ja paljon plussapuhuria!!! :wave:
 
En oo kerenny viikonloppuna käväsee täällä ku on ollu niin vilinää ja vilskettä...juts kotiuduttiin ni nyt taas kerkeää.. Eli mun tilaan ei mitään muutosta, edelleenkään ei oo menkkoja tullu ja kivut on kokonaan häipyneet...pari testiä oon jo tehny ja negaa näyttivät.. Sanoin äitille tästä ni tokas vaan että oota pari viikkoa jos niitä ei sit tuu ni testaile sitte vasta.. :/ miten hermot riittää sinne asti ku nytkin jo miettii että onko vai eikö?? :headwall:
 
Maanantai 27.8.2007

*Esikoisesta Haaveilevat*

Diarmuid.............kp. 2/30-35......................yk.3
Tinttara84............kp. 10/16-29...................yk. 54
Tähtisilmä79.........kp. 13/36........................yk. 7
Rhino...................kp. 14/27-28...................yk. 3
Hilipati..................kp. 17/27-35...................yk. 5
Sydänkäpynen......kp. 17/30........................yk. 2
Kylli-täti................kp. 18/25-29..................yk. 6
Suikale..................kp. 18/26-29..................yk. 4
nea85...................kp. 19/28.......................yk. 3
katrinainen.............kp. 20/28-31.................yk. 2
mouku80..............kp. 22/23-40..................yk. 4
Kaa.......................kp. 22/28......................yk. 1
rina82...................kp. 22/??.......................yk. 28
wind.....................kp. 29/30-40..................yk. 2
piksu....................kp. 34/28-29..................yk. 3
gataa...................kp. 38/(24)31-39.............yk. 6
Bumba................kp. 52/31-34 ...................yk. 3

* Toista toivovat *

Pixie.....................kp. 18/24...........................yk. 3
Caffee81...............kp. 18/28...........................yk. 6
äippä67.................kp. 18/28-32.....................yk. 8
Vilinäiti..................kp. 19/36..........................yk. 16
balou....................kp. 20/19..........................yk. 1
weiss....................kp. 20/27-30.....................yk. 3
miiskamuuska........kp. 20/28..........................yk. 1
sinuhe..................kp. 24/27..........................yk. 2
Summer81............kp. 25/28..........................yk. 3
Äityli -84...............kp. 27/31-40.....................yk. 12
buffo....................kp. 33/30..........................yk. 9
Poni06..................kp. 34/28-39.....................yk. 2
Venla-05...............kp. 36/30..........................yk. 2
Hilbert..................kp. 36/?............................yk. 1
Äippä2006............kp. 39/28..........................yk. 1

* Kolmatta kaipailevat *

Red Dragon...........kp. 8/34..............................yk. 3
Carla.....................kp. 13/25-28.......................yk. 3
aurinkoenergiaa.....kp. 15/28............................yk. 7
singa....................kp. 22/28-34........................yk. 3
jane70..................kp. 48/28.............................yk. 1
khalawah..............kp. 56/28.............................yk. 1


* Neljättä toivovat *

Päppä...................kp. 1/27-30.......................yk. 6
pikkumyy42..........kp. 16/28...........................yk. 2
äiti-1966...............kp. 26/26-30.....................yk. 6

*Viidennestä Haaveilevat*

mymmy myy........kp. 11/??............................yk. 3


*Haamuilijat*


* Plussanneet *

iida83.............................................................................12/07
Pikkueppu, Afu-82..........................................................01/ 08
Piipi79, Amalia-, Hissukka, Meillevauva,
nipsuli, hannipupu..........................................................02/08
Vauvakuumeinen, Olivia Ciba, tuittu-tilda.......................??/08
äiskä äiskä, Rhea, Papagena, Hope08, Suvitus,
Emminmamma, Nenya.....................................................03/08
mussu81, Joanna, Aina-Ilona, rakastava äiti, Mavi,
siksakki, pipar, Heikko-Peikko, Jopa73, Ellen83, pikkuvaemo,
MOLLAKKA, juuri, Tinkatar...............................................04 /08
 
Hiljaista on... :eek:

Muistatte varmaan Emminmamman? Tulin oikein iloiseksi, kun olen käynyt maalismasuissa kurkkimassa jos hänestä kuuluisi jotain ja pitkään ei ole mitään ollutkaan. No nyt oli muutama päivä sitten kirjoitus ja kaikki on hyvin. :heart: =)

Hilbertille ja piksulle negasta :hug:
 
Tervehdys taas!

Täällä mennään jo kp52!! :eek: Tätiä ei näy vieläkään, ja silloin kun tädin olisi pitänyt tulla oli kaikki mahdolliset ja mahdottomat raskausoireet. Nyt nuokin ovat jo unohdettu...

Mutta mutta, tänään ovistesti näytti vahvaa plussaa! Tosin vahvoja haamuja ovat nuo ovistestit näyttäneet tässä pitkin matkaa (huvikseni olen testaillut, kun raskaustestit ovat loppuneet), viimeksi tosiaan myös silloin kun tuota tätiä odottelin saapuvaksi (n.kp33) ovistesti näytti vahvaa haamua.

Jos tuo täti olisi viimeksi ajallansa tullut, niin näinä päivinä tosiaan pitäisikin tuon mahdollisen oviksen olla...

Jospa täti vaan unohti vierailla viimeksi? No täytyy vielä testailla tuota ovista, ja jos ei tuo plussa ala haamuksi muuttua, taitaa toivo olla jo mennyttä.. Siis jos kokoajan ovistesteissä plussaa, niin ei kai sekään kovin hyvä juttu ole! Aika hassua siis, että toivon PLUSSAN muuttuvan HAAMUKSI :LOL: :LOL: Tai selväksi NEGAKSI!

Täytyypä sitten varmuudeksi peittoa heilutella vähän enemmän :heart:

Olipas muuten sekavasti selitetty, mahtoikohan kukaan ymmärtää?

+++++ ONNEA KAIKILLE!
 
on tosi hiljasta ollu.. täähän kuivahtaa koko keskustelu..

d.b täällä on vaan kamala väsymys, äsken meinasi laatta lentää ja vieläkin huono-olo.. vessassa olikin sitten puluparvi :ashamed: outoa.. alavatsaan sattuu välillä toosi kovasti.. kyllähän sitä tietää mitä toivois tän olevan mut :|
 
weiss
Suikale; Mie pidän siulle peukkuja!! Miulla on ollu tänään tosi pahoja menkkakipuja, oli töissäkin vaikia olla, kun mahaa jompottaa.. Mitään muita oireita ei ole. Olen alkanu epäillä jotain vakavempaa, kun tuntuu, että kivut kovenee kierto kierrolta. Hetken ku huilaa tai syö, niin se helpottaa, mutta heti, kun enempi liikkuu, alkaa tuo ilkiä juimiminen..
 
Minä muistan emminmamman :) Hyvä että kaikki ok!!
Bumba jospa sulla jäi vain jostakin syystä tuntemattomasta menkat välistä! Nyt makkariin sieltä!!!!!!! Kummaa et nyt vasta ovis.. tai sitten tosiaan sulla alkaa raskaus hormooni vasta näkyä.. eikös jotku oo saanu raskaana ovistestiin plussaa?? Hmm.. meneepä jännäks ja ihan yhtä sekavaks mulla tää analyysi sulle ;) hah :LOL:

suikale ihan kuin mie oisin kirjottanu tuon mitä sinä kirjoitit! ihan kamala ripuli (anteeksi kaikille...) aamulla ja iltapäivällä teki mieli oksentaa! Mikä lie työpahoinvointi näin maanantain kunniaksi! Tosin lauantaina meillä meni melko pitkälle kaverin tupareissa, voi olla vielä krapulaakin.. kamalaa..

mut hei ystäväiset pidetääs tätä listaa nyt ees ekalla sivulla!!!! :wave:
 
kylli ettet nyt ois kuule joku toinen minä? menee nyt niin ihmeellisesti käsi kädessä samaa tahtia tää meiän juttu.. menkat, ovis, huonot-olot ym. mahotonta :LOL: hauska juttu.. jos me nyt oltaiskin jo pieniin päin.. voi kuinka ois ihanaa.. :D sit testataa samana päivänä ja saadaa plussat samana päivänä, sit vasta oiski :LOL:

weiss mikähän se on ku sulla kivut kovenee.. mulla onneks on endo suht hyvin pysyny kurissa vielä.. kunhan ei kovin kauaa tarvis ootella että meille suodaan vauva kun niitä kipuja pelkäilen ja kuinka sairaaksi sitten tulee..

tosi turvotus tuli tänää töissä.. oli pakko pitää housujen nappia ja vetoketjua puoliks auki.. onneks oli vyö :LOL: palelikin äsken pirusti.. meninki tosi kuuman suihkun alle sit..
 
weiss
Hih, Suikale, miekin just kuumasta suihkusta tulin, ku oli niin pirun vilu.. Kai mie vähä pelkään sitä tätin tuloa, enkä uskalla toivoa liikaa.. pettymys kun aina sattuu kipiästi! Miulla ei ennen tällästä kipuilua ole ollu ja esikko tärppäs heti, voiko endo sit alkaa myöhemmin? Oon ehtiny kuitenkin miettiin kaikenlaista ja sitäki, että kun viimekierrossa oli oikeasti niin oudon voimakkaat oireet, että jos raskaus alkaa, niin ei jaksa pieni pysyä pitkään.. Kuka näistä tietää..
 
Täällä näitä viluilijoita piisaa. Mulle iski outo olo. Palelin viimeyönä ja tänään olo tukkoinen. Ei mene pahemmaksi eikä kyllä paremmaksikaan tämä olo. Toiveajattelua kai, mutta toivotaan että tämä palelu ja tukkoisuus tuottaa toivottua tulosta meille...eiks jeh
 
Heippa kaikille pitkästä aikaa..Olen tarkoituksella pitänyt matalaa profiilia viime ajat, jottei mene tämä kuumeilu ihan mahdottomaksi.
Kuka mahtaa sitten päivitellä listaa niin voisi mulle laittaa tälle päivälle kp 1.. täti porhalti aamulla kylään ja luultavasti nyt sit keskiviikkona uskallan kuitenkin aloittaa sen clomifen-kuurin. Pikkasen olen kyllä empinyt puolesta ja vastaan, mut jos nyt sit kokeilisin kerran tabletitkin olen hakenut valmiiksi.
Sitten täytyisi vaan ajoittaa peittojen pöllyttely oikein niin jos olisi hyvä tuuri ja tämä yksi kuuri riittäisi. Peukut pystyyn!
 
Tervehdys kaikille!

Itse käyn näitä päivän mittaan aina lueskelemassa, kun vain kerkiän, mutta aina en kerkiä kirjoittaa.. Joskus on taas päiviä, että tuntuu, että oon useastikin täällä kirjoittelemassa.

Ihanaa, kun nyt taitaa alkaa kierto, että osalla porukasta on jännät paikat. Mie toivon kaikille paljon plussia! :whistle:

Itse tässä odottelen päivä, että vois ruveta ihan kunnolla tosi toimiin :whistle: . En tiiä vain miten tosiaan kerkiän, ku alkaa illatkin olee täynnä.. Jos ei oo jonnekin menoa, niin on läksyjä :/ tai haluaa vain olla.. Eli ei taida tästäkään kierrosta tärpätä :'(

Mitenkäs noita kaksosia tulee? Miten ne siis hedelmöittyy? Hyvät mietinnät, ku ei jaksa nyt miettiä yhtään mitään.. :ashamed:
 

Yhteistyössä