Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Huomenta!
Huoh mikä viikonloppu! Ei näitä rennoiks voi kyllä kutsua. Noooooh, haudassa sitten maataan...

Mitenkähän mulla on menny ihan totaalisti ohi Tinkattaren haamuilu??!!! Huhuu, Tinkatar, miltä testi nyt näyttää??? Toivottavasti oikein hyviä uutisia tuot tulluessas. Entä Hilbert?

Mahdoton vauvakuume itsellä päällä, poika kasvaa niin nopiaan et tahtoo kyllä päästä odottamaan toista palleroa meidän iloksi. Menkkamaisia jomotuksia ja kolotuksia on ollu jotain kp18 asti, eli jopa muutaman päivän...heh. Ja kn kova (?), eikä hymyile. Hermot on kireät (mikä sinänsä ei ole yllättävää) ja naamassa näppylöitä (jotka voi kyllä johtua ylettömästä suklaansyönnistä) -> Makeanhimo! Siinä noita "keksittyjä" oireita itselle pohdittavaksi taas täksi päiväksi...
 
No niin... pannaanpas kp uusiksi. 21\28-34. Ovulaatio hukassa ja ei hajuakan missä mennää. Ei kai muuta ku odotellaan ja kattellaan. Mielestäni 16-19.8 oli ovis ainaki kipujen takia, mutta nyt on taas ollu outoa oloa alamahassa. Ei näistä tiedä ... Onneksi terolutit pitää edes vähä kurissa, mutku tuntuu että jokakuukausi tuntemukset poikkeaa toisistaan. ONks muilla tällästä? Nyt tädit sit kuriin ettei näkyile vähäänaikaan...
+++++++++++++++
 
Pakko taas jatkaa... eilen olin ulkona lastenkaa ja naapurin äiti oli siä kans...ja kas vaan mahapystyssä. Mulle tuli ihan kauhee kateus. Sille tulee kolmas tammikuussa ja meille oli tulossa kolmas helmikuussa, mutta... mikä ihmiseen menee kun tarvii olla kateellinen tai sit mua vaan harmitti se ettei meille enää tulekaan. No tää ilmiö on varmastikin ollut muilla, mutta miksi meitä vauvahöperöisiä koetellaan? Taas tuli teksitä ku romaanissa, toivottavasti jaksatte lukea, tai sitten ette.
 
tänään loppu limojen tulo kokonaan.. ja en vieläkään ole saanu positiivista testiä ovulaatiotestistää.. tänään ei tullu minkaanlaista viivaa testikohtaan, kolmena edellisenä päivänä on tullu edes jonkinlainen viiva. pakko mun on vaan hyväksyä se tosi asia etten ovuloi ollenkaan.. ovislimat tuli mutta testi on vaan nega.. oon tosi allapäin ku ensimmäisen kerran tuli kunnon limat joista olin varma että ne on ovulaatiolimaa ja sit testi toteaa etten ovuloinut vieläkään.. jos en olis ostanut noita typeriä testejä niin olisin luullu limojen perusteella että ovulaatio oli eilen, nyt tiedän ettei sitä tullu ilmeisesti ollenkaan.. testithän on niin varmoja että olis se näyttäny ovulaation jos mulla sellanen olis ollu.. nyt olen kyl ihan maassa.. pitää ehkä tilata aika ensi kuussa gynelle ja selittää tilanne..

mites caffee? joko sait positiivisen tuloksen? pidän peukkuja sulle!!

plussatuulia kaikille!!
 
nea mäkin testailin yhen kierron aikaan ja muutamana päivänä sain haalean viivan ja skerran vähän tummemman mut en kuitenkaa tummempaa ku testiviiva et enkö mäkään sit muka ovuloi ollenkaa? en mä oikin tiiä uskonko niihin..
 
Kaa
rina82, jos sinulla on selvästi havaittava ovis, niin laske siitä eteenpäin noin 16 päivää. Yleensähän täti tulee 14 päivää oviksen jälkeen. Kannattaa siis laittaa siihen vielä pari extrapäivää, menee varman puolelle.
 
Huomenta, rina82: jos tiedät ovispäivän niin siitä noin 14 päivää pitäis tulla menkat. Testiä varmaan kannattaa lykätä muutaman päivän tai enemmänkin ylikin jos malttaa, niin sitten voi varmemmin näyttää tulosta. Suikale: en oo perillä tosta luteaalikeskustelustanne, mutta olen ymmärtänyt että se useimmiten olisi juuri tuo 14 päivää ja sen sijaan aika ennen ovista vaihtelee. Tai ehkä tiedät tämän mut sulla olis sit epänormaali se luteaalivaihe vai? Sori oon vähän pihalla...
 
Kiitos...vastauksista..
Juu...saapas nähä etten minä tuota 16pvää jaksa odotella...noita testejäkin kun on tuolla kaapissa niin aloittelen heti kun mies antaa luvan...mutta kait se ois hyvä odottaa toi 14pvää niin ei tarttis sitten turhia stressailla..
Auttakee...on niin rauhaton olo että... :eek:
 
Niinpä rina, se voi olla ihan turha testailla sitä ennen, kun ei siinä testissä vielä välttämättä näy mitään. Tiedän kyllä tunteen, itekin tein vaikka kuinka monta testiä liian varhain varsinkin yrityksen alkuaikoina. Saa nähdä, miten tässä kierrossa hermot kestää. :LOL:
 
Tuun tänne taas kurkkimaan, vaikka tämä kierto olikin tarkotus pysyä poissa. Kierron alun onnistuin olemaan ajattelematta koko vauva-asiaa ja tauko teki kyllä hyvää. Päätin, etten kuvittele tässä kierrossa mitään oireita itselleni, mutta... Maha on särkenyt jo viikon, jota mulle ei tapahdu edes tädin tullessa. Oviksen bongasin tällä kertaa ihan kierron alussa, joten luteaalivaihe olis kai ainakin tarpeeks pitkä raskautumiselle. Muakin on mietityttänyt toi liian lyhyt luteaalivaihe, josta täällä on ollut puhetta.

Ihmeteltyäni tota vatsasärkyä tein yhden testinkin jo. Joo, oon tosi kärsimätön. :headwall: Jonon hänniltä testailen ja kiertopäiviäkin on hurjat 17. Mutta ajattelin, että jos olisinkin ollut viimekierrosta raskaana tädistä huolimatta.
Mutta en ole raskaana ainakaan viimekierrosta, koska sillon olisi pitänyt tulla selkeä plussa jo. Eikä tullut. Mutta tässä kierrossa on ehkä toivoa, koska jotain epämääräistä siihen testiin tuli. Oon testannut ennenkin Vilja-testillä ja nega on ollut ihan puhdas ikkuna ilman viivanpaikkaa tai mitään. Nyt siihen ilmesty sellanen haalee viivan paikka, jossa ei ollut yhtään väriä ja sen vieressä ehkä jotain epämääräistä punasen viivan alkua ikkunan yläreunassa. Ota siitä sitte selvää... Epäilisin, että testissä olisi ollut jotain vikaa. Onko kenelläkään kokemusta tosta testimerkistä? Onko siinä viivanpaikkaa?

Juu, mutta testaan ens viikolla uudestaan. Saa nähdä kuinka pitkään hermot kestää pitkittää. Tässä kuussa pettymys tulee oleen kyllä tosi suuri kun kuvittelen taas jo vaikka mitä...

Onnea Tinkatarelle haamusta ja muille paljon plussatuulia! :heart:
 
Sunnuntaita vaan kaikille!!!

Mä oon ny sitte päätökseni tenhy jotta en enää tule siirtymään kesävauvaa toivoviin.Huomenna pitäis tulla 26 päivää täyteen ja kyll varmaan menkat ens viikolla alkaa.Tää on siis kuudes yrityskuukausi ja jää viimeiseksi.Kunhan menkat alkaa niin sitt soittelen aikaa gynelle kierukan laittoon.Saa ny nähdä on hän jo lomalta palannut.

Elikkäs joo,kyllä ihmisen pitää osata antaa vaan periksi PUHUN NYT SIIS VAAN OMASTA ITSESTÄNI ENKÄ KENESTÄKÄÄN TOISESTA!!
Meillä on sentään kolme alle kymmenen vuotiasta lasta joihin ny jatkamme edelleen keskittymistä.En enää haaveile nelosesta.Jotenkin tuntuu haikealta mutt näin tää asia nyt vain on!Ja kyllä sitä vaan oon kummasti alkanu miettimään omaa jaksamista kun kuitenkin täytän loppu vuodesta 41.Ei ne nyt kuitenkaan pelkkiä numeroita ole.Vaikka sitä itse tuntee olonsa nuorekkaaksi ja en edes näytä ikäiseltäni.En ole ennen edes ajatellut sellaista asiaa jotta kuin vanha olisin jos nelonen täyttäis 18 vee.
Tää on nyt vähän sellaista puolustelua itselleni ja koitan estiä negatiivisia puolia.Yleensä olen kyllä' positiivinen...

Jotta silleen!Jätän siis lapsenteon muitten tehtäväksi ja siirryn lopullisesti taka-alalle...

Käyn vielä keromas sitten ku menkat on alkanu!

Kaikille tsemppiä yritykseen ja kiitokset "seurasta"! :wave:

"Luopumisen tuskissaan pyörivä" äiti-1966 :LOL:
 
rina82, mäkin bongasin tänään oviksen just äsken, joten meillä ja teillä pöllyytellään varmasti peittoja tänään! :D Oli ihanaa saada se positiivinen tulos vihdoin, antaa varmuutta oman kehon toiminnasta.

Pixie toivotaan että se testitulos oli haamu ja vhvistuisi siitä! =) Näinhän se minullakin on, että kierron loppua kohden alan näköjään taas tänne kirjoitella, vaikka piti pois pysyä... :whistle:

äiti-1966:lle hyvää jatkoa! Voihan se olla että tulet vielä yllättymään iloisesti tästä "viimeisestä yrityskierrosta", pidän peukkuja! :wave:
 
Moi taas kaikille :wave:

Olin reissun päällä eilisen ja tämän päivän, enkä sen vuoksi aiemmin päässyt kertoilemaan tilannetta.

Mutta niinhän siinä kävi, että lauantaiaamuna oli jo ihan selvä plussa. Olo on tällä hetkellä sekoitus onnea, hämmästystä ja pelkoa. Tärppäsi niin nopeasti, että kokoajan mielessä jyskyttää ajatus, että kyseessä on tuulimuna tai vauva ei muuten vaan pysy mukana.

Etovaa oloa on ollut jo parin päivän ajan ja tänään ensimmäisen kerran eteni ihan yökkimiseksikin. Myös väsymys painaa päälle, mutta se on mulle aika normaalia :LOL: Oviksesta laskettuna nyt taitaa meneillään olla rv 4+4.

äiti-1966 :hug: . Peukutetaan sinulle vielä tämän viimeisen kierron puolesta!!

Plussatuulia kaikille: ++++ :whistle:
 
rina ja hilipati mitä testejä teillä on? mietin että pitäiskö sitä seuraavassa kierrossa testailla.. hmm.. niin ja saako niitä tehdä aamupissasta koska töihin ku aamulla meen ni ei viitsi siellä ruveta ja aamu olisi parhain aika..
 
TINKATAR, iloisia uutisia ja toivotaan pikkuiselle malttia. Mä täällä taas päänsärkyisenä odotan että päästään lähtemään kauppaan. Nää sunnuntait tuntuu vaan matelevan eteenpäin. ÄITI-1966 ihailtavaa asennetta mukana. Varmasti käyt tunnemyllyä, mutta toivon että jos teille vielä vauva suodaan niin tästä kierrosta se tärppäis :flower:
 
Hienoa Tinkatar, ONNEA vielä!! :heart: :heart:

Suikale mulla on Clearbluen digitaalisia testejä. 7 kpl:n paketti maksoi 37,50 ?, eli ei mitään halpoja, mutta ainakaan ei tarvii arvailla onko se plussa vai ei. Niin ja testata voi koska vaan parhaiten sopii. Mä testailin viime viikon aamulla, ja tänään päivällä ku en ollut kotona yötä. =)
 
No, testi sitten oli puhdas nega eli nyt on pakko viimeistään uskoa, että eipä sitten tästä kierrosta tärpännyt :'( Alkaa kp:t oleen jo sen verta, että sais kyllä se täti kaartaa paikalle, että pääsis uudelle yritykselle...
 
toivon todella ettei noi ovulaatiotestit pitäis paikkaansa mut toi mun testi on ainaki käyttöohjeiden mukaan 99 prosentin varma.. tän kierron jälkeen en kyllä enää moisia testejä ostele.. masennun vaan ku ei positiivista tuu.. pitää vaan yrittää luottaa omaan kehoon..

nyt tytöt plussauutisia kehiin niin loppuis tää masennus olo ku kuulis että teillä olis tärpänny!! :heart:
 

Yhteistyössä