ClearBlue / Donna / ovulaatio liuskatesti - kokemuksia kaipailen

Heippa!

Oon jälleen kerran sortumassa näihin ovulaatiotesteihin..Voisitteko kertoa, mikä noista on ollu paras? Viimeksi kokeilin mammaksi testejä, enkä niillä oikein mihinkään tuloksiin päässy.

Tak so mykket!

Heissan!

Mä hieman tyhmänä :D tavailin otsikkoa, että kaipailetko pelkästään liuskatestikokemuksia, sillä sitten tää nyt menee aiheen vierestä.
Mutta kuitenkin: Mulla on ehdoton ykkönen ollut ovistesteissä toi ClearBluen digitaalinen testi. Se on hieman kalliimpi ja pakkaus sisältää "testilaitteen" lisäksi ainoastaan 7 kpl tikkuja eikä niitä saa edes lisää yksittäispakkauksista, vaan aina pitää ostaa koko setti, mutta tulosta ei oo tarvinnut kertaakaan tähän saakka miettiä. Se näyttää näytöllä joko puolityhjän kuvion tai oviksen aikaan täyden kuvion, joten viivojen vahvuuksia ei tarvi sen kummemmin vertailla.
Ja pari kertaa on sattunut gynekäynti ovistestin plussan jälkeen ja on ultrassa näkynyt irtoamassa oleva munasolu, joten on toiminut...

Onnea matkaan :wave:

Hellou,

Meilläkin Clearbluen digitaalinen on todistanut tehonsa! Siinä selkeät kuviot ja tuloksena tyttö, nyt 6 kk. Kokeiltiin myös liuskatestejä ennen sitä, mutta niistä en saanut kuin harmaita hiuksia!! En osannut erottaa hailakoita viivoja toisistaan ja epäilin, että ovista ei oo ollenkaan jonka jälkeen ajattelin kokeilla tuota digitaalista. Tosin voivat liuskat kyllä epäilemättä toimiakin, mutta meillä näin ;)

mua kiinnostaa myös nuo testit.. itse tein liuskoja ja en saanut koskaan mielestäni vahvempaa tai ihan yhtä vahvaa kuin testiviiva ja nyt vähän kiinnostaisi nuo digitaaliset.. voiko niillä ihan aamupissasta testata? oon töissä aamu aikasesta ni ei siellä viitsi testata ku edellisissä testeissä oli ettei aamupissasta vaan pari tuntia heräämisen jälkeen eikä saanut juoda pahemmin sinä aikana.. kiitos vastauksista jos niitä tulee :D

Suikale: Itse testasin aina aamulla kohtuullisen samaan aikaan,
siinä klo 7-8 välillä (ja suoraan herättyäni). Sen yritin katsoa, jos yöllä kävin pissalla, että siitä oli mennyt vähintään nelisen tuntia. Mutta tosiaan pelkkiä hyviä kokemuksia itsellä tuosta testistä =)

Miulla on nyt ekaa kertaa käytössä tuo digitaalinen ovistesti. Tällä kertaa haluan olla varma, kun on eka clomi-kierto menossa. Sinänsä se on jotenki "hassu", kun on ennen tottunu näkee niit haamuja ja nyt se on joko tai. Eilen aloitin tikuttelun. Negaa näyttäny viel eilen ja tänää. Nippailut on tosin alkaneet, joten oliskohan se sieltä tulossa. :) Meinaan kyllä kokeilla samalla myös liuskaovistestiä (kun kaapis on muutamia vanhoja), kun/jos tuohon digitaaliseen plussan saan. :) Ihan vaan mielenkiinnosta, et mitä se liuska sit näyttää. :)

:wave: mäkin liputan Clearbluen digitaalisten puolesta! Toki kalliita ovat, mutta tosiaan tulos on selkeä. Itse tikutin nyt ekaa kertaa ja tuloksia odotellaan...viimeinen eli seitsemäs testi toi viimein toivotun tuloksen. Ekat kuusi testiä testasin aamupisusta suht samoihin aikoihin, ja viimeisen plussatestin puolenpäivän jälkeen pidäteltyäni yli 4 h. Käsittääkseni vuorokauden ajalla ei ole merkitystä.

Eilen aamulla tein digitaalisen ja nega. Illalla tein huvikseni mammaksin liuskamallin, johon tuli todella tumma testiviiva eli positiivinen. Nyt tänään aamulla tein taas digitaalisen, johon positiivinen :) Samalla myös tein sen liuskan vielä, johon myös positiivinen :) Joten kyllä niihin liuskamallisiin ovistesteihin voi ainakin omalla kohdalla luottaa ;)

Nyt vaan peitot edelleen heilumaan ja toivotaan plussaa :whistle: :heart:

Kiitos kiitos kokemuksista!!! kamalan kalliita nuo ClearBlue testit, mut vaikuttavat teidän kokemusten perusteella varmimmilta. Mitenkähän toi Daisy sylkitesti, se on suhteessa halvin jos joutuu useamman kierron ajan etsimään ovulaatiota??? Onko kukaan kokeillu Daisya?

Eikös tuo sylkitesti ole nimeltään Donna? Ainakin sen niminen vain on omiin silmiini sattunut :) Tarkoitatko tätä: http://www.mammaksi.fi/product_info.php?cPath=52&products_id=93
Itse en sitä ole kokeillut. Ehkä sitten harkitsen asiaa jos tää meidän "vauvaprojekti" vielä venyy. Nyt on mennyt vuosi..

Itse "tikuttelin" tällä viikolla Acon Easy Prediction kasettimallisilla testeillä ja hyvin selvästi näytti sen positiivisen tuloksen. Siinä vain 5 kasettia, mikä minusta oli sen ainoa huono puoli. Niitä olisi saanut olla 6 tai 7. Itse käytin vastoin pakkauksen ohjetta (mutta gynen ohjeen mukaisesti ;) ) aamupissiä.

http://ssl.terveysasema.com/index.php?main_page=product_info&cPath=76&products_id=976

Clearbluessahan lukee et voi tehdä aamupissistä, muissa käyttämissäni lukee, et ei aamupissistä. Mut aamulla oon aina tehny. Ei vuorotyöläinen oikein pysty muuten. Ja ihan samat tulokset on tullu. :)

Mie kans mietin tuota Aconin kasettimallista ovistestiä, minuuki hämäs se et siin on vaa ne 5testiä. Sais olla enemmän. :)

Yhteistyössä