Tervehdys Kaikille!
Pystyisikö itselläni olemaan jo kierto niillä mallilla, että vois olla itse tärppiaika? Tänään on jo pienen pienen verran huomannut valkovuotoa, enemmän kuin eilen, kun en valkovuotoa viime kierrolla huomannut ollenkaan, vaikka yleensä sitä on..
Itse yritän koulutehtäviä tehdä aina välillä.. Eilen tein 11 asti lomakkeita ja sain opettajalta kaikista +!!! Ja kaiken huipuksi: niitä ei ois tarvinnut tehdä tälle päivälle, vaan tekivät muut niitä tunnilla!!
Joten opettaja antoi mulle lisätehtävän.. Joka on tällainen:
Taloushallinnollisten aineiden lehtori Jane Smith lontoolaisesta oppilaitoksesta tekee vastavierailun oppilaitokseenne. Jane Smith haluaa tutustua oppilaitoksenne kansainvälisyystoimintaan ja toiminnan toteuttamiseen. Luokkanne vastaa vierailusta.
Jane Smithillä on mukana myös perhe; puoliso ja kaksi kouluikäistä lasta.
Perhe jää vielä virallisen ohjelman päätyttyä viikoksi Suomeen matkustaen Lappiin.
Smithin perheelle sattui Lapissa kuitenkin joitain hankaluuksia, jotka vaikuttivat loman onnistumiseen. Pohdi itse, mitä nuo hankaluudet saattoivat olla. Palattuaan paikkakunnallenne ja kerrottuaan tapahtuneesta Smithin perhe olisi halunnut, että asia unohdetaan, mutta te otatte yhteyttä lomakohteeseen.
Kirjoita reklamaatio lomakohteeseen, jossa perhe-Smith vietti viikon ja tiedustele asiaa. Tallenna ja tulosta.
Tehtävä C2.2
Yritys vastaa kirjoittamaasi kyselyyn. Kirjoita yrityksen vastauskirje. Tallenna ja tulosta.
Tehtävä C2.3
Kirjoita Smithin perheelle englanninkielinen kirje, jossa selität tapahtuneen. Tallenna ja tulosta.
Ihan kiva.. Olen vasta päässyt alkuun.
Pe-su tai pe-la ollaan miehen kanssa ihan kahdelleen.. Perjantai on töistä vapaata.. Ihanaa vain olla.. Ku jotenkin alkoi tuntumaan siltä, että molemmilla on pinna välil aika tiukalla.. Ja yhteinen aika vähäistä.. Itellä menee töissä ja koulussa.. Ja siihen joitakin harrastuksia ja läksyt päälle.
Äidin puolella on kaksosia 3.. Äiti itse on kaksonen.