Hakutulokset

1. Wendys

Helmikuun helmiäiset 2016 *syyskuussa*

Saa nyt nähdä saako tuon ukon enää vakuuteltua puuhiin. Hän kun sanoi jo silloin kun lasta alettiin tehdä, ettei sillon hänen exän raskauden aikana peittoa heiluteltu, kun oli liikaa mielikuvia tulokkaasta ja kun toinen oli niin kipeä. Tästäkin (kuten monesta muustakin asiasta) totesin että...
  2. Wendys

Täällä koettu raskauden eka säikähdys, kun illalla seksin jälkeen tuli verta. Itse olin aika rauhallisilla mielin, koska ei sitä nyt solkenaan vuotanut, eikä mihinkään sattunut, mutta mies oli selkeästi hyvin järkyttynyt. :unsure: Saas nähdä alkoiko tästä sitten loppuraskauden kestävä...
  3. Wendys

IMN, juuri sen takia mua kiehtoo ne petrolin väriset vaunut, kun tykkään väreistä, ja ne menis kummalle vaan :love: Onneks omia lempivärejä on vihree ja turkoosi, ja mies tykkää oranssista, niin sillä suuntauksella vaatteita ja tekstiilejä ollaan katteltu. Tosi vähän on kyllä vaatteita mitkä ei...
  4. Wendys

Julyah, meillä ei kanssa haluta tietää sukupuolta, tai minä ehkä haluaisin, mutta eihän se sitten mieheltä salassa pysyisi :rolleyes: Miehellä on haave että hänellä joku päivä olisi viisi poikaa, joten hän toivoo tietenkin poikaa, itse taas näin jo ennen plussaamista unen, jossa oltiin kaupassa...
  5. Wendys

Imn, näköjään aika paljon paikallisia eroja siinä mitä lääkkeitä annetan ottaa, mulle sanottiin tosiaan että buranan voin hätätapuksessa ottaa panadolin seuraks kun migreenikohtaus iskee, mutta se pitää lopettaa kun viimeinen kolmannes alkaa. En sitten tiedä vaikuttaako tohon suositukseen se...
  6. Wendys

IMN täällä kanssa pääkipuilu jatkuu, sain luvan ottaa panadolien seuraksi yhden buranan vuorokauteen. On kyllä yhtä tyhjän kanssa, sairaslomapäiviä alkaa kertymään jossei nämä ala loppumaan (n) Mä kovasti kanssa haluisin jo koota pinniksen! Mutta makkarissa on remontin jäljiltä viel pari seinää...
  7. Wendys

NassuRessu, meillä kanssa saadaan vaan kauhee raivari jos koittaa pöntölle istuttaa kun näyttää siltä että kakka tulossa. Sitä vaikka sitten pantataan siihen asti että saadaan päikkärivaippa päälle, tai vähintään housut jalkaan. Meillä myös piiloon meneminen tarkottaa hyvin kirjaimellisesti...
  8. Wendys

Meillä kanssa käytössä tuo tarralla palkitseminen ja kyllä suurin osa pissoista onneksi oikeaan paikkaan päätyy. Meillä ei kanssa yhtään istuta potalla, mutta supisterenkaan kanssa pöntöllä käydään pissalla, kunhan vaan joku säännöllisesti sinne vie, poika ei mitenkään ilmaise hätää, ennenkun...
  9. Wendys

Nää hormoonimyrskyt on kyllä niin ärsyttäviä, en yhtään tykkää kun ei hallitse omia reaktioitaan, vaikka tiedostaa ihan hyvin että nyt menee yli ja paljon.. Pitkä työvuoro uudessa kohteessa jota minulle opetti mies kolleega, jonka mielestä varsinkaan raskaana oleva nainen ei ole tarpeeksi välkky...
  10. Wendys

Tänään poks 17+0 :) Kävin neuvolalääkärillä, ja kaikki on niinkun pitääkin, sydänäänet oli vahvat :love: Ärsyttävän vähän vaan saa keltään apua tän migreenin kanssa, kohtauksia on nyt vajaan kahden kuukauden ajan ollut 2-5 viikossa, pahimmillaan oon vuoteen omana parikin vuorokautta. Nyt sain...
  11. Wendys

Helmikuun helmiäiset 2016 *elokuussa*

Meninkin manaamaan että on rauhallinen työvuoro, saanu kävellä koko illan tehdasaluetta päästä päähän (eikä muuten oo mikään pieni alue tämä) Täällä oli poikkeuksellisesti iltasiivoojat, ja niistä aiheutu aika paljon pään vaivaa, mm palohälytys, kun pojat vähän höyrypesi vessoja. Ja minä...
  12. Wendys

IMN, täällä kohtalotoveri, päänsärky jatkunut jo toista vuorokautta. Välillä selkeää migreeniä ja välillä vain jomotusta. Viime yönä heräsin vessahätään, mutta kipukin oli niin kova, että piti juosta vessaan oksentamaan :sick: Tänään on sentään pystynyt syömään eikä ainakaan vielä ole ylös...
  13. Wendys

Mun puolesta kesä saa ihan hyvin olla nyt, tänään alko nimittäin viimeinen kolmesta kesälomaviikosta :p Viikonloppuna oltiin kaksin miehen kanssa "rakkauslomalla" Hangossa, ihania rantoja ja aurinkoa riitti. Ja kohta olis tarkotus lähteä asuntoautolla keski-suomeen kera pojan ja koiran. Sais...
  14. Wendys

Unia on tälläkin tullut nähtyä jos jonkin moisia, suurin osa painajaisia valitettavasti. Ei tosiaan oo aamulla kovin levännyt, jos niiden kahden vessa ja juomis heräämisen lisäksi on vielä pari kertaa säpsähtänyt hereille painajaisesta. Menee tosi kauan että pulssi tasaantuu ja sitten kun...
  15. Wendys

Susa75, täällä Hämeenlinnassa (ainakin me) saatiin heti ultran jälkeen tulos ihan numeroina, ultraaja kirjoitti siinä suoraan neuvolakorttiin. En tiedä sitten jos verikokeista olisi ollut niin vähän aikaa ettei niiden tuloksia olisi vielä ollut valmiina. Meillä oli tosiaan siis Np-ultra eilen...
  16. Wendys

Tänään oli toinen neuvola ja kuulin ekaa kertaa pienen pilkahduksen masuasukin sydänäänistä :love: Kova ettiminen siinä kyllä oli, hoitaja epäili että istukka on etuseinässä ja tiedän että mulla kohtu taaksepäin kallellaan. Hän oli hyvin otettu siitä kuinka rauhallinen olin, vaikka hakeminen...
  17. Wendys

Helmikuun helmiäiset 2016 *heinäkuussa*

Voi jännitys, aika monella nyt ollut noita ultria, onnea kaikille hyvistä uutisista! Am80, pidetään peukkuja että on vaan väärä hälytys :unsure: Mieliteoista: Hauska kuulla että muillekin maistuu lähinnä hedelmät ja raikkaat jutut :) Lämmin ruoka menee pieninä annoksina ja silloin kun sen on...
  18. Wendys

Nimistä: Meillä taas miehellä on oma haaveensa viidestä pojasta, joille tietenkin on jo nimetkin valmiina. Esikoinen hänellä on poika. Tiedän mitä nämä jo valmiiksi päätetyt nimet ovat ja minulle ei tavallaan ole paljon annettu tässä vaihtoehtoja, ehkä saan vaikuttaa siihen mikä näistä jäljellä...
  19. Wendys

ninami, mulla kanssa hiukset harvenee kovaa tahtia, melkein itkettää kun aamusin harjaan jää kauheita tuppoja (n) Tällä on myös tota sydämen tykyttelyä, varsinkin iltasin kun rauhottuu sohvalle tai sänkyyn, niin silti sydän hakkaa niin että korvissa pauhuu. Olen tässä miettinyt, että äitini on...
  20. Wendys

Kauheen malttamattomana lukee miten muut on kuullu jo sydänääniä ja käyny ultrassa :ROFLMAO: meillä kahen viikon päästä olis toinen neuvolakäynti ja saman viikon perjantaina np-ultra. Ollaan miehen kanssa leikitelty ajatuksella, että mitä jos masuasukkeja onkin kaksi. Mun suvussa (sekä äidin...

Yhteistyössä