Voi jännitys, aika monella nyt ollut noita ultria, onnea kaikille hyvistä uutisista!
Am80, pidetään peukkuja että on vaan väärä hälytys
Mieliteoista: Hauska kuulla että muillekin maistuu lähinnä hedelmät ja raikkaat jutut
Lämmin ruoka menee pieninä annoksina ja silloin kun sen on itse tehnyt, einekset tuntuu rasvasilta ja alkaa närästää. Salaatti ja varsinkin päärynät on jokapäivästä muonaa.
Raskausoireet olis muutenkin vähenemään päin, aika lievää oli pahoinvointi muutenkin, mutta nyt esiintyy lähinnä jos joutuu istuu kuuman auton kyydissä. Väsymys ei myöskään oo niin syvää kun aijemmin.
Itellä olis tasan viikko Np-ultraan, onneks sitä ennen on tiistaina neuvola, jossa toivottavasti kuulee jo sydänäänet
Mä siis oon vissiin täällä yks niistä harvoista, jotka ei oo käyny varhaisultrassa, eikä siis oo takeita, että masussa ees asukkia on (tuulimunan pelko takaraivossa, vaikkei erityistä syytä oliskaan)
Keskiviikkona alko LOMA, otin yhden päivän levon kannalta, eilen oltiin ikeassa shoppailemassa miehen kanssa ja tänään sekä viikonloppuna muutenkin olis tarkotus maalailla olohuoneen seinät valmiiks että pystyis kasaamaan sinne tv-tasoa ja vitriiniä. Ehkä tää remppa joskus viel on valmis