Helmikuun helmiäiset 2016 *heinäkuussa*

Inkivääriä ei suositella. Ennen sitä tosin käytettiin pahoinvointia ehkäsemään, mut nykytutkimuksen mukaan voi aiheuttaa epämuodostumia ja jopa ennenaikasen syntymisen. Inkiväärin voi korvata pikkelöidyllä retikalla, mut se on mun mielestä niin pliisun makusta, et en käytä, jätän vaan inkiväärit syömättä. Merilevän ainoo ongelma on jodin määrä, kun sen määrästä ei oo varmuutta, mut jos sillon tällön sushia syö, niin ei pitäs olla ongelma. Miehen isäpuoli on japanilainen ja sukulaisia asuu siellä + muutama mun kaveri, (joista yks on siellä synnyttäny), ni niiden mukaan raskausajan ravitsemussuositukset on hyvin paljon suppeemmat siellä, kun täällä meillä. Ollaan me vaan niin varovaisia. ;)
 
Onkos kellään vielä selkäongelmia? Itselläni nimittäin jo yli kuukauden alaselkä reistaillut ja siihen ei ole auttanut mitkään fysioterapeutin ohjeetkaan. Selkälihaksia ja vatsalihaksia saan tehdä muutenkin kun on tuota skolioosia. Tukivyön tilasin ja toivon, että siitä olisi apua tähän tilanteeseen niin ei tarvitse heti ensimmäisellä työviikolla jäädä sairaslomalle.

Täälä rv 11+3 menossa.
 
IMN
esikoinenhaaveissa Mulla oli esikoisen odotusaikaan tosi inhottavia alaselkäkipuja jo ihan alusta saakka. Tukivyö auttoi vähän mutta tuntui jotenkin epämukavalta niin jäi melko vähälle käytölle..

Esikoista odottaessa mulla oli myös jatkuvasti kauhea närästys ja nyt on alkanut sama vaiva.. närästää niin että selkäpuolelle asti polttaa.

Ja tää mun mahan koko.. tänään kuulin jo kolmannet kaksosepäilyt. Eiköhän se toinen matkustaja ois jo kahdessa ultrassa huomattu :D
 
Eilen oli nt-ultra. Siellä se pikkuinen uiskenteli ja nauratti kätilöäkin kun esitteli kaikkia temppuja. Pienet kädet ja jalat viuhtoi :love:
Turvotus oli 1,4 mitä-mittayksikköä-lienee :ROFLMAO: Eli ei ole hätiä mitiä, ihan oppikirjojen mukainen ihmisen alku siellä kasvoi ja kehittyi

Harmiksi jouduin kylläkin käymään siellä yksin, äiti oli lähdössä kesälomalle Turkkiin ja poikaystävä oli kerennyt sopia kalastusrerissun Norjaan... :unsure:
Mutta kätilö oli oikein mukava ja "äidillinen".

Rakenneultraan sovittiin aika 2.10
Toivottavasti Pupu pääsis silloin mukaan
 

Yhteistyössä