Minäkin oon sellanen "tunteeton äiti"
.
Siirsin pojan nukkumaan omaan huoneeseen kun herra oli 2kk. En vain itse saanut nukuttua kun heräsin jokaiseen pieneen tuhahdukseen ja yninään. Ja En vitsaile kun sanon että meidän poika tosiaan äänetelee unissaan, kaikella mahdolisella tavalla, harrastaa sitä vieläkin. Nyt on alkanut puhumaan unissaan kun ikää tulee, katsotaan milloin lähtee kävelemään. Tulee tässä valittetavasti äitiinsä, voipi tulla ihan riesa, omasta kokemusesta tiedän. Eipähän tarttenut vauva-aikana huolehtia hengittääkö poika ja ravata koko ajan tarkistamassa kun sängystä kuului tasaiseen tahtiin pieni yninä.
Nyt en tiedä miten tulokkaan kanssa menetellään, pinnis tulee aluksi meidän huoneeseen ja sitten siirtyypi isoveljen kanssa samaan huoneeseen nukkumaan..
Liikkeet Voipi olla että istukka vaimentaa, toivottavasti rupeavat tuntumaan kohta enemmän. Eilen kävi iltasella onneksi tosi kova mylläys, mieskin tunsi liikkeet todella vaimeina, sillä sanoi aina missä kohtaa tuntui ja siellähän minäkin ne tunsin. Totesi kyllä että oli kyllä niin hentoisia että ei olisi varmasti osannut sanoa jos en olisi perään sanonut että siinä minäkin tunsin..
Mutta vahvistumisia odotellessa. Ylihuomenna pääsee kuulemaan sydänäänet.
Vaunut Joo. nyt tuli tullut Emmaljungien
Viking-runko nähtäville, ja kyllähän ne
super-vikingit näytti taas niiden rinnalla hyökkäysvaunuilta. Onko kellään kokemuksia näistä, eroavaisuuksia kaipailisin?
Vikingit oli selkeesti sirommat ja vaunukoppa oli matalemmalla, etupyörät pienemmät. Olin jo niin varma kärryistä mutta nyt mieli muuttui taas. Rakenneultran jälkeen olisi tarkoitus varmaan laittaa vaunut tilaukseen..
Hankinnoista puheenollen, missä järjestyksessä porukat aikoo laittaa kaiken, ostaako ensin rattaat vaiko laittaa pinniksen tavaroineen paikalleen yms?
Liitoskivut Jipii nämä alkaa. Nivusten kanssa ei kauheesti kävellä, häpykummussa tulee lenkkeillessä ihana paineen tunne aikaan. Lonkaa myös rutisee ihan kammottavalla tavalla.