Mä taas kaipasin "oikeita" ihmisiä. Omassa kunnassa ei vielä oo raskausryhmiä niin jos sit edes facebookissa
Ajattelen vaan kun niin moni puhuu pelkästään nt-luvusta mitä se on ollu mutta ei kokonaistuloksesta. Mä en tienny siellä ultrassa ollessani yhtään mitä ne luvut pitäis olla ja olin vaan onnellinen kun sanottiin, että raja-arvojen alapuolella eikä tarvitse jatkotutkimuksia. Nyt vasta kun lueskellu asiasta enemmän niin tajunnu, että mun tulos on kyllä kuitenkin tosi huono :-/ Niskaturvotus oli 0,9 mutta loppuluku oli 1:320. Ikä antaa jo 1:230 mutta tais olla sitten veriseula päin pyllyä! Lääkäri oli tosi vähäpuheinen mies eikä selittäny yhtään mitään enkä osannu mitään kyselläkään.Susa75, täällä Hämeenlinnassa (ainakin me) saatiin heti ultran jälkeen tulos ihan numeroina, ultraaja kirjoitti siinä suoraan neuvolakorttiin. En tiedä sitten jos verikokeista olisi ollut niin vähän aikaa ettei niiden tuloksia olisi vielä ollut valmiina.
Meillä oli tosiaan siis Np-ultra eilen perjantaina, ja ultraajan sanoin yksi täydellinen pieni siellä köllötteli
Aivan ihana hoitaja oli, täytyy ihan kehua: äitini on synnyttänyt samassa sairaalassa, joten minun kansioni, jossa on kaikki tiedot minun syntymästäni ja sen jälkeisestä hoidosta löytyy sieltä polilta. Hoitaja oli kaivanut sen kansion esiin ennen meidän aikaa ja kyseli sitten kovasti myös miten olen pärjännyt elämässä ja miten veljelläni on mennyt (olemme siis kaksoset, synnytty todella pieninä keskosina, minä jälkimmäisenä, heikompana ja alku on ollut vaikea.) Hän oli sen ikäinen että saattaa olla ollut silloin mukana meidän hoidossa ja muisti ehkä nimen tai jotein, kun niin kiinnostuneelta vaikutti
Muutenkin oli mukavaa näin ensikertalaisena kun hän kokoajan kertoi mitä kuvassa näkyy, ja selitti myös miksi tiettyjä rakenteita ja mittoja tarkastetaan tässä ultrassa. Musta oli aivan uskomatonta että niin pieni toukka on jo niin valmis, mm osaa jo niellä, kun lapsivettä näkyi jo mahassa
Pahin pelko oli että jäädään kiinni seulonnoissa, niskaturvotus 1,4 ja riskiluku 1:7307 (Sanoi että mun ikäsellä keskimäärin n. 1:1270)
LA oli mittausten mukaan 1 päivän jäljessä, mutta sitä ei muuteta.
Eli kaikki on niinkun pitääkin, nyt saa varmaan alkaa suunnitella hankintoja?
Wendys & Booris 12+4