Hakutulokset

1. Wendys

Helmikuun helmiäiset 2016 *heinäkuussa*

Turvotus ja painon nousu: Kyllähän tässä on totuttelemista ollut, kun tuntuu että on menettänyt kokonaan kotrollin omaan kehoonsa. Mulla kasvo rinnat heti ekojen viikkojen aikana sitä vauhtia, että yhdetkään rintaliivit, joita käytin viel toukokuun alussa, ei oo enää sopivat. Myös pari viikkoa...
  2. Wendys

Mulla kanssa ihan sellanen olo että tää raskaus vie ulkonäön, iho tosiaan pahempi kun teinivuosina koskaan! Myös maksaläikkiä nenän päälle ilmestyny, mutta voi olla ihan vaan auringostakin. Mä en oikeestaan ollenkaan käytä meikkiä, mutta tarvii alkaa harkitseen että pahimpia vähän piilottelis...
  3. Wendys

Tänään kävin ekassa neuvolassa ja kaikki mittaukset näytti ihan hyvältä. :) Np-ultraan olis vielä kuukauden päivät, tuntuu ihan ikuisuudelta! Me kun ei raaskita kyllä käydä yksityisellä ennen sitä kurkkaamassa, kun ei oo vuotoja tai hälyyttäviä kipuja ollut,vaan normaaleja tuntemuksia ja vähän...
  4. Wendys

iummph, mulla on kanssa sama ongelma, sopivia liivejä mäkään en henkkamaukalta löydä. Kasvaneet jo ainakin kuppikoon, eilisessä inventaariossa löysin vain kahdet liivit jotka mahtuvat tällähetkellä päälle :eek: Mies on kyllä varsin mielissään kasvavista rinnoista, itteä lähinnä ketuttaa koko...
  5. Wendys

IMN, ihana vauvamasu :love: Itellä on eka, ja viikkoja vasta 7+4, mutta jos tää masu tästä kasvaa tätä tahtia, niin mäkin voin alkaa esitellä muutaman viikon päästä. Tällähetkellä näyttää lähinnä vaan siltä että on kesän herkut maistunu aika reilusti, omia farkkuja ei kyllä pysty enää pitään...
  6. Wendys

Fiona-, tosiaan kun oon vartija ja työkohde on normaalisti kauppakeskus, jossa joutuu nosteleen koripinoja ja työnteleen kärryjonoja. Puhumattakaan juoksukaljojen viejistä ja pikkurikollisista, jotka varmasti käyttäs surutta hyväksi sitä että vartijalla on raskausmaha. Mutta näin mies...
  7. Wendys

Täällä on kyllä turvotus tuttua, kävin eilen vaihtamassa työhousut isompiin, kun tuntui ettei veri kierrä jalkoihin kun istuu :confused: Eilen soitin esimiehelleni ja kerroin raskaudesta, oli onneksi samaa mieltä siitä että työnkuvan on muututtava. Palaveerataan esimiesten kanssa viikon päästä...
  8. Wendys

Helmikuun helmiäiset 2016 *touko-kesäkuussa*

Hyvä minea_ sulla on oikea asenne! Jos kerta tuntuu ettei toisen kanssa tapahtuneen takia pysty jatkamaan, niin ei pidä jatkaa. Nyt tärkeintä on että pidät huolta itestäs ja järjestät asiat pikkuselle valmiiks. Välejä kerkee korjaileen myöhemminkin jos siltä alkaa tuntuun. Meillä...
  9. Wendys

Iummph, meillä on narttu, berni joka on ollut varsinkin kaksin minun kanssani lenkkeillessä aika vetäjä, mutta nyt on alkanut kävelemään nätisti. Tiedä sitten onko koulutuspanoksella tai lämpötilalla osuutta asiaan :D Hän myös vahtaa liikkeitäni kotona, mutta se voi johtua lisääntyneestä...
  10. Wendys

Saa nähdä mihin asti sitä itse jaksaa, meidän firmalla kyllä perjaatteessa pitäisi olla mahdollista päästä kevyempiin töihin, mutta saa nyt nähdä mitä pomo on mieltä. Tuntuu myös hassulta kertoa jo tässä vaiheessa asiasta, eka neuvolakin on vasta parin viikon päästä, mutta työvuorolistojen takia...
  11. Wendys

Meillä tosiaan mies haluaa olla kertomatta, mikä on mulle vaikeaa, kun olen aika avoin kaikista asioistani, ja haluaisin kertoa ihan kaikille :LOL: Myös suvun kesken ollaan yhtä isoa perhettä, ja kaikkien kanssa tottunut jakamaan ilot ja surut. Mutta kunnioitan miehen tahtoa. Mies on muutenkin...
  12. Wendys

Minäkin voisin liittyä rinkiin :) 16.2/ Wendys /26.v/ KHKS Odotamme siis miehen kanssa ensimmäistä, hänellä ennestään 2,5 v poika, joka meillä joka toisen viikon. Vuodenvaihteen jälkeen lopetin pillerit ja sen jälkeen on yksi tosi aikainen keskenmeno ja nyt pari viikkoa sitten plussa. Kaikki...
  13. Wendys

Mikä olisi paras vaihtopäiväksi. Kokemuksia, Please .

Meillä mies ja sen ex vaihtaa sunnuntai iltana, poika on kohta 3v niin siinä ennen iltapuuroa se kenen viikko on ollut tuo pojan toiselle. Samalla näkevät kasvotusten ja pystyvät vaihtamaan pari sanaa siitä mitä on tehty, ollanko tulossa sairaaksi yms. Ja lääkkeet ja muut välttämättömät tulee...
  14. Wendys

Vuorohoito-oikeus uusioperheessä.

Eli olen seurustellut nyt reilu puoli vuotta miehen kanssa, jolla on 2,5v poika. Heillä on exän kanssa viikko - viikko järjestely, poika on kirjoilla äidillään. Mieheni tekee töitä klo: 6-14, viitenä päivänä viikossa, usein myös lauantai vuoroja, joten poika on vuorohoidossa. Exän työ ei...

Yhteistyössä