Huh, mulla on ollut niin
huono olo, etten oo jaksanut paljoa kirjoitella. (ja puhelimella en tykkää kirjoitella tekstiä, pitää yrittää päästä aina koneelle..) Aivan jatkuvaa pahaa oloa, siis voimakasta kuvotusta! Hyi että, en muistanut että se voi olla tämmöstä... :/ Oksentanut en oo, mutta on vaan niin häjy olo koko ajan... Ja maha on mennyt löysälle myös, tulee tavarat toista kautta ulos
Joku kyseli
nukkumisvaikeuksista... Mulla on ihan koko ajan kamala väsy, mutta en vaan pysty päiväunille nukahtamaan. Maattua tulee paljon, mutta nukahtaminen on vaikeaa. Öisin oon saanut vielä ihan hyvin kuitenkin nukuttua.
Tervetuloa kaikille uusille! Kivaa saada lisää porukkaa tänne
Mymmeli/88 Onnea tulevien häiden johdosta! Varmasti ihanaa kun saa suunnitella ja miettiä kaikkia hääjuttuja!
Voisin kuvitella, että raskausaikakin tuntuis menevän nopeammin kun on muitakin isoja juttuja odotettavissa
Mua on myös
vihlonut hampaita nyt pari päivää. Heti kun juo jotain kylmää niin alkaa kauhea vihlominen, aijai...
mutta ainakin siinä kohtaa hampaissa on myös ientulehdusta, niin ehkäpä se aiheuttaa sen vihlomisen..? Koska reikiä en ainakaan niissä hampaissa havaitse... Mutta jos teillä muillakin on hampaita vihlonut niin kaipa se voi olla joku raskausoirekin
Toivottavasti!
Väsyttää tosi paljon, tuntuu että oon ihan hirveen uupunut tähän alkuraskauden väsymykseen. Mitään ei jaksa tehdä, heti hengästyttää ja on koko ajan aivan voimat poissa! Rintakehässä oikein tuntuu väsymys!
Tuntuuko teillä muilla niin kuin rintakehässä painais joku koko ajan niin, että olis vaan pakko maata? Siis että tuntuuko teillä se väsymys sillä tavalla rintakehässä? Itellä tuntuu välillä ku ei keuhkot vetäis tarpeeks happea, mutta toivottavasti se vaan tästä tasoittuu...
Rauhallista keskiraskautta odotellessa...
viii 7+3
(tulipa pitkä teksti
)