Eka neuvola ohitte
verenpaine ok ja hemppa niin korkea aikasempiin verrattuna että tätikin sitä ihmetteli
yleensä mulla on ollut hirveän matala.. painoa on tullut neuvolan vaa'an mukaan jo kolme kiloa, oman mukaan kaksi
Th epäili että tässäkin raskaudessa joudutaan kasvukontrolleihin kun aiemmissakin on ollut kasvuhidastumaa.. myös vti todennäköisesti tulee vaivaamaan tälläkin kerralla. Mulla kyllä pissatulehdukset on raskausaikana olleet oireettomia, joten vähän vaikeahan sitä on neuvolan virtsanäytteitä lukuunottamatta seurailla.
Alkoholi- ja päihdekyselyitä ei jouduttu täyttämään ollenkaan. Varmaan kun on jo vuosien takaa tuttu th niin tuntee jo meidän elämäntavan ja tottumukset..
Pissanäyte pitäisi viedä ensi viikolla samalla kun käyn seulontaverikokeissa. 22.7. ois lääkärinla ja viiminen päivä se np-ultra
Suurin osa koko käynnistä muisteltiin menneitä ja mietittiin kuinka nopeaa aika on mennyt
ihanaa kun on näin mukava neukkutäti jonka oon tuntenut jo ala-asteelta saakka
Meidän kaupunki muuten säästää eikä siksi saatu mitään ylimääräisiä lippulappusiakaan mukaan
synnytysvalmennuksiakin on supistettu ja uudelleensynnyttäjille ei enää tehdä synnytyksen jälkeistä kotikäyntiäkään..
IMN 9+5