Hakutulokset

1. T

Uusia ystäviä Helsinki- Vantaa?

Ihana ilmoitus sulla :) Toinen tavis ilmoittautuu.. Olen vajaa 36-vuotias ja minulla on kaksi on kaksi lasta, -07 JA -10. Vähän oon koirakammoinen, mutta olen vähän toivonut, että joku kaveri/sukulainen hankkisi hyväluonteisen koiran, jotta pääsisin koirapelostani eroon.. Yksäriä voi laittaa..
  2. T

Heinäkuun Hurmaajat 2010

Kiitos Jaka!
  3. T

Heinäkuun Hurmaajat 2010

Kiitos smsm ja jaka. JAKA, missä kaupassa hirveä myydään? En ole itse löytänyt sitä...
  4. T

Heinäkuun Hurmaajat 2010

Moi kaikille ja kiitos minunkin puolesta kaikille jumbon tapaamisessa olleille! Pikainen kysymys tällä kertaan vaan. Oli aiemmin puhetta libero-kerhon hirvestä. Paljonko teidän mielestä siitä kannattaa maksaa huutiksessa? Sitä ei nimittäin saa kaupoista. En ole minä ainakaan löytänyt...
  5. T

Kaapo-DVD?

Minäkin ostaisin vaikka itse poltettuja Kaapo DVD:tä, jos joltakulta löytyy. Laita siinä tapauksessa yksityisviestiä minulle.
  6. T

Heinäkuun Hurmaajat 2010

Moi kaikille! Meillä on odoteltu kakkaa nyt kaksi viikkoa.. Onko täällä ketään kenen vauvaan mallasuute olisi tehonnut? Pitää varman mennä ostamaan sitä Levolacia. Ei se nyt suuremmin tunnu vaivaavan meidän typyä kylläkään, mutta itseä vaan hirvittää, kun tosissaan 14 vrk:ta on jo mennyt...
  7. T

Heinäkuun Hurmaajat 2010

Heippa pitkästä aikaa! Tulee kyllä seurailtua palstaa pikalukuna, mutta aikaa kirjoittamiseen ei mukamas ole. Arvostan niin paljon hyviä yöunia, että menen lasten kanssa nukkumaan samaan aikaan. TV:n katselu on jäänyt kokonaan pois, mutta olen valmis tinkimään siitä. Meidän typykkä onneksi...
  8. T

Heinäkuun Hurmaajat 2010

miksiköhän en saa nettiosoitetta näkyviin? siis osoite on wee wee wee piste vauvakino piste fi (kummallista...)
  9. T

Heinäkuun Hurmaajat 2010

Moi! Oisko muita halukkaita vauvakinoon 23.9. esim. Flamingoon? Sivuilta vauvakino voi käydä katsomassa. Itse olen luultavimmin menossa. Kardemumma, mun esikoinen aloitti tarhassa 1 v 4 kk. Hän oppi kävelemään jo 9 kk:n iässä, joten sen puolesta oli helppoa. Itse en ehkä laittaisi lasta...
  10. T

Heinäkuun Hurmaajat 2010

moi! ootteko huomanneet, että seuraava vauvakino on 23.9. torstaina klo 11.00. vauvakino ajattelin mennä flamingoon, jos saan lapsenvahdin meidän 3-vuotiaalle...
  11. T

Heinäkuun Hurmaajat 2010

pikaisesti vauvakinosta/babybiosta. mulla oli kantoliina esikoisen kanssa mukana ja oli kätevä. imetin hänet siinä ja hän nukkui puoli tuntia joka kerralla. me oltiin aina eturivissä. joku ryhmästä tuli hyvissa ajoin ja varasi paikkoja. eturivi on siitä kätevä, että vauvan voi laskea maahan...
  12. T

Heinäkuun Hurmaajat 2010

Mulla esikoinen nukkui kahden tunnin pätkissä melkein vuoden ikään. Jälkikäteen olen ajatellut, että koska hän söi päivälläkin kahden tunnin välein, niin ehkä siksi yölläkin masu vaati ruokaa samoissa väleissä. Olin asennoitunut samalla lailla kuin Kardemumma, niin asia ei aiheuttanut suurempaa...
  13. T

Heinäkuun Hurmaajat 2010

Moi! Yritän pitkän tauon jälkeen saadaan jotain tekstiä aikaiseksi. Hyvin on mennyt, vaikka elämä onkin selvästi haastavampaa kahden kanssa. Oli todella hyvä, että miehellä oli 3 viikkoa lomaa, kun Venla syntyi. Meidän vajaa 3-vuotias poika oli alussa vähän "kovakourainen", mutta viime...
  14. T

Heinäkuun hurmaajat - MEIDÄN KUU, (74. hurmaaja syntynyt)

Onnittelut kaikille vauvan saaneille ja hienoa kuulla Kausasta! Tsemppiä myös niille, joilla synntys on edessä. Ehdin selailemaan vain sivun 35. Pitää lukea lisää myöhemmin. Meille sitten syntyi ihana tyttö-vauva 9.7.2010 klo 13.38 viikolla 39 +1 Naistenklinikalla (3508 g ja 48 cm). Yöllä...
  15. T

Heinäkuun hurmaajat - MEIDÄN KUU, (74. hurmaaja syntynyt)

Onnea kaikille vauvan saaneille! Mulla alkaa torstaina viikko 39 ja samalla käyn vielä lääkärivisiitillä ä-polilla saamassa kokoarvioita ym. Tänään olikin yllättäen aamun paastoarvo 6 ja tunti aamupalan jälkeen 7.8. Tähän asti on arvot olleet ok. Söin eilen ennen nukkumaan menoa reilusti itse...
  16. T

Heinäkuun Hurmaajat Kesäkuussa (1. Hurmaaja syntynyt)

Heippa pitkästä aikaa! Onnea kaikille vauvojen saanneille ja tsemppiä käynistykseen menijöille. Itse olen kyllä seuraillut palstaa aktiivisesti, mutta iltaisin on jotenkin niin poikki (vilkkaan 3 v kanssa päivät kaksistaan kotona), ettei ole jaksannut kirjoitella mitään. Nyt sitten kaiken...
  17. T

Heinäkuun Hurmaajat Toukokuussa (1. Hurmaaja syntynyt)

Moi kaikille ja hyvää Äitienpäivän iltaa! Mulla alkoi loma kaksi viikkoa sitten (pitämättömiä lomia ä-loman alkuun asti). Tervettä päivää ei olla kyllä nähty. Poika lopetti tarhassa, kun mulla päättyi työt ja sai sieltä jäähyväis-virustaudin vielä. Nyt olen itse ollut sairaana jo...
  18. T

Heinäkuun Hurmaajat Huhtikuussa 2010 ( 1. Hurmaaja syntynyt )

Moi kaikille! Paljon on taas tullut juttua. Mulla kävi esikoisen kanssa, niin kuin Olivia81:n viestissä oli aiemmin. Viimeisen kuuden kuukauden tulot jäi karvan verran alle sen 20% muutoksen ja täytyy myöntää, että kun kelalta tuli päätös, niin kyllä siinä yksi päivä itkeskellessä meni...
  19. T

Moi kaikille! Torstaina poksuu viikko 27. Mulla on nyt alkanut uusi elämä uuden ruokavalion puitteissa. Vaikka mulla on vasta ensi viikolla tapaaminen diabetes-hoitajan kanssa, niin sain jo neuvolasta postitse ohjeet ruokavalioon. Eli n. 1600 kcal päivässä saa syödä. Luulin aiemmin, ettei...
  20. T

Moi kaikille! Pääsiäisestä on selvitty :) Kaikki sukulaispaikat tuli koluttua läpi. Meillä on aina juhlapyhinä kiire, kun muuten tulee harvemmin lähdettyä pk-seudun ulkopuolelle. Kävin tänä aamuna sokerirasituksissa ja mulle soitettiin hetki sitten neuvolasta, että hieman oli arvot...

Yhteistyössä