Kaapo-DVD?

"Antti"
Meillekin kelpaisi itse poltetut kaapot! Voisi jopa koittaa tehdä niin jos minulle ne levyt kulkeutuisi, että yrittäisin lisätä torrentiksi niin kaikki saisivat ladattua itse ne. Olisiko tässä ideaa?

Sinä, jolla kaikki kaapot on niin pistä sähköpostia: antti.nopanen (ät) gmail com

"Lumisade"
Sama huomattiin meilläkin tänään. Tyttö oli ihan lohduton, kun ei yhdenyhtä Kaapoa enää Youtubesta löytynyt. Eilen ne vielä siellä olivat, joku oli ladannut sinne viime aikoina paljon uusia osia. Olivat ilmeisesti siivonneet niitä pois tekijänoikeussäädöksiin vedoten. Ilkeää lapsille, etenkin kun ei niitä suomenkielisinä dvd:nä löydy eikä Yle Areenastakaan enää.

Jos jollakin on tarjota dvd:lle poltettuja Kaapoja, voi meillekin tarjota s-postiin ready.2@hotmail.com

"tintti"
Taallakin surraan kaapon poistamista youtubesta. Meilla poika oppi siita niin hyvin suomeakin. Poika puoleksi suomalainen. Toivottavasti joku lataa uudelleen. Tuleekohan tvsta enaa?

Nintsi
Sama huomattiin meillä, aivan järkyttävää kun tuo oli ainoa lastenohjelma jolla naulattuabkaksivuotiaan edes hetkeksi paikoilleen. Jos joku löytää noita uudelleen youtubesta, niin kerokaa heti. Toivottavasti joku lataa ne sinne äkkiä takaisin. Voi surku!

"Liljankukka"
Täällä kanssa yhden pienen miehen sydän särkyi, kun Kaapot hävinneet. Jos Kaapoja löytyypi niin tännekin kiiruusti viestiä salla.hannula@gmail.com. Toivotaan, että saisivat suomenkielisen dvd:n aikaiseksi. Mitähän tuo vaatisi?

Kaapofanin äiti
Täällä sama juttu ja asutaan ulkomailla ja tuo Kaapo on ollut kielen kannalta niin tärkeä!! Miksei niitä voi ostaa mistään?? Ihan todella kurjaa :( Mulle saa kanssa tarjota Kaapoja.

Ex-Kaapofanin äiti
Oiskohan meillä vielä tallessa vuosia sitten talletetut Kaapot...
Lupaan tässä viikonlopun aikana käydä läpi.
Ollaan joskus poltettu niitä matkalevyiks, että jos löytyy niin eiköhän niitä voi uudestaan polttaa :)

"Tuomo"
Moi

Sama vika täällä kuin aikaisemmissa viesteissä - Kaapo hahmo on pojan suuri idoli ja mikäli joltain löytyy poltettuna niin ostan mielelläni. Yle ei nimittäin vastaa. VIestiä voi laittaa tuomo.rekola@gmail.com.

-T

"Santtu"
Vitsit, tässähän olis hyvä markkinarako!
Meillä onkin Kaapo hammasharja, juomamuki, toppi, sukat, palapeli sekä muovinen kaapo puhelin,joka soittaa Kaapon melodiaa :D
On se ihme kuinka suosittu Kaapo onkaan lasten keskuudessa. Se on niin aito ja lämminhenkinen ohjelma.

Yhteistyössä