Hakutulokset

1. T

Ponnistusvaiheen kivunlievitys

Mulle laitettiin tuo Pudendaalipuudutus ekassa synnytyksessä välilihaan ja toisessa tulevassa synnytyksessä en enää sitä halua. Syy: vei täysin ponnistamisen tarpeen pois. Kun vielä supistukset oli lyhyitä, niin tuo puudutus pitkitti ponnistusvaihetta tarpeettomasti. Meillä oli vielä vauvan...
  2. T

Heinäkuun Hurmaajat Maaliskuussa (päivityspyynnöt yv:nä)

Heips kaikille! Käytiin tänään 4d Ultrassa. Nyt viikkoja 24+6. Kaikki oli hyvin ja vastasi täysin laskettua aikaa (15.7.10.) ja oli normikokoinen. Nyt on 100% varmaa, että saadaan tytöntyllerö esikoispojan seuraksi. Viimeksi esikoisen kanssa oltiin 4d:ssä viikoilla 27 + jotain. Hänellä kun...
  3. T

Heippa kaikille! Täällä alkoi viikko 24 eilen. Ensi viikolla mennään 4d:hen. Ihanaa nähdä miten vauveli on kehittynyt ja saada vahvistus sukupuoliarviolle. Kelalta tuli tieto eilen, että saan äitiysavustuksen 140 ? tilille 1.4.10. Virpi, täällä toinen tukeva lyyli :) . Harmittaa, kun...
  4. T

Moi! Viikkoja kasassa 21+6. Piti sen verran kommentoida kun joku mainitsi aurinkoihottumasta tms. Mulle tuli yllätyksenä esikoista odottaessa, että kaikki mulle tyypilliset iho-oireet/ongelmat jäi pois raskauden aikana. Tämä on kuulemma tyypillistä. Nytkin aion nauttia auringosta, kun...
  5. T

Pikaiset neuvolapäivitykset. Kaikki oli hyvin. Varaan ajan sokerirasitukseen ja pääsen Naistenklinikalle keskustelemaan synnytyksestä, kun mua mietityttää viime synnytyksen ongelmat. Eka neuvolalääkäri on huhtikuun puolessa välissä. Vähän harmitti, kun sain ensin ajan naislääkärille, mutta...
  6. T

Heips! Täällä mennään n. viikoilla 20+5. On ollut kiva taas lukea tekstejänne. Ihanaa, kun jaksatte olla niin aktiivisia! Mulla oli rakenneultra 25.2.10. Kaikki vaikutti olevan hyvin ja kätilö veikkasi, että saattaisi olla tyttö tulossa. En ala kuitenkaan ostelemaan tyttöjen vaatteita...
  7. T

Heinäkuun Hurmaajat 2010 Tammikuussa (päivityspyynnöt yksärinä)

Moi! Laitan pikaisesti tuosta 4D:stä. Mennään, koska mentiin ekassa raskaudessakin. Muuten tämä toinen lapsukainen miettii, että miksi hänestä ei ole vastaavaa DVD:tä. Ilmeisesti johonkin viikkoon 23-24 asti saa Kela-korvauksen, jos joku lisälappunen on täytetty. Tämän jälkeen saa vain...
  8. T

Moi kaikille! Vakuutusasioista on täällä ollut puhetta. Hain viime vuonna Tapiolalta korvauksia esikoisen lapsivakuutuksesta yli 2000 euron edestä + n. 1000 euron putkitus päälle, joten meillä on todella kannattanut. Vielä kun muuten jouduttaisiin käyttämään Peijaksen päivystystä Vantaalla...
  9. T

Heippa kaikille! Täällä 12 + 4 kasassa. Meillä oli np-ultra viime viikolla Naistenklinikalla ja ihan hyvää palvelua sain. Niskaturvotusta oli 0.8 mm. Nyt vaan jännään vielä verikokeen tuloksia. Vuonna 2007, kun sain esikoisen, ei noita verikokeita otettu. Sitä miettii, että kun ikää on jo 33...
  10. T

Heinäkuun Hurmaajat Joulukuussa (päivityspyynnöt yksärinä)

Heippa kaikille ja hyvää Loppuvuotta! Mulla on edelleen koko päivän kestävää pahoinvointia, mutta kyllä tämä tästä, kun näin monta viikkoa on jo kestetty (nyt 12 + 4). Sherine: Kiva kuulla ultrakokemuksista. Mulla on huomenna Naistenklinikalla eka ultra. Otitko verinäytteet siellä vai...
  11. T

Heippa kaikille! Omaa napaa: Pahoinvointi jatkuu (yllätys yllätys). Onneksi en ole kuitenkaan enää pönttöä halaillut. Tajusin nimittäin, että kun jätin pahoinvointirannekkeet pois, niin heti tuli ylös. Jostain ketjusta luinkin, että nämä rannekkeet on muillakin vieneet sen pahimman pöntön...
  12. T

Heippa vaan kaikille tasapuolisesti. Eka ultrakutsu tuli, on 30.12.09. Tämä aamuna tuli sitten ekan kerran oksennus. Harjasin hampaita ja oli pakko lopettaa, kun alkoi todella kovin oksettamaan. Täytyy toivoa, että tästä ei tule jokapäiväistä nyt. Onko kellään muulla kokemusta, että olisi...
  13. T

Heinäkuun Hurmaajat 2010

Ekaksi paljon tsemppiä meille kaikille! Eka neuvola takana 26.11.09. Tulikin yllätyksenä, että verikokeita ei otettukaan enää neuvolassa täälläpäin, vaan vasta ekan ultran yhteydessä. Mulla tulee aina niin huono olo verikokeiden jälkeen, että on ihan hyvä, kun on vasta silloin. Mieskin on...
  14. T

Heinäkuun Hurmaajat 2010

Täällä uusi äiti ilmoittautuu mukaan. :) Paljon olen jo lukenut teidän juttuja, mutta nyt vasta sain itseni ilmoitettua mukaan tähän listalle. Olen 33-vuotias ja toinen on tulossa. Esikoinen on reilu kaksivuotias. Laskettu aika olisi 16.7.09. ja synnäri luultavimmin Naistenklinikka. Asumme...

Yhteistyössä