Heis!
Mattila: meän Pikkusella kans huomattiin häikkää munuaisaltaissa, toinen oli hieman liian iso, pari viikkoa sitten rakenneultrassa ja nyt seuraavana maanantaina on ultraääni, jossa joku erikoislääkäriultraa nuo altaat uudestaan. Olo ollut kuin kuumilla kivillä odottaessa uutta ultraa :/
Joku kyseli
Twilight-kirjasarjasta, niin oon lukenut kolme ekaa osaa ja nyt oon lukemassa neljättä osaa eli Aamunkoita.
kardemummma Mistä sun kääntämä kirjaa kertoo? Nimi?
Täällä ollut hieman virrat vähissä, pahanolon ja oksetamisen seuraksi on tullut räkätauti. Viime yö meni melkein kokonaan hereillä ollessa, kun yskimenen haittaa nukkumista oikeen kunnolla. Ilmeisesti kunnon yskiminen aiheutti supisteluja :/ kiva makoilla oli, kun tuntu että vatsa ja selkä ratkeaa liitoksistaan. Maanantaina voisi ultralääkäriltä kysellä voisko aloittaa kortisonitablettikuurin, muuten yskä ei lopu. Tuntuis taas nostavan kuumetta pintaan :'(
Rae89 ja
päpsy79 Onnittelut puolivälin saavuttamisesta :flower: =)
Kepsukka oot kaikki lapset saanut suunnitellulla sektiolla? onko ollut istukka kohdunsuun eessä tai jotain? Mulle ilmeisesti ois tulossa sektio lantion ahtauden takia, selviää vasta kesällä varmasti.
Itellä kan pyörii kaiken maailman pelot koko ajan mielessä :/ pelottaa, että maanantaina ultrassa selviää, että vauva ei ole kunnossa. Kaikki potkut ja kuperkeikat on olleet mun mielikuvituksen tuotetta
Öisin välillä herään kaikenmaailman kohtukuolema/keskenmeno painajaisiin, mutta onneks meän Pikkune osaa rauhoittaa äipän hermoja, potkaiselmalla kunnon mojovan potkun. Ihan kuin se ilmoittaisi, "kaikki ok, en oo heittämässä veiviä täällä, jatka nukkumista, älä murehdi" :heart:
Nyt meilläkin on perheauto alla, aivan liian valtava farmari ajettavaksi parkkitalossa
Hyvä auto ajaa, mutta en ehkä ihan heti halua lähtä sillä ajeleen ruuhka-aikana kaupunkiin ihan yksin. Tuntui haikealta hyvästellä entinen auto autoliikkeen pihalle :'( Hyvin se palveli meitä monta vuotta, nyt vaan kävi liian pieneksi.
Kävin ostaan (ehkä heräteostos ) vauvan riippumattokehdon
En malttanut antaa olla paketissa kesään asti, vaan pistin sen pystyyn meän olohuoneen lattialle. Nyt siinä köllötttelee nallekarhu
Pitäis saaha aikaiseksi silittää tuo matto, kun on aivan tuhannen ryppyinen. Miestä vaan naurattaa ja pyörittelee silmiä, kävihän se hieman antaa vauhtia "karvavauvalle"
Dana88 & Pikkune 21+6 ( huomenna poksuu :heart: )