Hakutulokset

1. P

ilmaista mascaraa

Kiitti vinkistä! :wave:
  2. P

*** MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - SYYSKUUSSA *** Ensimmäiset pennut syntyneet! ***

:wave: Tulin vaan poksumaan rv33+0 :heart: , huomenna äippäpoli, tuun sit kertomaan kuulumisia! :wave:
  3. P

*** MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - SYYSKUUSSA *** Ensimmäiset pennut syntyneet! ***

taaperotx4, mulla on ollu tänään kans tuolla takalistossa ihme painetta, ja jopa vauvan liikkeet tuntuu myös siellä osittain.. outoa :o Potkii kylkiluihin, ja ilmeisesti käsillä räpeltää tuola alakerrassa.. Menkkajomotusta ollut myös tänään mahassa ja selässä, ei pahasti kuitenkaan. Iltaisin...
  4. P

Kaikkien kuulumiset luettu! :wave: Tänne ei mitään erikoista kuulu, oon edelleen väsynyt, ja aamut hankalia kun niin huippaa ja pyörryttää.. :( Seksistä oli puhetta.. Meillä koko raskauden ollut tooosi hiljasta sillä saralla, ei vaan tee mieli.. Välillä pitää tietty miestäki ajatella...
  5. P

Moi kaikki ! :wave: Aah, kun oon väsynyt.. Yöt on tosi huonoja, supistaa jatkuvasti.. Ja illalla samoin. :( Aamut taas menee sängyssä, kun tuo verenpaine on niin matala, huippaa, ja pyörryttää, ja pumppu hakkaa, ei kiva.. Hokasin juuri, et mulla alkaa äippäloma kolmen viikon päästä! :D...
  6. P

*** MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - ELOKUUSSA *** Ensimmäiset pennut syntyneet! ***

Valkoliljalle hirmuisesti onnea pikkuisista! :hug: :heart: :flower: Mulla olis neuvolakuulumisia: paino: +300g/viikko RR: 100/79 Hb:119 sf:30 tarjonta: rt syke.++ 140 liikkeet++ Kaikki ok.. Uutta aikaa ei edes annettu, kun mulla ens viikolla se äitipoli, ja terkka meinas...
  7. P

*** MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - ELOKUUSSA *** Ensimmäiset pennut syntyneet! ***

Moi kaikille! :wave: Tuli käytyä aamulla päivystyksessä, mulla nimittäin tuli taas sellanen järkyttävä repivä kipu tuonne alamahalle.. Tuntu taas että maha repeää, ja kipu on juuri tuolla vanhojen sectioarpien kohdilla.. Otettiin käyrä, ja sitte lääkäri ultrasi, ja teki sisätutkimuksen...
  8. P

miksi jotkut äidit kaupassa?

Joo, meillä myös näin. Meillä viimeksi mies lähti kaupasta tuon 4v kanssa, kun poika ei osannu käyttäytyä, ja raivoominen alkoi. Seuraavalla kerrallakaan ei päässyt sitten kauppaan mukaan. Kun tuli sitten seuraavan kauppareissun aika, niin kylläpä vaan poika muisti olla kiltisti :) Eli ei tulis...
  9. P

Ensiksikin Ellenille paljon voimia ja :hug:, en osaa edes kuvitella miltä tuo tuntuu.. :'( taaperox4: Mistä nuo ihanat tutit on tilattu? Tahtoo samanlaisia.. :D Vauva möyryää ihan älyttömästi, melkein koko ajan.. Välillä tietty nukkuu, sillon hiljaisempaa..:) Nyt myös vauva alkanut...
  10. P

Moi kaikille pitkästä aikaa!! :wave: Viikot poksuu taas 30+0 :heart: , kyllä aika menee nopsaan. Enää 4 viikkoa, niin on äitipoli, ja päätetään leikkauspäivä.. sitä odotellessa.. :D Maha kasvaa huimaa vauhtia, ja aika kovasti supistelee, samoin niitä ilkeitä alamahakipuja on aikalailla...

Yhteistyössä