Pitkästä aikaa kirjottelen, viimeisen viikon olen ollut kovassa flunssassa joka alkoi keuhkoputkentulehduksella, lääkäri määräsi 3pv:n kortisonikuurin siihen kun on vuosia ollut jonkinlaisia astmaoireita ja siksi veti hengityksen ihan tukkoon ja tuntui ettei todellakaan saa happea ollenkaan.. :|
Ihmettelen vaan kauanko tää tauti vielä jatkuu, ihan yhtä paljon saa niistää edelleen mitä viikko sitten kun tää alkoi. Yleiskunto aivan järkyttävän huono nyt, ei kyllä ole yleensä flunssassa vetänyt näin heikoille kun tuntuu että vähäinenkin liike saa hien otsalle.
Niin.. Ja tuo lirahtelu on varsinkin tullut erittäin tutuksi nyt yskiessä, kauhea homma koettaa joka yskäisyllä muistaa pidättää ja kun eihän sitä muista..
Mulla ollut kyllä muutenkin jo jonkin aikaa noita vaivoja(nyt vaan yskiminen pahentanut), olenkin ihan koko ajan käyttänyt parisen kuukautta always enviven pikkuhousunsuojia, ovat kyllä kaiken pelastus, ensinnäkään eivät hiosta kuten tavalliset pikkuhousunsuojat, ei tarvitse kuljetella varulta vaihtopöksyjä mukana koko aikaa, ei tarvitse myös pelätä että jotain tuoksuhaittaa tulisi ja onpahan koko ajan erittäin paljon miellyttävämpi olla kun ei tarvitse pohtia lirahteluja... B) B)
Huomenna neuvolaan, sekin siirtyi viikolla kun en vain jaksanut viime viikon puolella edes ajatella.. Positiivista on se että ainakin kotivaaka näyttää 3kg vähemmän kuin viime neuvolakäynnllä, mulla kun on tuota ylipainoa muutenkin niin se ei ole varmaan yhtään haitaksikaan. No sen kyllä taas tietää, nuvolan vaaka kuitenkin säädetty JÄLLEEN niin että näyttää sen 3kg enemmän :kieh:
Tein tänään kirppikseltä hyviä löytöjä, belly belt, eli tällainen http://babyidea.fi/aidille/carefixexpander.html , eri merkkinen kyllä mutta muuten sama 2euroa ja todella hyväkuntoinen imetystyyny 6euroa. Niin ja lindexin retrobodyja 6kpl 1e/kpl
rv 29+1