Onnea Valkolilja!!! En ollut uskoa silmiäni, kun tulin lukemaan kuulumiset!! Heti kun maltat ja ehdit, tule kertomaan mitä teille kuuluu ja miten kaikki meni. Suuren suuren suuri onnitteluhali vielä :flower:
Täällä närästys on ihan perkeleellistä välillä. Gefilus-jogurtti tuntuisi auttavan, Renniet tosi lyhytaikaisesti.
Elämä masussa on ihanan vilkasta ja jotenkin on niin ihana, kun voi tuntea jo pienet kantapäät. En edelleenkään malttaisi odottaa marraskuuta. Tänäänkin olen jo kertaalleen käynyt vauvanvaatteita viikkailemassa ja mietin mitkä vaatteet ottaisin pienelle sairaalaan mukaan, minä olen kahdella isommallakin pitänyt kokoajan sairaalassa omia vaatteita.
Vai olisi se karhupuku nyt myymälässä, hieman himottaisi vaikkakin meillä on valkoinen samanmoinen jo...
Minä kärvistelen töissä vielä kolme ja puoli viikkoa ja sitten alkaisi jo ä-loma. Tosin tämä turvotus jaloissa on jotain ihan hirveetä, teen 7-11 tuntisia päiviä seisaaltaan kokoajan ja ilman taukoja. Ei siis mitään järkeä. Kun vihdoin pääsen kotiin, olen ihan itkuinen kun jalkoja kolottaa ja ne näyttävät aivan järkyttäviltä. Ja kaikista pahinta tässä on se , etten kehtaa hakea saikkua, kun kolmen viikon päästä alkaisi jo se lomakin... :ashamed:
Kivaa alkavaa viikkoa kaikille, enää 12 viikkoa laskettuun aikaan
M. ja Itu 28+1