*** MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - ELOKUUSSA *** Ensimmäiset pennut syntyneet! ***

Onnittelut valkoilijalle! :hug:

Hurjaa ajatella, että tää meidänkin pikkuinen vois olla jo syntynyt. Iskee paniikki kun ei pikkuiselle ole edes vaatteita...
Taas oli yö levoton, kun missään asennossa ei ole hyvä olla ja herään siihen kun supistelee...

T: Peggy+Emmi 27+3
 
Mielettömästi onnea Valkoliljalle!!!! toivottavasti poitsut kasvaa ja vahvistuu hyvin :heart: :heart: :hug:

oltiin miehen kanssa piiiitkästä aikaa eilen kahdestaan kaupassa B) Vauva meinas saada hepulit kun mulla oli ihan mieletön nälkä ja maha kurni koko ajan,kauheeta pyörimistä ja monotusta,varmaan ihmisetkin jo katteli kun menin siellä maha heiluen :LOL:

Yhden bodyn ostin 56cm kokosen..Muutama tommonen pienempikin vaate hyvä olla varalla jos tuntuu että vauva hukkuu 60 senttisiin ja kun oli puoleen hintaan ja niin söpö niin pakkohan se oli ottaa :saint:

lindexillä kävin ja sielläkin oli aivan ihania "karhu" ja pörröpukuja :heart: Ja muutenkin ihan kivoja vaatteita,musta tuntuu että nyt taas alkaa vauvatkin näyttää enempi vauvoilta mitä vaatteista vois päätellä,yhteen vaiheeseen tuntui olevan kauhea villitys pukea vauvat kuin "pikku aikuiset"..

Vitsit mä oon jotenkin ihan sekasin tosta Valkoliljan uutisesta..toivon todella että kaikki sujuis hyvin..on ne vaan vielä kuitenkin niin pieniä.. :heart:

hannanmamma 28+2 :heart:
 
Valkoliljalle hirmuisesti onnea pikkuisista! :hug: :heart: :flower:

Mulla olis neuvolakuulumisia:
paino: +300g/viikko
RR: 100/79
Hb:119
sf:30
tarjonta: rt
syke.++ 140
liikkeet++
Kaikki ok..

Uutta aikaa ei edes annettu, kun mulla ens viikolla se äitipoli, ja terkka meinas että varmaan nyt loppuun asti seurattais siellä..
Vauva myllertää kovasti, ja se taas tekee kovasti supistuksia.. jota on iltaisin ja öisin ihan älyttömästi..
Juu, eipä täs ny kummempaa.. :wave:
pikkuruinen ja poitsu 31+0 :heart:
 
Paljon onnea Valkoliljalle ja pikkuruisille pojille! :heart: :hug: :flower: Ja suojelusenkeleitä matkaan että pikkuruiset kasvavat isoiksi ja terveiksi pojiksi!

Ja rv 29 *POKS* (ja supistelee, koitan saada neuvolaan aikaa mut taitaa olla maanantairuuhka menossa siellä kun kukaan ei vastaa...)
 
Paljon onnea Valkolilja! :flower: Hurja pelinavaus marraskuisten ketjussa :) Toivottavasti kaikki lahtee sujumaan hyvin poikien osalta. Taallakin toivotaan kovasti lahempaa selontekoa asiasta sitten, kun sulla on aikaa ja voimia.
 
Onnea valkoliljalle.

Mulla ollut tässä vähän kaikkea!

Mutta kotona olen ja lepo käskyn olen saanut eli 133/67 verenpaineet , alun yläpaine vähän noussut kun alussa oli vaivan alle sadan yläpaine ja nyt sitten yläpaine. Pissa kyllä puhdas. Sf mitta yläkäyrällä. Turvotusta on ja seurannassa olen nyt sitten.

Supistanutkin on oikein urakalla ja nyt sitten lääkärin neuvola seuraavaksi ja saas nähdä onko paikat missä kunnossa, jotain on varmaan tapahtunut kun niin supistusten aikana repii tuolta kohdunsuulta.

Täällä nyt eletään toivossa että vauva pysyy matkassa vielä, työt onneksi loppuis, joskin olisin sairaslomalla nyt varmaan lopun aikaa jos ei olisi.

Luin muidenkin kuulumiset, nunneliinillekin jaksuja supistusten kanssa.

 
Suuren suuret onnittelut Valkoliljalle pikkuisista karhunpennuista :heart: :flower: :heart: Toivottavasti pojat kasvavat ja kehittyvät hyvin jotta saatte ne mahdollisimman nopeasti kotiin :hug: :hug:

Neuvolantäti soitteli tänään niistä pissa tuloksista ja kaikki oli onneks kunnossa.. eli tais tosiaan olla niin niukka se näyte et oli siks ihan sekavat tulokset :)



 
Onnea valkoliljalle pienistä pojista :heart: Toivottavasti saatte ukkelit pian luoksenne kotiin.

Kävin kanssa katsastamassa kuuluisan karhupuvun H&M:llä, mutta päätin jättää sen ostamisen väliin kun ajattelin, ettei välttämättä ole kovin käytännöllinen :ashamed: Mukaan tarttui kuitenkin toppapuku-pussukka. Äitiyspakkauksen toppis on niin jätti, että pienempi on varmasti tarpeeseen.

Liina ja ötö 29+6
 
Tuhannesti onnea Valkoliljalle pienistä pojista :heart:
Nyt on sitten jo ensimmäiset marraskuiset maailmassa, hui :D

Minä en myöskään tota kuuluisaa karhupukua omista... ja tuskin ostankaan. On niin paljon kaiken kokosta ja väristä haalaria jo ennestään.
 
Onnea Valkoilija pikkuisista pojista!!!!! :heart: Kyllä on hurjaa ajatella, että tämän ketjun ensimmäset vauvaset ovat nähneet jo päivän valon :) Menin ihan sekaisin moisesta uutisesta :D

Milliz + toukka 28+4
 
Täältä myös hurjan paljon ONNEA Valkoliljalle pikkuruisista karhunpennuista :heart:
Hurjaa tosiaan ajatella, että nyt jo ensimmäiset vaavit syntyneet, vaikka vielä suurimmalla osalla on se 3 kk aikaa sinne h-hetkeen.

Omaan napaan ei mtn uutta, flunssa alkaa onneksi jo helpottaa, ja jaksaa taas puurtaa viikonlopun lepäämisen jälkeen tässä arjessa.

Kuiskaten 28+2
 
Oho mitä uutisia :eek: Valtavasti onnea Valkoliljalle pikkuruisista pojista :heart:


Omaan napaan ei uutta. Supistelut jatkuvat entiseen tapaan. Edes imurointi ei enään onnistu ilman jatkuvaa supistelua :| Yöt menee aika lailla valvoessa, kun herää kesken unien ei saa enään moneen tuntiin unta. Viime yönäkin herännyt klo.3 enkä sen jälkeen enään saanut unta. En tiedä mikä auttaisi. Olo todella nuutunut :headwall:

Nennii 29+4
 
Onnea Valkolilja!!! En ollut uskoa silmiäni, kun tulin lukemaan kuulumiset!! Heti kun maltat ja ehdit, tule kertomaan mitä teille kuuluu ja miten kaikki meni. Suuren suuren suuri onnitteluhali vielä :flower:

Täällä närästys on ihan perkeleellistä välillä. Gefilus-jogurtti tuntuisi auttavan, Renniet tosi lyhytaikaisesti.
Elämä masussa on ihanan vilkasta ja jotenkin on niin ihana, kun voi tuntea jo pienet kantapäät. En edelleenkään malttaisi odottaa marraskuuta. Tänäänkin olen jo kertaalleen käynyt vauvanvaatteita viikkailemassa ja mietin mitkä vaatteet ottaisin pienelle sairaalaan mukaan, minä olen kahdella isommallakin pitänyt kokoajan sairaalassa omia vaatteita.
Vai olisi se karhupuku nyt myymälässä, hieman himottaisi vaikkakin meillä on valkoinen samanmoinen jo...

Minä kärvistelen töissä vielä kolme ja puoli viikkoa ja sitten alkaisi jo ä-loma. Tosin tämä turvotus jaloissa on jotain ihan hirveetä, teen 7-11 tuntisia päiviä seisaaltaan kokoajan ja ilman taukoja. Ei siis mitään järkeä. Kun vihdoin pääsen kotiin, olen ihan itkuinen kun jalkoja kolottaa ja ne näyttävät aivan järkyttäviltä. Ja kaikista pahinta tässä on se , etten kehtaa hakea saikkua, kun kolmen viikon päästä alkaisi jo se lomakin... :ashamed:

Kivaa alkavaa viikkoa kaikille, enää 12 viikkoa laskettuun aikaan :)

M. ja Itu 28+1
 

Yhteistyössä