Hakutulokset

1. P

*** MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - LOKAKUUSSA *** Ensimmäiset pennut syntyneet! ***

Täällä vaivaa myös nuo öiset valvomiset, siis taas ku heräsin vessaan neljän aikaan, niin kattelin kelloa vielä 05.30.. Tuntuu että hermo menee kun kaikki muuta vaan nukkuu... :/ Muuten ei mitään uutta, vihloo ja supistelee edelleen... pikkuruinen ja poitsu 35+4 :heart:
  2. P

*** MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - LOKAKUUSSA *** Ensimmäiset pennut syntyneet! ***

Kiitos thor uudesta pinosta, mulle sais merkata yhden vuoden ikää lisää.. :) Tää onki sitte mulle viimenen pino, kun tuo rv 37 lähenee huimaa vauhtia.. :heart: Ei meinaa malttaa oottaa! Mullaki vihloo, supistelee ja häpyluuta jomottaa niin vietävästi.. Kunhan ei tulis lähtö ennen ku...
  3. P

*** MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - SYYSKUUSSA *** Ensimmäiset pennut syntyneet! ***

ellen- , mulla ainaki tuntuu supistus just tuolta! Ja mun äiti sanoi että hänellä kans aina kurkkua kuristi (hällä 9 lasta) eli eiköhän lie normaalia :)
  4. P

*** MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - SYYSKUUSSA *** Ensimmäiset pennut syntyneet! ***

Ihan itkettää täälä, Ihana tyttö Harhis ! Onnea koko perheelle! :flower: Tänään käyty äitipolilla, kaikki ok.. RR 98/60 hb 116 (noussut onneksi) sf 32 lapsivettä normaalisti painoarvio 2448g :) tarjonta rt Mulla nyt kahtena iltana kutissut kämmenet, ja jalkapohjat, joten kävin...
  5. P

Thor, mukana täälläkin! :wave: Ikä siis nyt 30v, ja synnytyspaikka oys.. Mikä siellä tilanne.. ? :o :hug: Huomenna poksuu 35+0, joten viimeset viikot häämöttää täälläkin.. :whistle:
  6. P

Mitä syitä on siihen, että tehdään sektio monta viikkoa ennen la:aa?

Mulla sektio parin viikon päästä, eli rv 36-37, syynä kaksi edellistä sektiota, ja kohonnut kohdun repeämisen riski..
  7. P

plussa vai nega? *kuva*

No, tuollanen oli mun eka plussa, nyt rv 34+2 :heart: Onnea!
  8. P

Huomenet myös täältä! :wave: Meillä myös sairasteltu, tyttö oli toissa viikon pois eskarista, kun oli niin kova kuume, ja järkky yskä, nuhaa ei niinkään ollut. Nyt itse samassa taudissa.Nunneliini, jospa teillä sama pöpö kylässä.. Paranemisia! :hug: Tuosta pissahommelista, mulla ei oo...
  9. P

:wave: Äippäpolilla käyty, kaikki ok, eli taas ens tiistaina uudestaan.. Lääkäri sanoi että yritetään sinne rv 36 päästä, ja jos tilanne näyttää hyvältä, niin rv 37.. Eli ei kauaa enää :heart: Imetysliiveistä, oli puhetta.. Mä ostin lindexiltä sellaset halvat tavis imetysliivit, koska...
  10. P

loveangel, mulla siis kaksi sektiota tehty, ja viime sektiossa oli jo tullu repeämääkin, joten nyt käyn viikottain seurannassa äippäpolilla, ja viimeviikolla lääkäri sanoi että leikataan viimeistään rv 37, ja mahdollisesti ennen sitä, ei siis oteta riskiä, että tuo kohtu repeää.. Kipuja sillä...
  11. P

Moi kaikille! :wave: Huonosti alkoi tämä viikko, illalla alkoi tosi kova kurkkukipu.. Nenä hieman tukossa ja tosi sairas olo.. Kuumetta ei onneksi ole, nimittäin mulla huomenna taas äitipoli, ja sinne mielelläni kyllä menen.. Mahdollisesti sovitaan se leikkauspäivä vihdoin. :heart...
  12. P

tupuna21, mulle kans sanottiin tiistaina äitipolilla, että kunhan päästään rv 34, niin alkaa olla hyvä.. Siihen asti estellään.. Mulla on siis tilanne se, että sektioita on tehty kaksi, ja viime leikkauksessa jotain repeämääkin tuli. Nyt käyn viikon välein äitipolilla, ja sektio tehdään viim...
  13. P

Olisko paikalla rv37 synnyttäneitä?

Meillä poika syntyi rv 37+5. Painoa oli 2520g ja pituus 45cm. Heti pääsi vierihoitoon ja mun kanssa neljäntenä päivänä leikkauksesta kotiin. Juuri olin tänään synnytystapa arviossa, ja siellä lääkäri sanoi, et rv 37 on jo täysiaikainen..
  14. P

paino raskauden jälkeen.....

Joo, kakkosen jälkeen meni reilu puoli vuotta kun raskauskilot oli pois.. Ja vähän enemmänkin lähti, en laihduttanut kyllä mitenkään.
  15. P

4 lasta alakautta.. pelottaa sektio....kokemuksia!!!

Joo, määki molemmissa sektioissa päässyt kotiin jo neljäntenä päivänä leikkauksesta, enkä oo siinä vaiheessa tarvinnu enää yhtään särkylääkettä.. Eli tosi äkkiä toivuin. Jälkivuotokaan ei kestänyt ku pari viikkoa.
  16. P

4 lasta alakautta.. pelottaa sektio....kokemuksia!!!

Toivotaan että kaikki menee hyvin! :flower: Mulla tehty kaksi sektiota, ja viimestään kolmen viikon päästä meen kolmanteen, kaikki menny niin hyvin, ja oon todella nopeasti toipunut, etten osaa yhtään pelätä mitään.. Mullaki samalla laitetaan piuhat poikki.. Tsemppiä! :hug:
  17. P

G: Pituutta n. 115 cm...

Meillä poitsu vielä alle metrin, tasaisesti kyllä on aina kasvanut, joten ei olla neuvolassakaan siitä oltu huolissaan. Taitaa vaan tulla meidän sukuun :D Muistatko mikä oli näillä kokoero sillon vauvana? Valtaisa! :D :heart:
  18. P

G: Pituutta n. 115 cm...

Meillä tuo tyttö 6v 118cm ja painoa 22kg, poika on sitte hieman pienempi tapaus.. kuten äitinsä :D
  19. P

G: Monta lasta ja monta keskenmenoa?

Kohta kolme lasta, ei yhtään keskenmenoa. Yksi kohdunulkoinen.
  20. P

No niin, äitipolilla käyty: Paino +500g/viikko turvotus - rr 96/66 (ei ihme että huippaa :o ) pissa puhdas sf 31 tarjonta rt painoarvio 1800g liikkeet ++ syke++ Joo, sektioarpea kovasti ultrasi, ei näyttänyt olevan ohentumaa.. Nyt kuitenkin viikon päästä uusi aika äitipolille...

Yhteistyössä