No anna jo kehos rauhottua.. pikkusen levotonta touhua. Ei kai sisällä mikään pysy ku ei kerkeä levähtää keho eikä mieli..Alkuperäinen kirjoittaja Mä:0 lasta, 3 km, 1 tm, nyt rv 4+2. Tämä kaikki 1 vuoden sisällä.
Olet rohkea, kun kerroit aborteista. Nämäkin kuuluvat kyllä tähän myös, totta kai! Onneksi sinulla on kaksi onnistunutta raskautta ja elämän piristäjääAlkuperäinen kirjoittaja vieras:kaksi lasta..yksi keskenmeno..kaksi aborttia
No mutta höpö höpö! Vuosi on pitkä aika. Minä ainakin myös olen neuvoja kuunnellut ja yrittänyt uudestaan normaalista menkoista. Ei saa provoilla! Ei ei ei!!!Alkuperäinen kirjoittaja no huh:No anna jo kehos rauhottua.. pikkusen levotonta touhua. Ei kai sisällä mikään pysy ku ei kerkeä levähtää keho eikä mieli..Alkuperäinen kirjoittaja Mä:0 lasta, 3 km, 1 tm, nyt rv 4+2. Tämä kaikki 1 vuoden sisällä.
Mitä te tarkoitatte ei TIETTÄVÄSTI keskenmenoja?Alkuperäinen kirjoittaja merianna:kolme lasta ja tiettävästi ei keskenmenoja
taukoa taukoa.. ehkäpä paremmin onnistuisiAlkuperäinen kirjoittaja G:No mutta höpö höpö! Vuosi on pitkä aika. Minä ainakin myös olen neuvoja kuunnellut ja yrittänyt uudestaan normaalista menkoista. Ei saa provoilla! Ei ei ei!!!Alkuperäinen kirjoittaja no huh:No anna jo kehos rauhottua.. pikkusen levotonta touhua. Ei kai sisällä mikään pysy ku ei kerkeä levähtää keho eikä mieli..Alkuperäinen kirjoittaja Mä:0 lasta, 3 km, 1 tm, nyt rv 4+2. Tämä kaikki 1 vuoden sisällä.
Tai sitten ei koskaan enää onnistu? Onko Sinulla parempaa tietoa? Semmoista varmaa? Vai onko vain mutua? (eli musta tuntuu...)Alkuperäinen kirjoittaja äiti:taukoa taukoa.. ehkäpä paremmin onnistuisiAlkuperäinen kirjoittaja G:No mutta höpö höpö! Vuosi on pitkä aika. Minä ainakin myös olen neuvoja kuunnellut ja yrittänyt uudestaan normaalista menkoista. Ei saa provoilla! Ei ei ei!!!Alkuperäinen kirjoittaja no huh:No anna jo kehos rauhottua.. pikkusen levotonta touhua. Ei kai sisällä mikään pysy ku ei kerkeä levähtää keho eikä mieli..Alkuperäinen kirjoittaja Mä:0 lasta, 3 km, 1 tm, nyt rv 4+2. Tämä kaikki 1 vuoden sisällä.
Oot aikasta onnekas Ainakin siis minun mielestäni. Ollappas Sinun geenit!Alkuperäinen kirjoittaja moonlightmom harmailee:4lasta 0 km
jaa.. mulla 8 lasta eli kone oon mut 0 keskenmenoo. kade, kade.. just..Alkuperäinen kirjoittaja G:Tai sitten ei koskaan enää onnistu? Onko Sinulla parempaa tietoa? Semmoista varmaa? Vai onko vain mutua? (eli musta tuntuu...)Alkuperäinen kirjoittaja äiti:taukoa taukoa.. ehkäpä paremmin onnistuisiAlkuperäinen kirjoittaja G:No mutta höpö höpö! Vuosi on pitkä aika. Minä ainakin myös olen neuvoja kuunnellut ja yrittänyt uudestaan normaalista menkoista. Ei saa provoilla! Ei ei ei!!!Alkuperäinen kirjoittaja no huh:No anna jo kehos rauhottua.. pikkusen levotonta touhua. Ei kai sisällä mikään pysy ku ei kerkeä levähtää keho eikä mieli..Alkuperäinen kirjoittaja Mä:0 lasta, 3 km, 1 tm, nyt rv 4+2. Tämä kaikki 1 vuoden sisällä.
Ihan alkuraskauden keskenmenoa (ei ole testannut jne.) voi luulla normaaleiksi kuukautisiksi.Alkuperäinen kirjoittaja G:Mitä te tarkoitatte ei TIETTÄVÄSTI keskenmenoja?Alkuperäinen kirjoittaja merianna:kolme lasta ja tiettävästi ei keskenmenoja
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:jaa.. mulla 8 lasta eli kone oon mut 0 keskenmenoo. kade, kade.. just..Alkuperäinen kirjoittaja G:Tai sitten ei koskaan enää onnistu? Onko Sinulla parempaa tietoa? Semmoista varmaa? Vai onko vain mutua? (eli musta tuntuu...)Alkuperäinen kirjoittaja äiti:taukoa taukoa.. ehkäpä paremmin onnistuisiAlkuperäinen kirjoittaja G:No mutta höpö höpö! Vuosi on pitkä aika. Minä ainakin myös olen neuvoja kuunnellut ja yrittänyt uudestaan normaalista menkoista. Ei saa provoilla! Ei ei ei!!!Alkuperäinen kirjoittaja no huh:No anna jo kehos rauhottua.. pikkusen levotonta touhua. Ei kai sisällä mikään pysy ku ei kerkeä levähtää keho eikä mieli..Alkuperäinen kirjoittaja Mä:0 lasta, 3 km, 1 tm, nyt rv 4+2. Tämä kaikki 1 vuoden sisällä.
Eli joka kierrostahan voi sit laskee keskenmenon, jos haluaaAlkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Ihan alkuraskauden keskenmenoa (ei ole testannut jne.) voi luulla normaaleiksi kuukautisiksi.Alkuperäinen kirjoittaja G:Mitä te tarkoitatte ei TIETTÄVÄSTI keskenmenoja?Alkuperäinen kirjoittaja merianna:kolme lasta ja tiettävästi ei keskenmenoja
Eikö kohdunulkoinen ole keskenmeno?Alkuperäinen kirjoittaja pikkuruinen:Kohta kolme lasta, ei yhtään keskenmenoa.
Yksi kohdunulkoinen.
1 extra? Mitä tarkoitat tällä?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:4 lasta (yhdet kaksoset) , 1 extra
näin on. eli onnellinen oon ja miks pitäs olla kokemusta keskenmenoista. yheksättä toivotaan ja katotaan pysyykö mukana....Alkuperäinen kirjoittaja G:Alkuperäinen kirjoittaja äiti:jaa.. mulla 8 lasta eli kone oon mut 0 keskenmenoo. kade, kade.. just..Alkuperäinen kirjoittaja G:Tai sitten ei koskaan enää onnistu? Onko Sinulla parempaa tietoa? Semmoista varmaa? Vai onko vain mutua? (eli musta tuntuu...)Alkuperäinen kirjoittaja äiti:taukoa taukoa.. ehkäpä paremmin onnistuisiAlkuperäinen kirjoittaja G:No mutta höpö höpö! Vuosi on pitkä aika. Minä ainakin myös olen neuvoja kuunnellut ja yrittänyt uudestaan normaalista menkoista. Ei saa provoilla! Ei ei ei!!!Alkuperäinen kirjoittaja no huh:No anna jo kehos rauhottua.. pikkusen levotonta touhua. Ei kai sisällä mikään pysy ku ei kerkeä levähtää keho eikä mieli..Alkuperäinen kirjoittaja Mä:0 lasta, 3 km, 1 tm, nyt rv 4+2. Tämä kaikki 1 vuoden sisällä.
WAU! Ihan oikeasti! Sinulla ei siis ole keskenmenoista ja sen jälkeisestä yrityksistä tietoa, mutta waude sun geeneille tai jollekin miehesi kanssa! Tuo olisikin paras tapa saada lapsia - ei keskenmenoja lainkaan!
kohdunulkopuolinen raskaus eli extra uterina.Alkuperäinen kirjoittaja G:1 extra? Mitä tarkoitat tällä?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:4 lasta (yhdet kaksoset) , 1 extra
Siis minäkin olen laskenut menkoiksi tämmöisen, jossa vakkarimenkat olleet myöhässä 10 päivää. Onko nämä niin kuin "tiettävästi" keskenmeno?Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Ihan alkuraskauden keskenmenoa (ei ole testannut jne.) voi luulla normaaleiksi kuukautisiksi.Alkuperäinen kirjoittaja G:Mitä te tarkoitatte ei TIETTÄVÄSTI keskenmenoja?Alkuperäinen kirjoittaja merianna:kolme lasta ja tiettävästi ei keskenmenoja
Ahaa. exra uterina. kohdunulkopuolinen raskaus. Pistetään mieleen. Kysyn edelleen. Eikö tätä lueta keskenmenoksi?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kohdunulkopuolinen raskaus eli extra uterina.Alkuperäinen kirjoittaja G:1 extra? Mitä tarkoitat tällä?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:4 lasta (yhdet kaksoset) , 1 extra
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:5 elävää lasta ja yksi heti syntymänsä jälkeen kuollut, ei tiettävästi keskenmenoja.